Hon snappar med sin kompis innan Viking kommer
Citat:
Jag får fan ångest nu. Vad är det som händer. Jag har varit singel en
dag. Jag har varit på date nu och nu ska Viking komma hit och sova
här för han missa bussen hem. Och jag är normal människa som
erbjuder hem. Vad gjorde jag nu? Säg.
Hon har varit singel en dag, men har redan hunnit med en date.
Hon kallar honom fuckboy redan innan han kommer till henne, så hon vet ju vad han är ute efter.
Att sex låg i korten råder det i alla fall inget tvivel om. Det är inte precis den timida lilla kyrkokörsflickan vi har här.
Citat:
Han kommer inte få fitta girl o han rizzar
Men fitta fick han, hon säger också i förhör
Citat:
Men att jag vet inte, han tänkte väl att okej om hon gav upp nu så är hon väl fine med det.
När till och med hon själv är av uppfattningen att han tänkte att hon är fine med det, hur ska då han kunna tro något annat. Hon säger själv att han fortsätter ta på henne för att få henne att gå med på det, och när hon "ger upp" är det precis den uppfattningen han får, det inser till och med hon.
På morgonen vill han ha sex, men hon vill, återigen, inte det. För att förhindra det hela går hon på muggen.
Det är lite intressant att läsa det i FUP, för i ett av mina tidigaste inlägg i tråden så var det precis det agerandet som jag tog upp som exempel på hur hon kunde agerat i situationen under natten, om hon nu inte ville ha sex med mannen hon kallar "fuckboy" och som hon erbjudit sin säng, kunde hon låst in sig på muggen.