2024-01-19, 03:31
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Gädda #350 är han verkligen från umeå känns som hans dialekt hör hemma uppe i luleå/gällivare..

He hör vem som helst att de e Västerbottens mål
Norrbottens mål låt helt annorlunda
Du får nog lyssna igen så höru skillnaden
Citera
2024-01-19, 06:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Trosgäddan (Napp #349) Gävle verkar ha gått under radarn här i tråden eller det kanske bara jag som är otålig, då jag tagit redan på vem denne är?

Han är, mer sannolikt var, en form av ordförande för Handels Avdelning 26, Gävle (förbundsordförande för denna avdelning är sedan tidigare en kvinna). Vad gäller deras FB och Vänsterpartiet Gävle, står fortfarande "Det här innehållet är inte tillgängligt just nu", men det finns dock sökbara rester kvar via Google, som avslöjar gädda #349.

Jag ser att du redan fått svar. Han har diskuterats ganska mycket, bilder från hans arbetsplats har länkats. Likaså nåt märkligt tal som har med hans politiska/fackliga engagemang att göra och rebus finns. Sök på #349 här i tråden.

En ganska så trist dussingädda som inte bjöd på nåt särskilt i chattloggarna förutom trosorna då och oklarheteten i hur många barn han pratar med och huruvida en av dem skulle kunna vara en pojke. Jag personligen tror att trosgrejen är ett syftningsfel eftersom Trosan inte direkt är en stjärna med språket. Jag tror att han menar att trosorna är oanvända och att de flesta kommer från Lindex, inte att de flesta är oanvända. Åtminstone är det vad jag hoppas, att vilja ge bort beggade trosor är sjukt skumt oavsett ålder på mottagaren. Att vilja ha nåns använda trosor däremot, det är ju en lite annan grej. Hursomhelst; ganska tråkig gädda och väldigt märklig och kort konfrontation.

-----

Samma med nya gäddan - Fontänen #350. Ganska tråkig dussingädda han med. Intressant med honom är att han kom in via tips. Jag har funderat lite på det - gäddorna som kommer in via tips. Det kan säkert vara olika, allt från ett till många tips om samma gädda. Hursomhelst så är ju tipsgäddorna såna som har varit ute och trålat efter barn förut så det är inte första gången de chattar med ett barn.

Intressant med Fontänen är just fontänen. Visst fattar jag att det handlar om att ge uttryck för sina fantasier när man chattar men vem tror på att allvar att man ska kunna slicka ett barn till fontänorgasmer i en bil när det är smällkallt ute? Det har diskuterats på temat förut och fantasier är ju fantasier men man kan tänka sig att de som tror att såna här saker är möjliga inte har speciellt stor erfarenhet av sex.

Han visar prov på det typiska gubbsextandet med sjukt avtändande och pinsamma uttryck:

"Då vill jag slicka dej djupt först"
"Jag slicka dej djupt tills du kommer i fontänorgasmer"
"Om du vill få kuk i dej?" (följt av bild på erigerad penis med illrött ollon)
"I alla hål?"

Skickar skitful selfie i det berömda gäddgrodperspektivet.

"Får man slicka dej djupt i annalen"
"Tänk om jag ger dej sperma i dej?"
"Har du älska någon gång"
"Är du kåt idag"
"Härligt är du våt nu"

Den här gäddan har uppenbarligen en grej för att sticka in sin tunga djupt. Det får man för all del ha men man ska ju hålla sig till vuxna.

Jag läste i tråden och trodde att Sara med våld trängde sig in i bilen men gäddan tror ju att det är barnet som kommer och vinkar in henne i bilen? Och han pratar med henne och ber henne inte att gå så det juridiska kan vi släppa. Så väldigt typiskt Flashback att flashbacka iväg i en massa dravel man inte vet nåt om.

Han försöker prata bort det som att det är ett missförstånd och att han inte visste om att hon bara var 14. Sara säger att han har sett ansiktsbilder på barnet och att han sagt att han vill att hon ska sitta på hans ansikte. Det framgår inte i de publicerade chattloggarna dock.

Patrik frågar hur många barn han chattar med och gäddan ljuger tydligen, Dumpen har loggar från flera barnchattar. Han ska enligt Patrik ha skickat penisbilder på arbetstid och Sara säger nåt om att han flera gånger om dagen runkar i sexchatt med barn (eller nåt liknande) så det verkar ju vara en gädda som vanemässigt sexchattar med barn. Bra att han åkte dit men jag gissar att han kommer att glömmas bort ganska snabbt. #350
Citera
2024-01-19, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag ser att du redan fått svar. Han har diskuterats ganska mycket, bilder från hans arbetsplats har länkats. Likaså nåt märkligt tal som har med hans politiska/fackliga engagemang att göra och rebus finns. Sök på #349 här i tråden.

En ganska så trist dussingädda som inte bjöd på nåt särskilt i chattloggarna förutom trosorna då och oklarheteten i hur många barn han pratar med och huruvida en av dem skulle kunna vara en pojke. Jag personligen tror att trosgrejen är ett syftningsfel eftersom Trosan inte direkt är en stjärna med språket. Jag tror att han menar att trosorna är oanvända och att de flesta kommer från Lindex, inte att de flesta är oanvända. Åtminstone är det vad jag hoppas, att vilja ge bort beggade trosor är sjukt skumt oavsett ålder på mottagaren. Att vilja ha nåns använda trosor däremot, det är ju en lite annan grej. Hursomhelst; ganska tråkig gädda och väldigt märklig och kort konfrontation.

-----

Samma med nya gäddan - Fontänen #350. Ganska tråkig dussingädda han med. Intressant med honom är att han kom in via tips. Jag har funderat lite på det - gäddorna som kommer in via tips. Det kan säkert vara olika, allt från ett till många tips om samma gädda. Hursomhelst så är ju tipsgäddorna såna som har varit ute och trålat efter barn förut så det är inte första gången de chattar med ett barn.

Intressant med Fontänen är just fontänen. Visst fattar jag att det handlar om att ge uttryck för sina fantasier när man chattar men vem tror på att allvar att man ska kunna slicka ett barn till fontänorgasmer i en bil när det är smällkallt ute? Det har diskuterats på temat förut och fantasier är ju fantasier men man kan tänka sig att de som tror att såna här saker är möjliga inte har speciellt stor erfarenhet av sex.

Han visar prov på det typiska gubbsextandet med sjukt avtändande och pinsamma uttryck:

"Då vill jag slicka dej djupt först"
"Jag slicka dej djupt tills du kommer i fontänorgasmer"
"Om du vill få kuk i dej?" (följt av bild på erigerad penis med illrött ollon)
"I alla hål?"

Skickar skitful selfie i det berömda gäddgrodperspektivet.

"Får man slicka dej djupt i annalen"
"Tänk om jag ger dej sperma i dej?"
"Har du älska någon gång"
"Är du kåt idag"
"Härligt är du våt nu"

Den här gäddan har uppenbarligen en grej för att sticka in sin tunga djupt. Det får man för all del ha men man ska ju hålla sig till vuxna.

Jag läste i tråden och trodde att Sara med våld trängde sig in i bilen men gäddan tror ju att det är barnet som kommer och vinkar in henne i bilen? Och han pratar med henne och ber henne inte att gå så det juridiska kan vi släppa. Så väldigt typiskt Flashback att flashbacka iväg i en massa dravel man inte vet nåt om.

Han försöker prata bort det som att det är ett missförstånd och att han inte visste om att hon bara var 14. Sara säger att han har sett ansiktsbilder på barnet och att han sagt att han vill att hon ska sitta på hans ansikte. Det framgår inte i de publicerade chattloggarna dock.

Patrik frågar hur många barn han chattar med och gäddan ljuger tydligen, Dumpen har loggar från flera barnchattar. Han ska enligt Patrik ha skickat penisbilder på arbetstid och Sara säger nåt om att han flera gånger om dagen runkar i sexchatt med barn (eller nåt liknande) så det verkar ju vara en gädda som vanemässigt sexchattar med barn. Bra att han åkte dit men jag gissar att han kommer att glömmas bort ganska snabbt. #350

Snacket om allt fantastiskt som ska hända i bilen kan nog även ses som reklam riktad till barnet. Har ju svårt att tro att man är sexuellt oerfaren om man haft ett förhållande.

Gäddan vet att han riskerar att barnet avslöjar hans hemadress ifall han tar hem barnet, så för #350 blir bilen en nödlösning.
Citera
2024-01-19, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

Är det första gången Dumpen hoppar in i bilen? Trötta på gäddor som rymmer iväg med bilen kanske 😅

I början när Sara hoppar in och presenterar sig. Säger gäddan ”sexigt” då?

Han sade nog "stressigt?" ( med en frågande ton)

Edit: 2a sist bollen som vanligt
Citera
2024-01-19, 11:29
Medlem
Satan #347

Gillar hans panikattack som uppstår när Sara kommer fram och skäller ut honom.

Minns även Hanks ångest som han tydligt visar genom att klia sig i skallen och göra grimaser. #292

Favoriten är dock Vinglige Olivers ångest. Snubben svimmar nästan

https://dumpen.se/2022/02/09/kurragomma-med-vinglige-oliver-napp-igen/
Senast redigerad av Affeasgam 2024-01-19 kl. 11:31.
Citera
2024-01-19, 12:10
Medlem
Någon som har gäddnumret på senaste som kommit upp på Dumpen?
Från M%lmö?
Citera
2024-01-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affeasgam
Satan #347

Gillar hans panikattack som uppstår när Sara kommer fram och skäller ut honom.

Minns även Hanks ångest som han tydligt visar genom att klia sig i skallen och göra grimaser. #292

Favoriten är dock Vinglige Olivers ångest. Snubben svimmar nästan

https://dumpen.se/2022/02/09/kurragomma-med-vinglige-oliver-napp-igen/

Haha ja, Vinglige Oliver tog verkligen priset. Han såg livet passera revy.
Citera
2024-01-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
Någon som har gäddnumret på senaste som kommit upp på Dumpen?
Från M%lmö?

"Moa är Fredrik"? Den har inget nummer. Inte dumpens napp.

https://dumpen.se/2024/01/19/moa-ar-fredrik/
Senast redigerad av L.G. 2024-01-19 kl. 12:27.
Citera
2024-01-19, 12:39
Medlem
farbror Svens avatar
Någon som har en uppdatering om 444, den polisanställde i Uppsala?
Citera
2024-01-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Någon som har en uppdatering om 444, den polisanställde i Uppsala?
I senaste dumpenpodden säger de att de inte haft någon kontakt med honom sedan konfrontationen.
Citera
2024-01-19, 13:28
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
I senaste dumpenpodden säger de att de inte haft någon kontakt med honom sedan konfrontationen.

Tack. Och 344 ska det vara (fick fel på en siffra där).
Citera
2024-01-19, 13:29
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Religionsforumet
Hej, kommer du från framtiden?

344 ska det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto