2024-01-19, 13:50
Medlem
Du får väl ringa och fråga tingsrätten..
Citera
2024-01-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggizfender
Varför skickas den inte ut digitalt?

Det finns ingen lag som säger att den måste finnas tillgänglig att skickas digitalt. Endast att handlingarna går att läsa på berörd tingsrätt. Därför blir det såhär.
Citera
2024-01-19, 19:19
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Tack för länken.. Usch, och denna person har man jobbat med i flera år

Skulle kunna tänka mig att han till vardags är hur trevlig och cool som helst ?
Rätt eller fel ?
Citera
2024-01-19, 19:28
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Är det inte många pedofiler just i Jönköpingsområdet? Är det den kristna kulturen som byggt upp för detta? Det var ju nån annan populär kurator och socionom på Junedahlsskolan som åkte fast för samma sak?

Det är ju sjukt mycket pedofil fall precis överallt vad det verkar, inte just bara i Jönköping.

Vad det gäller den kristna kulturen i stort kan jag inte uttala mig om men det förekommer ju även där så klart.
Citera
2024-01-19, 19:39
Bannlyst
https://gofile.io/d/7eFoDN
Citera
2024-01-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersjimmy
https://gofile.io/d/7eFoDN

Hoppas verkligen att Jönköpingsposten är här inne och läser. Det här är vidrigt.
Citera
2024-01-20, 13:22
Medlem
Roggizfenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Skulle kunna tänka mig att han till vardags är hur trevlig och cool som helst ?
Rätt eller fel ?
Helt ok. Umgicks aldrig med personen utanför jobbet då jag tyckte han var lite väl flummig.
Citera
2024-01-20, 13:26
Medlem
Roggizfenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Hoppas verkligen att Jönköpingsposten är här inne och läser. Det här är vidrigt.
Jag vet personligen att de sedan september sporadiskt följt detta ärende, samt denna tråd.. Men på något sätt har de satt skygglappar på, då han är en känd profil i Jkpg. Många har kvar honom som vän på FB, trots hans förkastliga gärningar.. Snubben har med största sannolikhet begått övergrepp en längre tid tillbaka, först nu börjar det luckras fram (tack å lov)
Citera
2024-01-20, 14:00
Medlem
Citat:
Jag vet personligen att de sedan september sporadiskt följt detta ärende, samt denna tråd.. Men på något sätt har de satt skygglappar på, då han är en känd profil i Jkpg. Många har kvar honom som vän på FB, trots hans förkastliga gärningar.. Snubben har med största sannolikhet begått övergrepp en längre tid tillbaka, först nu börjar det luckras fram (tack å lov)
Att ha kvar J. H som vän är detsamma som att acceptera hans gärningar. Något är fel. Det finns kanske fler bland vänner och media i Jönköping som har samma intressen som J. H. Lika barn leka bäst heter det ju. Att media med sitt presstöd lagt locket på hoppas jag utreds. Det är ett allmänintresse pga hans roll som lärare sedan långt tillbaka i Jkpg.
Citera
2024-01-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabarslycka
Att ha kvar J. H som vän är detsamma som att acceptera hans gärningar. Något är fel. Det finns kanske fler bland vänner och media i Jönköping som har samma intressen som J. H. Lika barn leka bäst heter det ju. Att media med sitt presstöd lagt locket på hoppas jag utreds. Det är ett allmänintresse pga hans roll som lärare sedan långt tillbaka i Jkpg.

Så du menar att de som har kvar han som vän oxå är pedofiler? 😂 även de som är vänner och inte varit aktiva på Facebook på år o dar? Hmm, de som är döda oxå? Eller så tänker du lite bara, han har tappat ca 20 % av sin vänkrets på fb och då är det inte ens offentligt att det är han. Så sitt ner i båten, luta huvudet bakåt o andas genom näsan. Han kommer och ska ha ett rejält straff men lämna oskyldiga människor utanför. Hur många på riktigt hänger på Flashback? Jag gör det men det är inte många jag känner som gör det. Pedofiler är sjuka och ska straffas hårt men bara för att de känner folk så betyder inte det att de som de känner är skyldiga så lägg ner.
Citera
2024-01-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrrik
Så du menar att de som har kvar han som vän oxå är pedofiler? 😂 även de som är vänner och inte varit aktiva på Facebook på år o dar? Hmm, de som är döda oxå? Eller så tänker du lite bara, han har tappat ca 20 % av sin vänkrets på fb och då är det inte ens offentligt att det är han. Så sitt ner i båten, luta huvudet bakåt o andas genom näsan. Han kommer och ska ha ett rejält straff men lämna oskyldiga människor utanför. Hur många på riktigt hänger på Flashback? Jag gör det men det är inte många jag känner som gör det. Pedofiler är sjuka och ska straffas hårt men bara för att de känner folk så betyder inte det att de som de känner är skyldiga så lägg ner.

Hur är det med läsförståelsen?
Vad står det att dom är pedofiler hans vänner..
Men ta man inte avstånd och ta bort äcklet som vän,så tar man inte ansvar för dom stackars flickorna.
Känns som du försvarar han på nåt sätt.
Och bara för man inte är på Flashback,så vet ALLA det i Jönköping.
Så lägg du ner istället..
Citera
2024-01-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moccamaster1
Hur är det med läsförståelsen?
Vad står det att dom är pedofiler hans vänner..
Men ta man inte avstånd och ta bort äcklet som vän,så tar man inte ansvar för dom stackars flickorna.
Känns som du försvarar han på nåt sätt.
Och bara för man inte är på Flashback,så vet ALLA det i Jönköping.
Så lägg du ner istället..
Var läser du in att jag försvarar honom? Jag säger att dra inte in hans vänner och säg att de inte tar ansvar, som jag skrev, många verkar inte varit aktiva på länge och jag kan i a f se att flera är döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in