2024-01-14, 20:09
Medlem
Pontus enda chans till ett någotsånär normalt liv är att byta namn, stil och flytta utomlands. Plugga något och sen jobba där.

Gör det nu, Pontus. Om 10 år är du fan 36 barre. Ska du bo kvar hos morsan och åka EPA med kidsen då fortfarande.

Tror ni Pontus någonsin läst en bok btw?
Känns så satans obildad och ytlig.
Citera
2024-01-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Uppmanar alla att kolla Pontus instagram för en rejäl kräkreflex-retare

Från vilket konto?
Citera
2024-01-16, 23:02
Medlem
Rebali179s avatar
Hur länge tror ni han kommer hålla på att göra Content av sin mammas Cancerdiagnos
som uppenbarligen är Fejk.
Citera
2024-01-17, 01:13
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Hur länge tror ni han kommer hålla på att göra Content av sin mammas Cancerdiagnos

Har vi några belägg på att den är fejk? Nu har inte jag något större förtroende för Pontus direkt, men att fejka en cancerdiagnos... Skulle ens de kunna gå så långt?
Citera
2024-01-17, 08:39
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Hon har eller har haft cancer garanterat. Men det är liksom ingen stor grej. Alla har någon nära som drabbats och det är en folksjukdom. Vad Pontus och hans föräldrar gör är att de greppar ett halmstrå och så överexploaterar de halmstrået. Men ingen kommer bry sig om hennes cancerresa, hon bryr sig knappt själv nu när hon blivit av med den.

Nu handlar det framåt om kopierade prankvideos med uselt skådespeleri som de tror 10-åringar ska fångas av. Konkurrensen är dock väldigt mycket hårdare där ute än den var för bara 5 år sedan. Och barnen kan inte heller identifiera sig med en, i deras ögon, gubbe på snart 30.

Lycka till, Rasmussons!
Citera
2024-01-17, 23:10
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hon har eller har haft cancer garanterat. Men det är liksom ingen stor grej. Alla har någon nära som drabbats och det är en folksjukdom. Vad Pontus och hans föräldrar gör är att de greppar ett halmstrå och så överexploaterar de halmstrået. Men ingen kommer bry sig om hennes cancerresa, hon bryr sig knappt själv nu när hon blivit av med den.

Nu handlar det framåt om kopierade prankvideos med uselt skådespeleri som de tror 10-åringar ska fångas av. Konkurrensen är dock väldigt mycket hårdare där ute än den var för bara 5 år sedan. Och barnen kan inte heller identifiera sig med en, i deras ögon, gubbe på snart 30.
Lycka till, Rasmussons!

Det verkar inte ha varit någon "Succé" att försöka göra Contet på mammans Cancerdiagnos,
Men tycker ändå att man inte gör så. Men han verkar gräva sin egen grav till slut.
Lika så Emelie Bumbi. Så vi får hoppas att Pontus fans kommer tröttna
Citera
2024-01-18, 09:31
Medlem
Citat:

Det är nog mer ditt och vissa andras önsketänkande. Hade det varit fejk hade det kommit ut redan.
Den familjen är äcklig men just detta är med största sannolikhet sant.

Mamma Carina har förmodligen varit mobbad som yngre och strävar nu att bli populär. Något hon fört över. Dessutom var hon 38 när hon fick sin enda son. Luktar överbeskyddande lång väg.

Pappa Patrik är mer hemlig. Han vet man inte mycket om. Att han inte syns lika mycket är väl för att han är den som filmar de två andra fånarna.
Citera
2024-01-18, 16:37
Medlem
Någon mer än jag som sett Pontus åsikter i hans video om hela Chrippa & Linnea situationen? https://rumble.com/v47ki8u-chrippa-a...ed-pontus.html

Satt och gapflabbade genom hela videon. Detta måste ju vara skådespel eller? Hur som helst riktigt roligt hahaha
Citera
2024-01-18, 17:16
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlfredirk
Någon mer än jag som sett Pontus åsikter i hans video om hela Chrippa & Linnea situationen? https://rumble.com/v47ki8u-chrippa-a...ed-pontus.html

Satt och gapflabbade genom hela videon. Detta måste ju vara skådespel eller? Hur som helst riktigt roligt hahaha

Det kan vara det sämsta av skådespeleri jag sett, t.o.m från Pontus som är dålig i vanliga fall. Jag tror inte han gör det ironiskt. Han tror nog verkligen han är duktig på att kommunicera.

Han skulle berätta "sanningen" också, men han ordbajsade som vanligt och pratade mest om sig själv. Som om han skulle sitta på någon som helst information eller vara en del av influencerklicken som just nu dramatiserar. De skrattar ju åt Pontus
Citera
2024-01-18, 19:24
Medlem
Jajamän - kul att det finns människor på internet vi kan skratta åt när allt annat i vardagen är dyster...
Citera
2024-01-18, 23:05
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlfredirk

Han jämför sig alltså seriöst med Gud.

Dessutom skymtar hans väska såsom produktplacering i baksätet. Måste inte sådant annonseras på något sätt?

/AI
Citera
2024-01-19, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
svt rapporterar om att det var en 15-årig flicka som åkte bakom bilen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sm...il-i-ingelstad

men annars låter det som pontan.

Citat:
Ursprungligen postat av mifit
Ah ok. Hör jag Ingelstad så associerar jag direkt till Pontofilen.

Citat:
Ursprungligen postat av EnMicke
Är det en femtonåring inblandad ökar det väl chansen att han är delaktig som förare? Haha

SVT skriver att föraren är en man i 20-årsåldern, så ändå möjligt att Pontus är inblandad. Men vilken tonårstjej skulle vilja filma "content" med byns största loser?

Mitt tips är att det det inte handlar om Pontus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in