2024-01-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Är äckel gubben 346 hemliga Johan singel eller va fan händer i hans patetiska peddo liv?
För inte Fan kan hans fru stanna vid hans sida nu? Aldrig fattat hur ens respektive kan förlåta eller tycka det inte va så farligt det ens make/maka gjort. Man vet ju innerst inne vad han/hon gillar o vill. Kan någon förklara detta för jag kan det inte.

Kallas för skygglappa ,att förtränga obehagliga saker. De har dessutom två villor (varav en i sydafrika,), tre bilar och säkert en massa andra gemensamma tillgångar. Jobbigt att bodela och börja om på nytt.
Citera
2024-01-18, 19:27
Medlem
lingkedinks avatar
herregud jag läste om chatten med TimGot #245 och hade totalt glömt hans äckelgroomande där han verkar använda ❤️ emojin precis som om han skulle haft epilepsi. gör nästan ont i ögonen av mängden.

sen att han ska kontrollera så barnet inte skriver med nån annan när svaren dröjer lite. Otroligt äckligt beteende. detta hade aldrig flugit i en riktig konversation utan att skapa stora jävla red flags, HUR???!!!! kan dessa gäddor tro att det är så man får ett barn på fall? är det några som är mindre begåvade är det fan dom själva.
Citera
2024-01-18, 19:28
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är väl som med homosexuella, tar tid att komma ut ur garderoben, man ska hinna föröka sig först osv.

Sedan har vi fenomenet med avarterna som tänder på allt, spelar ingen roll om en 30-åring eller 14-åring nappar, fitta som fitta?
Snarare hål som hål..
Citera
2024-01-18, 19:31
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Sant så sant, jag är övertygad om att gädda 345 har haft kontakt med mer än ett barnkonto, både fiktiva barn samt riktiga barn.

Som så många andra förövare

"Det var första gången / Jag har aldrig pratat eller tänkt möta ett barn"

Eller hur.

Lite som alkoholister blir tagen för rattfylla
"Det var första gången jag körde och drack"

Dra den om rövluvan istället
Ha ha så passande!
Citera
2024-01-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingkedink
herregud jag läste om chatten med TimGot #245 och hade totalt glömt hans äckelgroomande där han verkar använda ❤️ emojin precis som om han skulle haft epilepsi. gör nästan ont i ögonen av mängden.

sen att han ska kontrollera så barnet inte skriver med nån annan när svaren dröjer lite. Otroligt äckligt beteende. detta hade aldrig flugit i en riktig konversation utan att skapa stora jävla red flags, HUR???!!!! kan dessa gäddor tro att det är så man får ett barn på fall? är det några som är mindre begåvade är det fan dom själva.

Det läskiga är att TRE(minst..)gånger har han bevisligen lyckats grooma barn förr. Med tanke på hans sliskiga utseende tror jag att telefonen varit involverad vid åtminstone ett tillfälle (flickan han hade sex med i flera år, henne träffade han för övrigt på Kamrat tror jag) och att han har upptäckt hur man groomar online 😞
Citera
2024-01-18, 20:16
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det läskiga är att TRE(minst..)gånger har han bevisligen lyckats grooma barn förr. Med tanke på hans sliskiga utseende tror jag att telefonen varit involverad vid åtminstone ett tillfälle (flickan han hade sex med i flera år, henne träffade han för övrigt på Kamrat tror jag) och att han har upptäckt hur man groomar online 😞

ja alla kan ju inte vinna på genlotteriet. men att då tro att BARN vill ha en när inte vuxna människor vill det.. ja då får du fan ändra approach eller utseende.

lider så otroligt mycket med dessa barn som på riktigt blivit utsatt, när man får läsa utdrag från domarna så blir det obehagligt upphöjt i tusen. för då är det inga fiktiva barn man hela tiden läser i loggarna utan riktiga barn, riktiga individer. BARN. jag vill spy på varenda en av dom!
Citera
2024-01-18, 21:15
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Ny gädda strax!

https://rumble.com/v47tugz-january-18-2024.html
Citera
2024-01-18, 21:24
Medlem
Nu så. #350:

https://dumpen.se/2024/01/18/fontanen-napp-350-umea/
Citera
2024-01-18, 21:30
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Nu så. #350:

https://dumpen.se/2024/01/18/fontanen-napp-350-umea/

fel på kameran? annars var det fan det rödaste ollon jag sett..
Citera
2024-01-18, 21:33
Medlem
intedinkilles avatar

Är det första gången Dumpen hoppar in i bilen? Trötta på gäddor som rymmer iväg med bilen kanske 😅

I början när Sara hoppar in och presenterar sig. Säger gäddan ”sexigt” då?
Citera
2024-01-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

Är det första gången Dumpen hoppar in i bilen? Trötta på gäddor som rymmer iväg med bilen kanske 😅

I början när Sara hoppar in och presenterar sig. Säger gäddan ”sexigt” då?
Tycker det låter mer som ”stressigt”?
Citera
2024-01-18, 21:38
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Fy fan för #350
Vet tyvärr vem det är
Skicka gärna till mig eller posta rebus/Devglan. Detta är mina hemtrakter så det är av största intresse att få veta snarast.

EDIT: Han kanske använder sig av eget namn ser jag nu, skrev fel på Ratsit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in