2024-01-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Då måste hon varit bra ung va?
Hon kan väl inte vara många år äldre än 20 när dessa filmades?
Tänker att hon är typ 30-35 idag och när jag gick på gymnasiet gick hon i högstadiet, typ.
Jag yrar nog men ska se om jag hittar något i mina gömmor. Det är därför jag tjatar om någon vet varifrån hon kommer.
Citera
2024-01-15, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Tänker att hon är typ 30-35 idag och när jag gick på gymnasiet gick hon i högstadiet, typ.
Jag yrar nog men ska se om jag hittar något i mina gömmor. Det är därför jag tjatar om någon vet varifrån hon kommer.

Kika på du bland dina gömmor och hoppas du gör oss lyckliga
Citera
2024-01-16, 07:05
Medlem
Citat:
Är väl kanske mer en känsla kanske.
Typ som när han trycker in fingret i röven eller trycker ner ballen i halsen så mascaran rinner.
Eller är jag kanske lite för finkänslig.
Hon är så otroligt lik en tjej som bodde i samma stad som mig för 15-20 år sedan men det är det nog inte.
Gävle känns i allafall som påhitt, eller?
De allra flesta som medverkar kan man nog se som ganska trasiga och iallafall 80-90% av de som tittar kan nog ses som mer eller mindre trasiga med.
Citera
2024-01-19, 09:46
Medlem
Citat:
Är väl kanske mer en känsla kanske.
Typ som när han trycker in fingret i röven eller trycker ner ballen i halsen så mascaran rinner.
Eller är jag kanske lite för finkänslig.
Hon är så otroligt lik en tjej som bodde i samma stad som mig för 15-20 år sedan men det är det nog inte.
Gävle känns i allafall som påhitt, eller?

Hehe så där tar man ju hand om tjejen varje gång
Har faktiskt för mig att städerna brukar stämma.
Trasig och trasig, vi kan väl säga så att väldigt få av dessa brudar har akademisk utbildning. Hanna gör ju ett ganska dumt intryck faktiskt, men jävlar vad sexig hon är. Påminner om måååånga brudar man knullade från lunarstorm när det begav sig
Citera
2024-01-19, 11:50
Medlem
Vet inte varför, men Anna18år enligt mig den bästa filmserien från Vilde. Henne hade man viljat se mer av men likt alla andra vilde-tjejer är hon som uppslukad från jordens yta
Citera
2024-01-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Vet inte varför, men Anna18år enligt mig den bästa filmserien från Vilde. Henne hade man viljat se mer av men likt alla andra vilde-tjejer är hon som uppslukad från jordens yta

Du menar hon med glasögon och lite knubbig?
Citera
2024-01-19, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Hehe så där tar man ju hand om tjejen varje gång
Har faktiskt för mig att städerna brukar stämma.
Trasig och trasig, vi kan väl säga så att väldigt få av dessa brudar har akademisk utbildning. Hanna gör ju ett ganska dumt intryck faktiskt, men jävlar vad sexig hon är. Påminner om måååånga brudar man knullade från lunarstorm när det begav sig
Ja, Hanna har ju en 10 poängare på utseende och en etta på förståndet.
Inga HP så långt ögat når som du säger. Men det gäller ju inte bara vilde. Becks filmer var där ju inte jättemånga med hjärnceller. Linda var/är ju ganska smart. I allafall herrarna är ju ofta bra blåsta i P-filmer.
Citera
2024-01-19, 14:46
Medlem
Citat:
Ja, Hanna har ju en 10 poängare på utseende och en etta på förståndet.
Inga HP så långt ögat når som du säger. Men det gäller ju inte bara vilde. Becks filmer var där ju inte jättemånga med hjärnceller. Linda var/är ju ganska smart. I allafall herrarna är ju ofta bra blåsta i P-filmer.

Känns ändå som att de "gamla gubbarna" typ Jens XP, Samson och Göran kunde knulla. Skulle älskat att se typ Samsom och Göran knulla skiten ur Hanna, Johanna och Tina.
Citera
2024-01-19, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Du menar hon med glasögon och lite knubbig?

https://nudespree.com/contents/video...23/preview.jpg
Citera
2024-01-20, 08:14
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Tror det var mig han menade som sa att hon var trasig.
Har sett flera filmer, även amatör där han går illa åt henne.
Det ser inte ut som att hon spelar att hon hatar det utan även gör det på riktigt.
Ser trasig ut i ögonen liksom.

Ingen som vet något om henne, Sessy eller Cordelia? PM om ni inte vill skriva det här.
Finns det mer material med henne än de två vilde filmerna?
Citera
2024-01-20, 08:17
Medlem
Dr.Diegos avatar
Finns någon film där de säger innan att de skall ta henne i röven men att hon inte vet om det ännu, är det någon som vilket det är?
Citera
2024-01-21, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Finns det mer material med henne än de två vilde filmerna?
https://www.camwhorez.tv/videos/2404...e2611ecaf8859/

Finns två eller fler webcamfilmer till där.
Sök på Hanna Gävle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in