Citat:
Ursprungligen postat av
ElDivino
Skulle inte förvåna mig om hon hoppat in i en bil och s*g*t av någon

Undrar vad som stinker mest, torskarnas otvättade kukar eller när bumbi öppnat sin ovårdade käft.
Hon ljuger ju kraftigt om att hon är oskuld och aldrig varit med en kille så varför skulle detta inte kunna vara rimligt?
Hon ljuger ju även om att det är hon som inte vill vara med Chrille och brutit kontakten när det är heeeeeelt på ett annat sätt! Chrille fick nog med skit ifrån dig din elaka pillerpundare dagarna innan jul då du hade betett dig som ett riktigt svin emot han när han hade kommit med mat o.s.v till dig. 🤮
Och jag hoppas han är såpass vaken och medveten denna gången att han fortsätter pissa snett på dig!
Man är hellre helt ensam än att ha en vän som dig. FACTS!
Hoppas verkligen du slutar upp ensam gungandes på ett boende jävla dåre.
Vi ses vid tingsrätten den 6:e februari 14:30 Dumbi, ska filma dig och ställa jobbiga frågor så fort jag ser dig så får vi se om du vågar slå både mig och kasta min mobil i marken som du sagt.. pissluffare.
Hörru jag har ett förslag till dig drottningen av dagcenter, du som behöver pengar kan ju bara vänta ut att dina vidriga tänder ska trilla ut och sen lägg dom i ett glas med vatten så kommer kanske tandfen med pengar till dig så slipper du fortsätta lura folk på swish. 😂
Tänderna matchar hennes personlighet, helt rutten.