2024-01-18, 08:25
Medlem
Om Anjo verkligen hade brytt sig om C så hade han lagt undan alla pengar han tjänat på dessa videos tills C blir myndig.
Citera
2024-01-18, 08:31
Medlem
Nu har seracia tagit bort alla videos om linneas påstådda videos om att det är hon som är misshandlad och är det riktiga offret i denna soppa. Samtidigt lägger exonphspoiler ut att hon fått se en film som gör att ’ en i paret kommer vi inte ogilla längre ’ känns som att hon har fått se denna videon.

Hoppas den släpps snart, man är ju otroligt nyfiken.
Citera
2024-01-18, 08:35
Medlem
Känns mer och mer som att chrippa gick tillbaka till Linnea för att rädda sitt egna skin. Och för att stoppa utläggningen av denna video. Men det är to late honey, många verkar redan ha fått se denna video.
Citera
2024-01-18, 08:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Om Anjo verkligen hade brytt sig om C så hade han lagt undan alla pengar han tjänat på dessa videos tills C blir myndig.

Anjo skulle inte dela med sig en spänn till sina egna ungar ens. Kort efter att Lundell släppt videon när hans barn fick köpa vad dem ville i en leksaksaffär eller we så gjorde Anjo en lika dan. Skillnaden var att Anjos ungar inte alls fick vad dem ville, det var bara inför kameran
Anjo är den mest egoistiska vidriga narcissistiska psykopaten som finns på hela youtube. Han ljuger lika obehindrat som en utter i vatten och det värsta är att folk verkligen går på allt
När han inte kan tjäna mer på Julia och C så är det "Tack och ajö"
Citera
2024-01-18, 09:39
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Man vet att det är illa när man t.o.m på Flashback blir kritiserad för sin kvinnosyn..

fan skratta så mycket att jag spotta kaffe över hela skärmen keyboard warrior som man är =)
Senast redigerad av forlatforatt 2024-01-18 kl. 09:59.
Citera
2024-01-18, 10:04
Medlem
Citat:
Man vet att det är illa när man t.o.m på Flashback blir kritiserad för sin kvinnosyn..

Hahah, började skratta på riktigt nu...! Ja, det är fan illa.

Anjo verkar verkligen vara fullständigt genomvidrig.
Citera
2024-01-18, 10:11
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
fan skratta så mycket att jag spotta kaffe över hela skärmen keyboard warrior som man är =)

Citat:
Ursprungligen postat av banal

https://youtu.be/eAE1Hh2DboU?si=G3ca6_5OmVAH9ZBG

Den självgode Anjo (och Lisen) gästar Konstiga Podden.

Intressanta kommentarer.

Varför är Anjo så tyst?
Citera
2024-01-18, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Du har helt rätt. Anjo är den mest vidriga kreatören på youtube. Det är en gåta hur han kan få fortsätta
Citera
2024-01-18, 13:29
Medlem
Undrar vad det där "Snart. . ." betyder. Ska han göra allvar av sitt hot "jag kommer att läsa upp din dagbok för ALLA om du inte blir ihop med den som jag vill att du ska bli ihop med".

Känns mer som en tjej i 10-års åldern än en vuven man. . .
Citera
2024-01-18, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Undrar vad det där "Snart. . ." betyder. Ska han göra allvar av sitt hot "jag kommer att läsa upp din dagbok för ALLA om du inte blir ihop med den som jag vill att du ska bli ihop med".

Jag skulle kalla det clickbait i sann Anjo-anda. Han gör ju alltid så för att få så många views/pengar som möjligt. Hans "vänner" har sålt sig själva till djävulen/Anjo, men djävulen/Anjo tog alla pengar ifrån dem
Citera
2024-01-18, 14:03
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever

Hyfsat svårt val av font också om han vill bli tagen på allvar

"ingen fakkar med anjo mannen"
Citera
2024-01-18, 14:54
Medlem
Tippar starkt på att anjo kommer ha en live med chrippa där han bryter ihop osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in