2024-01-17, 22:50
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Fredrar att hnga med boysen, man kan vara sig sjlv och behver inte tippa p t runt ggskal. Tycker synd om snubbar som har vnner som r riktiga cucks.
Citera
2024-01-18, 04:47
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Nej r svaret p denna frga.

Viljan till fortplantning kommer alltid finnas hos endera parten och det kommer att frstra vnskapen.

Vnskap mellan fullt knsmogna mn och kvinnor kan endast fungera under fljande premisser.

Att det finns noll och ingen attraktion eller sexual tension mellan dom inblandade tex en lesbisk kvinna som r kompis med en bg.
Citera
2024-01-18, 05:02
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Att ha blandat i kompiskretsen r fr mig det bsta. Vissa killar och vissa tjejer kan inte lta bli att bli kr i en, och d funkar det inte. Men nr folk inte blandar in sdant s r det skitbra.

Det brukar inte fungera fr mig eftersom nr vi umgtts ett tag s brukar kvinnor (i relevant lder) vilja bli ihop, men aldrig vnner, utan antingen bli ihop eller ingenting alls. Det r som att kvinnor tnker binrt nra mig (1, eller 0). S, vill jag att vi bara r vnner s blir det 0.
Citera
2024-01-18, 05:13
Medlem
blagyltas avatar
Jovisst, p samma stt som nr hjorten sover ver hos lejonet. Hjorten kommer inte att f en god natts smn...
Citera
2024-01-18, 13:39
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Jovisst, p samma stt som nr hjorten sover ver hos lejonet. Hjorten kommer inte att f en god natts smn...

Den var bra 🖤
Citera
2024-01-18, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Man kan ha tjejkompisar. Jag har dock aldrig haft ngra tjejkompisar jag inte velat ligga med. Men det var helt okej ven om det inte blev ngra sexuella aktiviteter.

Samma hr. Hller med om allt. Annars tror jag att jag frn frsta brjan skulle anse kvinnan ifrga vara en ganska s trist person.
Citera
2024-01-18, 18:10
Medlem
CC75s avatar
Sjlvklart kan tjejer och killar bara vara kompisar. Visst kommer de biologiska instinkterna finnas dr men r man en mentalt stark individ med god sjlvknnedom och sjlvkontroll ver sina biologiska drifter r det inget som helst problem att se "individ" och inte "kn". Som jag ocks har sagt tidigare, bara svaga individer har problem med det och ja, de allra flesta r svaga individer.

Slutsatsen r sledes att fr den stora massan fungerar det inte men det fungerar fr en del.

// CC
Citera
2024-01-19, 16:31
Medlem
Smekarn87s avatar
Svar nej!
Citera
2024-01-19, 17:33
Medlem
NegernsDofts avatar
Om dom r gay eller tjejen r jvligt ful
Citera
2024-01-19, 17:41
Medlem
Gr inte har redan frskt synd men vafan ska man gra? r ju inte medlem i alfabet maffian heller s d r det helt krt.
Citera
2024-01-19, 18:02
en man och en kvinna kan inte vara vnner s lnge bda inte r bgar, eller incels.. det r emot naturen att ha en kvinnas sllskap mer n att fortplanta sig.

ni som sger annat r antingen incels eller inte intresserade av motsatta kn.
Citera
2024-01-19, 19:12
Medlem
Jag tror det funkar bst om kvinnan r jttekr i mannen och tror att han kommer knna likadant fr henne som hon gr fr honom i framtiden. D kan de umgs och bli vldigt nra vnner tror jag. Men han mste vara av typen som r ok med att behandla henne s och vara beredd att stta p henne lite oftare om en annan man uppvaktar henne samt ven att han r beredd p agtt fortstta stta p henne ven om han sjlv har en relation.

Jag tror att det kan vara livslng vnskap p det sttet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in