r ganska sker p att Alessia tar vem somhelst av de andra i den pakten i kunskap - om det blir reda kunskapsfrgor och inte ntt jvla vga/mta/gissa-mg.
Hon pratade ju en del om i de frsta avsnitten att hon hade bott p grd med djur, och hade stora kunskaper om grdsliv som hon tnkte hlla tyst om infr de andra.
Att hon sa som hon gjorde nr de stod och pratade p vgen, var antagligen fr att inte avslja sig. Hon har med strsta sannolikhet inte berttat fr de i den gruppen om sin bakgrund.
Teoretisk kunskap har hon skert mycket av, ja. Men om man utgr frn frra ssongen bestr kunskap tyvrr oftast av olika former av teknikgrenar, vars kategori dpts om till praktisk kunskap, eller rena gissningslekar.
Men vad fan r detta?
Yorgo Skulis och hans fru har bda betalningsanmrkningar
Har produktionen bara plockat ut folk med ekonomiska problem som r beredda att g ver lik fr den halva millen?
Det man fick se av den skrvlande skningen i gr var verkligen inte vackert.
Han gjorde bort sig grovt och det lr fortstta. Det sveket lr han f betala fr och han lr svika igen.
Jag ngrar att jag brjade titta. Har inte sett farmen p ngra r men teven stod p och jag kom in och blev frvnad ver allt patrask
Att produktionen lt alla f sova i storbondestugan borde vara ett regelbrott och rendera i ngon form av straff.
Nu straffar storbonden Yorgo i stllet tv tjejer med att stta dom p skitgra. Mobbing p hg niv.
Hoppas han f betala fr sitt grisiga beteende och han gr definitivt i skrikiga Jennifers ledband.
Har ngon sett att skrikiga Jennifer eller anknbben Desire har ftt mocka i ladugrden?
Jag menar inte att det r fel plocka ved frn vgkanten. Min reaktion handlar om att han tror det hjlper klimatet att spara p ett trd och istllet ta ved frn marken. Killen r frmodligen enkel person och har hoppat p id-vnsterns tg med klimathysteri, jmlikhet och inkludering. Ngot han fick sig itutat p lrarhgskolan.
Hnder inget med klimatet om man fller ett trd, Vilket de inte skulle f gra oavsett.
Men andra sidan. Fller alla ett varit trd blir det inte kul att vara ett litet trd. Men hur som helst trden handlar inte om klimatpolitik.
Jennifer sger fucking oftare n en 14 ring som vill spela balla Allan p rasten i hgstadiet. Hoppas hon r stolt nu nr hon ser sig sjlv. Och varfr verdriver hon en brytning ? r hon inte fr gammal fr att tycka det r coolt ?
Sknt att botoxmonstret frsvann iaf. Kul att hon stllde till det lite fr sina egna . Nu kan man bara hoppas att alessia tar ngon av grabbarna som kastade henne framfr bussen .
Greken visar iaf varfr Grekland r ett u-land. Han kan inte styra utan skor sig sjlv bst han kan och hoppas att rddningen kommer frn ngon annan. Maken till dlig ledare har inte skdats p lnge,
Har konto p ratsit sedan mnga r och d kan jag ta lnekollar p alla ver 16 r.
Ngon undrade om dom var zigenare som bodde med skrik och gap Jennifer.
Sg att jag stavade hennes namn fel p ett stlle och skrev Jennifet
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer Valencia r ju fullstndigt vidrig Gapar och skriker och alla ska hlla kften nr hon pratar.
Hon tycks tro att hon r ngon topdog p farmen.
Hoppas verkligen att hon ker ut snart.
Att hon r 31 kan man verkligen inte tro som hon gapar och skriker. Falsk som fan ocks fr det som skrivs om henne stmmer inte alls nu efter ngra avsnitt. Avundsjukan mot Cornelia lyser om henne! "Hon r antagligen en person som kommer bidra med mnga trevliga och roliga stunder i programmet. Det frsta vi fick hra henne sga i rets ssong handlar om hennes frsta uppfattning om Cornelia Gyllborg.
Jag har ju kanske mrkt ut en Stureplan-brat, Cornelia, men som frvrigt r vldigt trevlig. S lnge hon ler och r trevlig och pratar s knns det nd som att hon r ganska okej, sger Jennifer i ssongens frsta avsnitt." https://www.filmtopp.se/nyhet/tv4pla...-i-farmen-2024
Skulle jag trffa p henne p en frisrsalong s sprang jag drifrn
Undrar var produktionen hittar alla idioterna?
Jennifet har betalningsanmrkning och en rtt medioker ln inkomstr -22, 301 172kr.
r man i Jennifers lder s borde man fatta att man ska betala sina rkningar, speciellt som hon borde ha rd att betala dom. Inte existensminimum precis.
Nt fuffens r det med Jennifer fr hon flyttade fr 11 veckor sedan, 2023-11-01, in i en villa p 40 kvm och dr r nu 10 personer skrivna enligt ratsit.
Det bor en till kvinna p adressen med samma efternamn som r 59 r och hon har ocks betalningsanmrkning.
r det ett slktdrag att misskta sin ekonomi? https://www.ratsit.se/19911227-Jenni...RMxh_DjwsSoz-I
Blev nyfiken p alla 10 som str skrivna i huset p 40 kvm och kollade upp dom med d Jennifer har betalningsanmrkning.
Den ldsta r 87 r och har 0 inkomst och ingen anmrkning och c/o adress till huset.
Sen ett gift par som r 67 och 72 och dom har ingen anmrkning.
D r det 7 kvar och 4 av dom har betalningsanmrkningar och inga svenskklingande namn.
Vad r detta? Ngon form av "mlvakts" adress som Jennifer r skriven p?
Dom kan ju inte bo 9-10 personer p 40 kvm.
Ba dra en lnekoll p ratsit s str det.
Kan ha ngon gratis kvar denna mnad om du vill veta ln + anmrkning p ngon. Lnk till personen p ratsit r s klart obligatorisk
Cornelia p Torpet verkar vara en riktig surfitta. Bara gnller och klagar hela tiden. Tror hon fr svrt att umgs med vriga farmare om hon kommer in nr hon tror hon r frmer n alla andra.
Hoppas Alessia utkrver hmnd mot sitt egna lag och vljer ngon av dom.
Har konto p ratsit sedan mnga r och d kan jag ta lnekollar p alla ver 16 r.
Ngon undrade om dom var zigenare som bodde med skrik och gap Jennifer.
Sg att jag stavade hennes namn fel p ett stlle och skrev Jennifet
Blev nyfiken p alla 10 som str skrivna i huset p 40 kvm och kollade upp dom med d Jennifer har betalningsanmrkning.
Den ldsta r 87 r och har 0 inkomst och ingen anmrkning och c/o adress till huset.
Sen ett gift par som r 67 och 72 och dom har ingen anmrkning.
D r det 7 kvar och 4 av dom har betalningsanmrkningar och inga svenskklingande namn.
Vad r detta? Ngon form av "mlvakts" adress som Jennifer r skriven p?
Dom kan ju inte bo 9-10 personer p 40 kvm.
Du har stirrat dig blind p ratsituppgifterna som inte alltid stmmer. Det r en hel grd med 5 hus som str under samma adress. Troligtvis kommer de f egna adresser med tiden och d blir det 61a, 61b, 61c, osv. https://ibb.co/8M4TMQ0
S fort det handlar om villor s ska man ta det dr med kvm p ratsit med en nypa salt, och speciellt om det har byggts 4 hus till i samma grd.
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-18 kl. 23:31.
Men andra sidan. Fller alla ett varit trd blir det inte kul att vara ett litet trd. Men hur som helst trden handlar inte om klimatpolitik.
Jennifer sger fucking oftare n en 14 ring som vill spela balla Allan p rasten i hgstadiet. Hoppas hon r stolt nu nr hon ser sig sjlv. Och varfr verdriver hon en brytning ? r hon inte fr gammal fr att tycka det r coolt ?
Sknt att botoxmonstret frsvann iaf. Kul att hon stllde till det lite fr sina egna . Nu kan man bara hoppas att alessia tar ngon av grabbarna som kastade henne framfr bussen .
Greken visar iaf varfr Grekland r ett u-land. Han kan inte styra utan skor sig sjlv bst han kan och hoppas att rddningen kommer frn ngon annan. Maken till dlig ledare har inte skdats p lnge,
Jojje som ledare var ett skmt. Det r helt ok att en storbonde tar strategiska beslut som gynnar honom sjlv o hans vnner t ex vem som ska bli frstekmpe. Men nr det gller dag-till-dag-besluten ska en storbonde inte favorisera vissa utan vara mn om att alla i gruppen mr bra. D presterar gruppen bst och de klarar uppdragen. Jojje misslyckades grovt med det sista, flera i gruppen mdde skit under hans ledarskap. D har man misslyckats.
Han misslyckades ven med de strategiska besluten, han lyckades inte fatta ett enda beslut som gynnade honom sjlv utan vnde istllet tv personer som han tidigare kunde rkna som vnner till nya fiender. 👏👏 Jojje, smsta storbonden ever.
En twist skulle vara om Jennifer o Alessia gav killarna p bten och istllet krde vidare som ett tvmanstagteam. De mste ju fatta att de r kanonmat fr grabbligan! Jennifer kan vl inte vara s korkad s hon tror att de har ngon lojalitet med henne?!?
Du har stirrat dig blind p ratsituppgifterna som inte alltid stmmer. Det r en hel grd med 5 hus som str under samma adress. Troligtvis kommer de f egna adresser med tiden och d blir det 61a, 61b, 61c, osv. https://ibb.co/8M4TMQ0
S fort det handlar om villor s ska man ta det dr med kvm p ratsit med en nypa salt, och speciellt om det har byggts 4 hus till i samma grd.
Nu r det inte ratsit som har fel, det r folkbokfringen dom tar sina uppgifter ifrn och det blir inte ofta fel. Hitta.se tar ocks sina uppgifter drifrn.
Kvm boyta rknas efter takhjd och har du som jag en kllarvning s r det biarea ven om det r inrett fr att kunna bo dr och just min ligger bara halva under mark men rknas nd inte in i boyta.
"Till biarea rknas utrymmen som frrd som inte har ingng frn bostaden samt kllarvningar d hela ytan ligger under mark."
Den fastigheten behver taxeras om som dom 10 r skrivna p men det vill dom kanske inte gra nu nr vi har kommunal fastighetsavgift och det vill inte jag gra heller.
Jojje fick storhetsvansinne nr han blev storbonde och nu har han flera fiender men r fr korkad fr att fatta det.
Hans storbondeskap r ett stort skmt.
Senast redigerad av Timeout 2024-01-19 kl. 00:31.
Det har fllts trd s lnge mnniskan kunnat. Nu handlade det om att produktionen planterat ut ved. Ved frn trd som fllts ngonstans. Gr ingen skillnad vem som fllt och nr.
Ass denne Jojje han mste ju dragit en o annan lina tjack i sina dar, HA tatuering sa ngon i aint surprised
Scenen nr Jennifer sa att alessia inte ville prata just nu var rent guld tuffa ligan var inte s tuff lngre
Cornelia r lite vl klen fr vara en f,d Paradise hotel deltagare hon skulle fortsatt charmoffensiven i taktiskt syfte mot Andreas fr fra en kil i "tuffa" ligan nr man har ett utseende som triggar andra tjejer fr man anvnda det fr snrja mn
Mina favoriter r gamlingarna Ciro, Gamle-per och textilmannen och tanterna verkar vara goa lirare hela bunten
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!