2024-01-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingkedink
herregud jag läste om chatten med TimGot #245 och hade totalt glömt hans äckelgroomande där han verkar använda ❤️ emojin precis som om han skulle haft epilepsi. gör nästan ont i ögonen av mängden.

sen att han ska kontrollera så barnet inte skriver med nån annan när svaren dröjer lite. Otroligt äckligt beteende. detta hade aldrig flugit i en riktig konversation utan att skapa stora jävla red flags, HUR???!!!! kan dessa gäddor tro att det är så man får ett barn på fall? är det några som är mindre begåvade är det fan dom själva.

Menar du tourettes?
Citera
2024-01-18, 23:03
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag är hyfsat säker på att jag hittat den mannens FB, och det är inte samma person. Han som är född samma år som fotbolls-VM i Sverige har stått som ägare till just den bilen gäddan dök upp i, så det måste vara rätt.
Ja, sannolikheten att gäddan INTE är den tidigare ägaren av bilen är nog inte särskilt stor.

Det hade varit rätt smart annars ur ett gäddperspektiv att köra en bil som har ägts av någon med samma namn. Eller?
Citera
2024-01-18, 23:10
Medlem
Gädda #350 är han verkligen från umeå känns som hans dialekt hör hemma uppe i luleå/gällivare..
Citera
2024-01-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

Jag reagerade redan när dom öppnade bildörren bara till någon annan gädda.. dom drar det längre och längre för att skapa innehåll, diskussion osv.

Såklart de gör. För ett gott syfte. Lägg ner att hålla på med dessa tragiskt larviga saker. Herregud. Öppna dörrar? Barn blir skadade för livet och ni reagerar på öppnade bildörrar? Snälla försvinn. Så jävla löjligt PK så jag spyr.
Citera
2024-01-18, 23:17
Medlem
Sommargays avatar
#350 var ju en störtskön gädda 😅

- Är det så att hon var fjorton så har det ju blivit fel, och då får jag be om ursäkt.

Och vilken anti-smitare som stänger av bilen för att höra bättre. Läser sig egen chattlogg och lyckas slarva bort visitkortet och ber om fler. Riktigt bra underhållning. Och förvånansvärt effektivt försvar. Patrik blir duktigt frustrerad och nästan lite utmanövrerad. S&P är ju ändå bra på att snacka och ha snabba motmedel mot gäddornas ursäkter men här kommer en sävlig norrlänning och dansar runt som muhammed ali när de vevar vilt mot honom.

Satt som ett smäck efter en lite svajig nivå på de senaste fulflundrorna 🎉
Citera
2024-01-18, 23:31
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Menar du tourettes?

nä epilepsi, som om han skulle hakat upp sig på emojin när han fick ett anfall. kanske kan man råka göra samma saker även med tourettes men inte det jag tänkte på.

"älskling ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️" 🤮 🤮 🤮
Citera
2024-01-18, 23:36
Medlem
UpAndGo2s avatar
Trosgäddan (Napp #349) Gävle verkar ha gått under radarn här i tråden eller det kanske bara jag som är otålig, då jag tagit redan på vem denne är?

Han är, mer sannolikt var, en form av ordförande för Handels Avdelning 26, Gävle (förbundsordförande för denna avdelning är sedan tidigare en kvinna). Vad gäller deras FB och Vänsterpartiet Gävle, står fortfarande "Det här innehållet är inte tillgängligt just nu", men det finns dock sökbara rester kvar via Google, som avslöjar gädda #349.
Citera
2024-01-18, 23:44
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Trosgäddan (Napp #349) Gävle verkar ha gått under radarn här i tråden eller det kanske bara jag som är otålig, då jag tagit redan på vem denne är?

Han är, mer sannolikt var, en form av ordförande för Handels Avdelning 26, Gävle (förbundsordförande för denna avdelning är sedan tidigare en kvinna). Vad gäller deras FB och Vänsterpartiet Gävle, står fortfarande "Det här innehållet är inte tillgängligt just nu", men det finns dock sökbara rester kvar via Google, som avslöjar gädda #349.
Nej då, han har diskuterats flitigt, inklusive hans arbetsliv. Postades bl.a. nåt knackigt tal han höll på första maj, samt flera bilder från politiken och ICA.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-18 kl. 23:47.
Citera
2024-01-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2

Han har diskuterats flitigt i tråden, med bilder och filmer från hans jobb på ICA, från facket och från ett första maj-tal hos vänsterpartiet.
Citera
2024-01-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Han säger (tror jag) ”vad snygg du va i den där jackan” men efter Sara sagt ”Sara heter jag” då hör jag inte vad han säger. Sexigt trodde jag, stressigt kommenterade någon annan…

Jag tror han säger "trevligt"

Det stämmer ju också med hur han agerar mot rätt grova påståenden men de är ju sanna, som om allt de sa var väldigt trevligt och det var en trevlig pratstund. Han uppvisar ju en attityd som är totalt sociopatisk.
Citera
2024-01-19, 00:01
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag tror han säger "trevligt"

Det stämmer ju också med hur han agerar mot rätt grova påståenden men de är ju sanna, som om allt de sa var väldigt trevligt och det var en trevlig pratstund. Han uppvisar ju en attityd som är totalt sociopatisk.
Förvisso helt sant att han inte verkar förstå hur grovt och allvarligt detta är att bli uthängd för, men han säger ”stressigt”
Citera
2024-01-19, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Gädda #350 är han verkligen från umeå känns som hans dialekt hör hemma uppe i luleå/gällivare..

Personnumret visar att han är född i Västerbotten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in