2024-01-17, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
För den som är intresserad och tycker om smaskiga detaljer, kan jag tipsa om att begära ut handlingarna i mål Ä 4417-20, vid Linköpings tingsrätt.

Follow the money

Från
Inte råd med busskort och dagisavgifter till att pengar rullar in, det går bra nu...

#flashback

Ett annat mål, en annan tingsrätt...
Märkligt att Pontus, Jonna och Joakim hamnat i gemensamt klammeri med rättvisan tidigare, då "lades förundersökningen ner", det är ju tur att förundersökningar kan öppnas upp igen om mer bevis inkommit, särskilt om det uppdagas att brottsligheten fortsatt.

Brott ska inte löna sig i Sverige.

Utmätning av Kf? Då har det gått långt
Citera
2024-01-17, 09:57
Avslutad
Anjo kollar ALDRIG Flashback?
https://www.youtube.com/watch?v=MlY7cx23DZ8&t=2071s

52.30 in i videon
En video som förövrigt är vidrig då han kritiserar Dalbins hantering av sorgen efter ett förlorat barn

Hur kan Anjo ha åsikt om flashbackare när han aldrig tagit sig in i forumet? Det är ju så svårt och krångligt
Citera
2024-01-17, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Utmätning av Kf? Då har det gått långt
Fiffel och fusk...
Sen en helomvändning och önskan om nedläggning, dra tillbaks överklagan av rädsla för vad? Granskning?
Herr och Fru Björlund har inte tid att ta ledigt för småpengarna det eventuellt skulle generera, två heltidsarbetande föräldrar..

Det var just den ekonomiska biten som gjorde Anho tvärilsk och hatisk mot Olof K och Cluee...

Molotov kastad genom rutan in till mina barn, eller genom fönstret bredvid, eller genom ena glaset, eller mot väggenvoch jag filmade allt är legit, med brännmärken....

Anjo är Jockes pitbull, som ägare medföljer ett ansvar, nu har det gått för långt, denna tyck synd om Jockiboi kampanj.
Citera
2024-01-17, 10:14
Avslutad
Citat:
https://youtu.be/u36L10mXJqo?si=Z4BN3tsOeJbBxIQ7

Varför är Anjo så inställd på "krig"?
Han som inte ens läser flashback, pratar om forumet i var och varannan video.

Varför gråter Jockiboi? Rädd att sanningen kommer bita honom i arslet?
Jocke fejkgråter, han ville/kunde inte visa sig i bild för att han inte kunde leverera några tårar.
Jocke tror att ’gråta’ är ett mått för hur katastrof och l e d s e n han är.
Varför är han så mån om att hans ’gråt’ ska ut i sociala medier?
Man vill väl samla sig innan man ens visar sig för andra, åtminstone försöka.

Anjo lär lusläsa trådarna om sig själv, Chrippa och rask. Det är också därför han är så känslomässigt engagerad i Flashback och med det bildat sig en bestämd åsikt.
Han hatar verkligen att det finns ett forum där han inte kan styra debatten och vad som sägs om honom, dessutom är det alltför många som ser igenom honom och ger kritik så det visslar om det.
Anjo fixar inte det.
Citera
2024-01-17, 10:16
Avslutad
Citat:
Fiffel och fusk...
Sen en helomvändning och önskan om nedläggning, dra tillbaks överklagan av rädsla för vad? Granskning?
Herr och Fru Björlund har inte tid att ta ledigt för småpengarna det eventuellt skulle generera, två heltidsarbetande föräldrar..

Det var just den ekonomiska biten som gjorde Anho tvärilsk och hatisk mot Olof K och Cluee...

Molotov kastad genom rutan in till mina barn, eller genom fönstret bredvid, eller genom ena glaset, eller mot väggenvoch jag filmade allt är legit, med brännmärken....

Anjo är Jockes pitbull, som ägare medföljer ett ansvar, nu har det gått för långt, denna tyck synd om Jockiboi kampanj.

Dem åker ju till Spanien varenda år så barskrapade kan dem inte vara. Det gäller att prioritera att betala sina utgifter först. Anjo är numera anmäld kan jag tillägga
Citera
2024-01-17, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jocke fejkgråter, han ville/kunde inte visa sig i bild för att han inte kunde leverera några tårar.
Jocke tror att ’gråta’ är ett mått för hur katastrof och l e d s e n han är.
Varför är han så mån om att hans ’gråt’ ska ut i sociala medier?
Man vill väl samla sig innan man ens visar sig för andra, åtminstone försöka.

Anjo lär lusläsa trådarna om sig själv, Chrippa och rask. Det är också därför han är så känslomässigt engagerad i Flashback och med det bildat sig en bestämd åsikt.
Han hatar verkligen att det finns ett forum där han inte kan styra debatten och vad som sägs om honom, dessutom är det alltför många som ser igenom honom och ger kritik så det visslar om det.
Anjo fixar inte det.

Citat:
Dem åker ju till Spanien varenda år så barskrapade kan dem inte vara. Det gäller att prioritera att betala sina utgifter först. Anjo är numera anmäld kan jag tillägga
Jag hoppas verkligen att polis och socialtjänst tar tag i denna soppa. Jag undrar hur allt ska formuleras och läggas fram, att hänvisa till "jag har läst det på flashback" räcker inte, även om det i detta fall faktiskt går att läsa i trådarna om Jocke, Anjo, Rask, Chrippa, vad som pågår och har puttrat genom åren.

Anjos "Det finns bara en sanning" är så talande.

I Anjos värld har han rätt, passar inte det kan man dra åt helvete.

Gå in på tiktok @realanjo så finns ett mycket talande klipp, där ena tvillingen hånar den andra som gråter.
Sånt beteende kommer någonstans ifrån, det är filmat och upplagt av Pontus själv, finns det därute så finns det kvar och alla har rätt att använda det.

Är man en offentlig person, som har valt att vara en offentlig person, eller är tillsammans med en offentlig person måste man tåla granskning... eller?

Jag blir illamående av hur besatt Anjo är av Chrippas sexliv, det är återkommande någonting han tycker är värt att prata om.
Vad har han med det att göra, när Chrippa och Juöia sexade senast?
Citera
2024-01-17, 10:34
Avslutad
Citat:
Jag hoppas verkligen att polis och socialtjänst tar tag i denna soppa. Jag undrar hur allt ska formuleras och läggas fram, att hänvisa till "jag har läst det på flashback" räcker inte, även om det i detta fall faktiskt går att läsa i trådarna om Jocke, Anjo, Rask, Chrippa, vad som pågår och har puttrat genom åren.

Gå in på tiktok @realanjo så finns ett mycket talande klipp, där ena tvillingen hånar den andra som gråter.
Sånt beteende kommer någonstans ifrån, det är filmat och upplagt av Pontus själv, finns det därute så finns det kvar och alla har rätt att använda det.

Är man en offentlig person, som har valt att vara en offentlig person, eller är tillsammans med en offentlig person måste man tåla granskning... eller?

Jag blir illamående av hur besatt Anjo är av Chrippas sexliv, det är återkommande någonting han tycker är värt att prata om.

När det gäller tiktok och insta så hade jag gärna gått bananas och anmält varenda video som bryter mot reglerna. Anjo måste bort från sociala media. Jag har inte dessa men hoppas att någon eller helst några andra gör det
Citera
2024-01-17, 11:08
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Man undrar ju hur dom där barnen mår, det lilla jag sett så ser ögonen helt tomma ut och ansiktsmimiken rent av deprimerande.

Vad har dom för förutsättningar när deras pappa är Youtubes största mobbare? Man undrar ju hur dom har det där hemma, jag ber till gud att socialtjänsten redan är inkopplade.
Citera
2024-01-17, 11:09
Avslutad
Citat:
När det gäller tiktok och insta så hade jag gärna gått bananas och anmält varenda video som bryter mot reglerna. Anjo måste bort från sociala media. Jag har inte dessa men hoppas att någon eller helst några andra gör det
Anjo och framförallt Jockiboi, som ses som hjältar av barn och unga, är allra mest skadliga förderas utveckling och psykiska hälsa.

https://www.expressen.se/noje/fortalsutredning-mot-joakim-lundell-laggs-ned-/

Intressant är att youtubestärnan Jockiboi, Jonna och Anjo var "misstänkta" för förtal mot Joz.

Alla minns drevet och efterföljande dokumentärer...

När sen den obekväma fd anställda barnflickan/assistenten hamnade i skärselden, stod hon ensam åtalad gällande förtal mot Joz. Hon dömdes.

Varför kunde utredningen kring dom verkliga förövarna läggas ner?

Gissa vem som lämnat in noga utvalda prints och inspelat material till sin fördel?
Clownen Joakim Lundell, som får röda matran utrullad av Pontus Anjo, varje gång...
Citera
2024-01-17, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Man undrar ju hur dom där barnen mår, det lilla jag sett så ser ögonen helt tomma ut och ansiktsmimiken rent av deprimerande.

Vad har dom för förutsättningar när deras pappa är Youtubes största mobbare? Man undrar ju hur dom har det där hemma, jag ber till gud att socialtjänsten redan är inkopplade.
Det är Lisens största skräck, att få en anmälan från socialen, varför kan man tycka, om man inte försöker dölja en rosa griselefant?
Anjo känner sig tvärsäker, eftersom han sätter reglerna i sitt hus...
Citera
2024-01-17, 11:14
Avslutad
Citat:
Anjo och framförallt Jockiboi, som ses som hjältar av barn och unga, är allra mest skadliga förderas utveckling och psykiska hälsa.

https://www.expressen.se/noje/fortalsutredning-mot-joakim-lundell-laggs-ned-/

Intressant är att youtubestärnan Jockiboi, Jonna och Anjo var "misstänkta" för förtal mot Joz.

Alla minns drevet och efterföljande dokumentärer...

När sen den obekväma fd anställda barnflickan/assistenten hamnade i skärselden, stod hon ensam åtalad gällande förtal mot Joz. Hon dömdes.

Varför kunde utredningen kring dom verkliga förövarna läggas ner?

Gissa vem som lämnat in noga utvalda prints och inspelat material till sin fördel?
Clownen Joakim Lundell, som får röda matran utrullad av Pontus Anjo, varje gång...

Det kan väl tas upp igen om det händer nya liknande brott?
Citera
2024-01-17, 11:23
Avslutad
Citat:
Det kan väl tas upp igen om det händer nya liknande brott?
Absolut, det var pga Joz som Jockiboi pluggade lawschool på baksidan av flingpaketet.

Det är vidrigt att dessa youtubekreatörinfluencerlallare får luft.

Vart är vi påväg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in