Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Jocke fejkgråter, han ville/kunde inte visa sig i bild för att han inte kunde leverera några tårar.
Jocke tror att ’gråta’ är ett mått för hur katastrof och l e d s e n han är.
Varför är han så mån om att hans ’gråt’ ska ut i sociala medier?
Man vill väl samla sig innan man ens visar sig för andra, åtminstone försöka.
Anjo lär lusläsa trådarna om sig själv, Chrippa och rask. Det är också därför han är så känslomässigt engagerad i Flashback och med det bildat sig en bestämd åsikt.
Han hatar verkligen att det finns ett forum där han inte kan styra debatten och vad som sägs om honom, dessutom är det alltför många som ser igenom honom och ger kritik så det visslar om det.
Anjo fixar inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Dem åker ju till Spanien varenda år så barskrapade kan dem inte vara. Det gäller att prioritera att betala sina utgifter först. Anjo är numera anmäld kan jag tillägga
Jag hoppas verkligen att polis och socialtjänst tar tag i denna soppa. Jag undrar hur allt ska formuleras och läggas fram, att hänvisa till "jag har läst det på flashback" räcker inte, även om det i detta fall faktiskt går att läsa i trådarna om Jocke, Anjo, Rask, Chrippa, vad som pågår och har puttrat genom åren.
Anjos "Det finns bara en sanning" är så talande.
I Anjos värld har han rätt, passar inte det kan man dra åt helvete.
Gå in på tiktok @realanjo så finns ett mycket talande klipp, där ena tvillingen hånar den andra som gråter.
Sånt beteende kommer någonstans ifrån, det är filmat och upplagt av Pontus själv, finns det därute så finns det kvar och alla har rätt att använda det.
Är man en offentlig person, som har valt att vara en offentlig person, eller är tillsammans med en offentlig person måste man tåla granskning... eller?
Jag blir illamående av hur besatt Anjo är av Chrippas sexliv, det är återkommande någonting han tycker är värt att prata om.
Vad har han med det att göra, när Chrippa och Juöia sexade senast?