Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-17, 22:50
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Föredrar att hänga med boysen, man kan vara sig själv och behöver inte tippa på tå runt äggskal. Tycker synd om snubbar som har vänner som är riktiga cucks.
Citera
2024-01-18, 04:47
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Nej är svaret på denna fråga.

Viljan till fortplantning kommer alltid finnas hos endera parten och det kommer att förstöra vänskapen.

Vänskap mellan fullt könsmogna män och kvinnor kan endast fungera under följande premisser.

Att det finns noll och ingen attraktion eller sexual tension mellan dom inblandade tex en lesbisk kvinna som är kompis med en bög.
Citera
2024-01-18, 05:02
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Att ha blandat i kompiskretsen är för mig det bästa. Vissa killar och vissa tjejer kan inte låta bli att bli kär i en, och då funkar det inte. Men när folk inte blandar in sådant så är det skitbra.

Det brukar inte fungera för mig eftersom när vi umgåtts ett tag så brukar kvinnor (i relevant ålder) vilja bli ihop, men aldrig vänner, utan antingen bli ihop eller ingenting alls. Det är som att kvinnor tänker binärt nära mig (1, eller 0). Så, vill jag att vi bara är vänner så blir det 0.
Citera
2024-01-18, 05:13
Medlem
blagyltas avatar
Jovisst, på samma sätt som när hjorten sover över hos lejonet. Hjorten kommer inte att få en god natts sömn...
Citera
2024-01-18, 13:39
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Jovisst, på samma sätt som när hjorten sover över hos lejonet. Hjorten kommer inte att få en god natts sömn...

Den var bra 🖤
Citera
2024-01-18, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Man kan ha tjejkompisar. Jag har dock aldrig haft några tjejkompisar jag inte velat ligga med. Men det var helt okej även om det inte blev några sexuella aktiviteter.

Samma här. Håller med om allt. Annars tror jag att jag från första början skulle anse kvinnan ifråga vara en ganska så trist person.
Citera
2024-01-18, 18:10
Medlem
CC75s avatar
Självklart kan tjejer och killar bara vara kompisar. Visst kommer de biologiska instinkterna finnas där men är man en mentalt stark individ med god självkännedom och självkontroll över sina biologiska drifter är det inget som helst problem att se "individ" och inte "kön". Som jag också har sagt tidigare, bara svaga individer har problem med det och ja, de allra flesta är svaga individer.

Slutsatsen är således att för den stora massan fungerar det inte men det fungerar för en del.

// CC
Citera
2024-01-19, 16:31
Medlem
Smekarn87s avatar
Svar nej!
Citera
2024-01-19, 17:33
Medlem
NegernsDofts avatar
Om dom är gay eller tjejen är jävligt ful
Citera
2024-01-19, 17:41
Medlem
Går inte har redan försökt synd men vafan ska man göra? Är ju inte medlem i alfabet maffian heller så då är det helt kört.
Citera
2024-01-19, 18:02
en man och en kvinna kan inte vara vänner så länge båda inte är bögar, eller incels.. det är emot naturen att ha en kvinnas sällskap mer än att fortplanta sig.

ni som säger annat är antingen incels eller inte intresserade av motsatta kön.
Citera
2024-01-19, 19:12
Medlem
Jag tror det funkar bäst om kvinnan är jättekär i mannen och tror att han kommer känna likadant för henne som hon gör för honom i framtiden. Då kan de umgås och bli väldigt nära vänner tror jag. Men han måste vara av typen som är ok med att behandla henne så och vara beredd att sätta på henne lite oftare om en annan man uppvaktar henne samt även att han är beredd på agtt fortsätta sätta på henne även om han själv har en relation.

Jag tror att det kan vara livslång vänskap på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in