2024-01-17, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Absolut, det var pga Joz som Jockiboi pluggade lawschool på baksidan av flingpaketet.

Det är vidrigt att dessa youtubekreatörinfluencerlallare får luft.

Vart är vi påväg?

Jag vet precis vart vi är på väg
Citera
2024-01-17, 11:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är Lisens största skräck, att få en anmälan från socialen, varför kan man tycka, om man inte försöker dölja en rosa griselefant?
Anjo känner sig tvärsäker, eftersom han sätter reglerna i sitt hus...
Det måste väl redan ha hänt?

Dessa föräldrar har varit med i både lyxfällan & biggest looser, att dom skulle vara lämpliga som föräldrar förstår nog ett barn att så inte är fallet.

Pappas jobb är att mobba sönder människor och Lisen är någon typ av sjuk sidekick i mobbningsturnen.

Förstår inte chipstutten att han sätter sina barn i fara genom att mobba människor på internet? Finns många psykfall därute
Citera
2024-01-17, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Dessa föräldrar har varit med i både lyxfällan & biggest looser, att dom skulle vara lämpliga som föräldrar förstår nog ett barn att så inte är fallet.

Pappas jobb är att mobba sönder människor och Lisen är någon typ av sjuk sidekick i mobbningsturnen.

Förstår inte chipstutten att han sätter sina barn i fara genom att mobba människor på internet? Finns många psykfall därute

Han kan ju fundera på hur barnen på förskolan som har äldre syskon och föräldrar, hur dem reagerar. Hans ungar lär sig att det är så här det skall vara, vill man verkligen ha sina egna ungar på samma institution som dem
Citera
2024-01-17, 12:24
Medlem
vemsfels avatar
Hade jag fått höra att en pappa till ett barn på mina barns förskola suttit i en YouTube-live med 100 000 andra och skrikit ”TESTA MIG DÅ FÖRIHELVETE!” in i kameran hade jag på allvar blivit bekymrad om jag inte visste vem Anjo var. Vill inte gärna ha barn vars föräldrar drar till sig trubbel nära mina, sånt man gärna förblir ovetandes om. Hur jävla pinsam är han inte när han ballar ur sådär?
Citera
2024-01-17, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Hade jag fått höra att en pappa till ett barn på mina barns förskola suttit i en YouTube-live med 100 000 andra och skrikit ”TESTA MIG DÅ FÖRIHELVETE!” in i kameran hade jag på allvar blivit bekymrad om jag inte visste vem Anjo var. Vill inte gärna ha barn vars föräldrar drar till sig trubbel nära mina, sånt man gärna förblir ovetandes om. Hur jävla pinsam är han inte när han ballar ur sådär?

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han kan ju fundera på hur barnen på förskolan som har äldre syskon och föräldrar, hur dem reagerar. Hans ungar lär sig att det är så här det skall vara, vill man verkligen ha sina egna ungar på samma institution som dem
Anjo är oerhört genomskinlig fast han är så stor.
Han är en hatare.
Mannen är det starkare könet.
Kvinnor är mähän som ska veta din plats.
Titta på när dom var i fjällen...hans ungar, tvillingarna är 6 år, helt loja.
Rädda.
Inget tjo och tjim, strykrädda.
Citera
2024-01-17, 12:45
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Joakim liberal la nu ut att hans bror och Linnea ska gifta sig på studs

Vad säger du om detta Anjo?
Citera
2024-01-17, 12:51
Avslutad
Anjo vill ju vara Jockibois kronprins. Är Julia och Jockes guddotter ett verktyg?
Citera
2024-01-17, 13:23
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dem åker ju till Spanien varenda år så barskrapade kan dem inte vara. Det gäller att prioritera att betala sina utgifter först. Anjo är numera anmäld kan jag tillägga
Berätta mer om den anmälan som upprättats..
Citera
2024-01-17, 13:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern

Varför då, så att Linnea inte ska behöva vittna mot Chrippa?

Eller så har jag sett för mkt Amerikansk film

Friade han inte till Jullan i början på veckan? Snabba ryck nu
Citera
2024-01-17, 13:32
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern

Han kanske måste göra en svartvit instastory. Han har nog inte kommit över att chrippa gjorde slut med honom efter tredje (fjärde?) dejten.
Citera
2024-01-17, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför då, så att Linnea inte ska behöva vittna mot Chrippa?

Eller så har jag sett för mkt Amerikansk film

Friade han inte till Jullan i början på veckan? Snabba ryck nu

Misshandelsmål mellan äkta makar är inte ovanligt, Men att gifta sig med varandra under pågående utredning verkar märkligt. Saken läggs ner och bara förtalsmålet kvarstår
Citera
2024-01-17, 14:03
Medlem
Akacia2050s avatar
LOKAL RIP

OLOF K RIP

CHRIPPA RIP

ANJOs tid är räknad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto