2024-01-18, 22:22
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Han säger (tror jag) ”vad snygg du va i den där jackan” men efter Sara sagt ”Sara heter jag” då hör jag inte vad han säger. Sexigt trodde jag, stressigt kommenterade någon annan…
Jag tror nog på "stressigt".

Eventuellt säger han "har du lite stressigt?"
Citera
2024-01-18, 22:26
Medlem
Crankyshake2s avatar
Vad är reg nummer på bilen
Citera
2024-01-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Den senaste gubben som står på regnumret är denna, och det matchar ju för- och efternamnet som anges på Snapchat. Bilen har sedan dess skrivits över på en kvinna som bor lite längre utanför Umeå, som dock för all del skulle kunna vara hans partner eller vem som helst.

Det vore inte första gången en gädda drar ett par förvillande smålögner om ålder och exakt bostadsort, för att kunna träffa barn i närheten men samtidigt inte vara rekordenkel att identifiera.

När bytte bilen ägare?
Citera
2024-01-18, 22:33
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
När bytte bilen ägare?
10:e maj 2021 enligt Biluppgifter.se
Citera
2024-01-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#350. Ännu en skapad gädda. Dumpen tar kontakt och fiktiva barnet verkligen uttrycker längtan efter träff..

Ollonet är rött, vilket kan bero på dels blodet och dels på att den oftast är otvättad. Här verkar det vara blodet som gör ollonet rött.

Att inte dessa gubbar söker sig till samma kön om det nu är så trånande att bli avsugen! Hade gärna bidragit!

Skapad gädda? Denna hittade dom på tips från riktiga barn..
Citera
2024-01-18, 22:34
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vad är reg nummer på bilen
2021-05-10

Men att skriva över en bil behöver som sagt inte innebära att man inte har delad användning av den, den ”nya” ägaren kan mycket väl vara hans särbo (båda är skrivna som ensamboende)
Citera
2024-01-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
10:e maj 2021 enligt Biluppgifter.se

Så förmodligen separerade gäddan från kvinnan som har bilen 2021? Och lånar den vid behov?
Bor de nära varandra?
Citera
2024-01-18, 22:39
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Så förmodligen separerade gäddan från kvinnan som har bilen 2021? Och lånar den vid behov?
Bor de nära varandra?
En halvtimmes bilfärd, i princip grannar med Norrlandsmått mätt
Citera
2024-01-18, 22:41
Medlem
Det finns även en med samma namn som bor i orten han anger i chatten, så inte fel man hängs ut?

Är det den som gjorts rebus på som gäller? Som är född samma år som fotbolls-VM i Sverige?
Citera
2024-01-18, 22:49
Medlem
Citat:
Det finns även en med samma namn som bor i orten han anger i chatten, så inte fel man hängs ut?

Är det den som gjorts rebus på som gäller? Som är född samma år som fotbolls-VM i Sverige?

Är nog så enkelt som att gubben ljög för barnet och sa Ersboda, han har nämligen bott där förut, men har rätt nyligen flyttat.
Citera
2024-01-18, 22:52
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:

Jag är hyfsat säker på att jag hittat den mannens FB, och det är inte samma person. Han som är född samma år som fotbolls-VM i Sverige har stått som ägare till just den bilen gäddan dök upp i, så det måste vara rätt.
Citera
2024-01-18, 22:55
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är nog så enkelt som att gubben ljög för barnet och sa Ersboda, han har nämligen bott där förut, men har rätt nyligen flyttat.
Jamen då så, då är det klappat och klart. Han är även VD för en liten byggfirma på Ersboda, så han är nog där mycket och smyger omkring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in