2024-01-17, 20:32
Medlem
bunjackens avatar
Jag är inte kåt eller kär vill bara vara kompis ta en fika eller öl till chipsen osv ligga är inte min grej . Vad är era tips på attha tjejkompisar?
Citera
2024-01-17, 20:36
Medlem
FedupFlorences avatar
Det går bäst för pojkar <12 och >82.
Citera
2024-01-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Jag är inte kåt eller kär vill bara vara kompis ta en fika eller öl till chipsen osv ligga är inte min grej . Vad är era tips på attha tjejkompisar?
Om du är man måste du vara väldigt feminin i din läggning. Helst homosexuell. Då är det till och med väldigt lätt att bli kompis med tjejer. Dom älskar att umgås och kackla med alla. Speciellt de som icke har några baktankar...
Citera
Avslutad
Gillar man killar borde man kunna ha tjej kompis 😌
Citera
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken

Att ha blandat i kompiskretsen är för mig det bästa. Vissa killar och vissa tjejer kan inte låta bli att bli kär i en, och då funkar det inte. Men när folk inte blandar in sådant så är det skitbra.
Citera
2024-01-17, 20:48
Medlem
Hannitys avatar
Man kan ha tjejkompisar. Jag har dock aldrig haft några tjejkompisar jag inte velat ligga med. Men det var helt okej även om det inte blev några sexuella aktiviteter.
Citera
2024-01-17, 20:52
Avslutad
Om man har respekt för varandra så går det för då upplevs inte kontakten sexuell av sin natur öht.
Citera
2024-01-17, 21:01
Medlem
BewilderedHulders avatar
Nej. Det slutar alltid med att manskönet behöver "något" att trä på sitt fortplantningsorgan. Så tyvärr. Går inte.
Citera
2024-01-17, 21:42
Bannlyst
De kan i vissa fall. Om du känner en trevlig kvinna men hon ser ut som en padda - måste du vilja ligga med henne, eller hur funkar det här?
Citera
2024-01-17, 22:12
Medlem
Dettta har tagits upp på youtube flera gånger.

Sammanfattningsvis kan man säga såhär:

Ja, tjejer och killar kan bara vara vänner, OM dom inte finner varandra attraktiva.
MEN, det är oftast någon av dom som kommer få känslor och vilja ligga.

Jag har haft tjejkompisasr ett fåtal gånger, och även om jag inte fann dom fysiskt attraktiva så blev det ändå nåt speciellt när man kkom så bra överrens med det motsatta könet.
Det kan nog aldrig bli samma sak som att ha kompis av samma kön.
Citera
2024-01-17, 22:29
Medlem
Killar kan inte ha tjejkompisar då de har något fel i huvudet och tror till slut att hon vill ligga fast hon aldrig ens visat något. Killar är kassa på att både ta signaler och direkta tydliga ord som kommer från tjejer och därav är det omöjligt att vara kompis med killar. Till och med killar som redan har tjej. Helt jävla lönlöst då killar inte kan bete sig som normala människor
Citera
2024-01-17, 22:49
Medlem
Om man säger såhär, de män som har många kvinnokompisar, är dem attraktiva?

Har du någon gång sett en kille med en "tjejkompis" som väger 130kg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in