2024-01-17, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Ja han är tuff lilla Anjo 🙃 detta som pågår just nu är bara helt sinnessjukt. Men jag tror jag vet fortsättningen, och det kommer bli ännu mer sjukt. Glöm inte att blod är tjockare än vatten 😊

Jocke betyder allt för Anjo, men för Jocke betyder Chrippa mer
Citera
2024-01-17, 08:49
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Det är massor som tror man kan räkna IQ i subs. Ju fler följare du har desto mer älskad är du. Jag har två Facebook. På min "äkta" har jag inga vänner, inga inlägg, inga fotografier. Varför? För att det är bland dem första ställena folk kollar när dem är nyfiken på vem man är. Mina vänner gör likadant.
Anjo tror att hans subs, vilka dem flesta är köpta, är han vänner. Anjo har inga vänner överhuvudtaget. Han tror att Jockiboi är hans vän, men inte ens JJ Lundell pallar med han. Vänskapen med Julia brände han ikväll och snart lämnar även Lisen med ungarna

Du har nog dessvärre rätt, men jag tror jag vet kan se fortsättningen på detta. Blod är tjockare än vatten. Det svänger fort i Berg/Lundells internetvärld. Och Anjo verkar lite sugen på Julia. Han ger ju Julia mer beröm än vad han gör till sin egen fru liksom. Så detta kommer bli sjukt!
Citera
2024-01-17, 08:52
Avslutad
Citat:
Du har nog dessvärre rätt, men jag tror jag vet kan se fortsättningen på detta. Blod är tjockare än vatten. Det svänger fort i Berg/Lundells internetvärld. Och Anjo verkar lite sugen på Julia. Han ger ju Julia mer beröm än vad han gör till sin egen fru liksom. Så detta kommer bli sjukt!
Jag tror hon ångrar sin involvering i detta drama
Citera
2024-01-17, 08:54
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Han får väl be Olof K om hjälp med Bitcoin, eller Jocke med Amazon-aktier
Nej.

Han kommer drifta på musiken. Och funkar inte det kommer han tvinga sina barn att börja göra cåntänt så pappa kan casha in. Kanske sälja nyckelband och trosor.
Citera
2024-01-17, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Nej.

Han kommer drifta på musiken. Och funkar inte det kommer han tvinga sina barn att börja göra cåntänt så pappa kan casha in. Kanske sälja nyckelband och trosor.

Julia och Lisen kan göra videos om att leva i skuggan av sina youtubestars
Citera
2024-01-17, 08:58
Medlem
Dalbins avatar
Citat:

Haha ja vilken serie 😊
Citera
2024-01-17, 09:08
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Haha ja vilken serie 😊
Dalbin, kan du inte seriöst bjuda in Nanjo till debatt?
Citera
2024-01-17, 09:11
Avslutad
Citat:

Citat:
Haha ja vilken serie 😊
För den som är intresserad och tycker om smaskiga detaljer, kan jag tipsa om att begära ut handlingarna i mål Ä 4417-20, vid Linköpings tingsrätt.

Follow the money

Från
Inte råd med busskort och dagisavgifter till att pengar rullar in, det går bra nu...

#flashback

Ett annat mål, en annan tingsrätt...
Märkligt att Pontus, Jonna och Joakim hamnat i gemensamt klammeri med rättvisan tidigare, då "lades förundersökningen ner", det är ju tur att förundersökningar kan öppnas upp igen om mer bevis inkommit, särskilt om det uppdagas att brottsligheten fortsatt.

Brott ska inte löna sig i Sverige.
Citera
2024-01-17, 09:25
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Dalbin, kan du inte seriöst bjuda in Nanjo till debatt?

Jo det skulle jag kunna. Men han vill nog inte det. För han måste ju fundera vad han skall säga så det lär ju bli mycket tysta minuter 😂
Citera
2024-01-17, 09:27
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
För den som är intresserad och tycker om smaskiga detaljer, kan jag tipsa om att begära ut handlingarna i mål Ä 4417-20, vid Linköpings tingsrätt.

Follow the money

Från
Inte råd med busskort och dagisavgifter till att pengar rullar in, det går bra nu...

#flashback

Ett annat mål, en annan tingsrätt...
Märkligt att Pontus, Jonna och Joakim hamnat i gemensamt klammeri med rättvisan tidigare, då "lades förundersökningen ner", det är ju tur att förundersökningar kan öppnas upp igen om mer bevis inkommit, särskilt om det uppdagas att brottsligheten fortsatt.

Brott ska inte löna sig i Sverige.

Det skulle inte förvåna mig för 5öre då dessa individer lever på att göra andras liv surt.
Skall kolla på den Fupen 👌
Citera
2024-01-17, 09:31
Avslutad
https://youtu.be/u36L10mXJqo?si=Z4BN3tsOeJbBxIQ7

Varför är Anjo så inställd på "krig"?
Han som inte ens läser flashback, pratar om forumet i var och varannan video.

Varför gråter Jockiboi? Rädd att sanningen kommer bita honom i arslet?
Citera
2024-01-17, 09:33
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/u36L10mXJqo?si=Z4BN3tsOeJbBxIQ7

Varför är Anjo så inställd på "krig"?
Han som inte ens läser flashback, pratar om forumet i var och varannan video.

Varför gråter Jockiboi? Rädd att sanningen kommer bita honom i arslet?

Han vet om att Anjo drar ner honom
I denna grop med nu. Så imperiet är hotat och då måste man offra någon. Och det blir Anjo som kastas till vargarna 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in