2024-01-16, 17:40
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Samma här. Vill inte ge dem en enda view. Allt detta är troligtvis ett stort jävla påhitt för att få views. Men det funkar. De flesta här inne tittar på varenda story.... Chrippa har totalt trollat er.

Om han trollar så är det på en helt ny nivå där man sätter sitt barn på spel haha
Citera
2024-01-16, 17:41
Medlem
Citat:
Samma här. Vill inte ge dem en enda view. Allt detta är troligtvis ett stort jävla påhitt för att få views. Men det funkar. De flesta här inne tittar på varenda story.... Chrippa har totalt trollat er.

Han gick igenom saker chrippa har skrivit och berättat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Hon har något på honom. En man skulle aldrig gå tillbaka till någon som slagit ens barn.
Finns det belägg för att hon slagit barn? Eller är det en användare här som bara yttrat sig? Visa källa tack.
Citera
Medlem
Så han och Linnea ska göra någon form av offer video och måla upp de som att de som hänt senaste är att folk tjänar pengar på deras drama …

Men oavsett vad de två säger SÅ lämnade han dottern och drog med henne som kallat hans dotter horunge blandannat!
Citera
2024-01-16, 17:42
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Finns det belägg för att hon slagit barn? Eller är det en användare här som bara yttrat sig? Visa källa tack.

Chrippa är källan
Citera
2024-01-16, 17:42
Medlem
Citat:
Chrippa har berättat det.
Citera
2024-01-16, 17:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Dom är båda offer för varandra. Jävla dynamik som kommer krascha hårt.
Ja, jag har kommenterat det tidigare att båda kan vara offer och förövare, att dem båda varit våldsamma emot varandra.

Hade även teorin att Linnea faktiskt är gravid och Chrippa lämnar allt för att starta ett nytt liv med henne.
Citera
2024-01-16, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Så han och Linnea ska göra någon form av offer video och måla upp de som att de som hänt senaste är att folk tjänar pengar på deras drama …

Men oavsett vad de två säger SÅ lämnade han dottern och drog med henne som kallat hans dotter horunge blandannat!

Men han är sååååå kär ju. Går alltid att skaffa nya ungar och Chloe har redan fått så mycket ju!

Han är ändå världens bästa pappa enligt egen utsago!
Citera
2024-01-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

ja
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Chrippa har berättat det.
Chrippa har inte sagt det. Anjo har påstått att chrippa sagt det. De är stor skillnad.
Citera
Medlem
Blir frustrerad av hela händelsen och känner att jag behöver få ur mig hur jag tänker.
Linnea gjort en del fel i förhållandet (som alla gör) även chrippa.
Linneas dåliga delar i förhållandet hängs ut på nätet för tusentals människor att beskåda.
Jockiboi bygger upp den stora löngnen bakom kuliserna för att skydda sin bror, han har även hört en del dåligt om Linnea, men varför inte krydda lite.
Anjo köper allt, kanske är införstod i att jockiboi orkestrerat lögnen, men känner att han vill backa jockiboi eftersom efter han blev jockibois kompis så har han blivit sveriges största bästa kändis (enligt honom själv).
Chrippa är inte medveten om något.
Chrippa kommer ut, jockiboi gör Chrippa införstod vad Linnea "har gjort".
Chrippa börjar skriva ett brev med massa skit och säger att han skrev det på häktet, men i självavärket så skriver han det efter häktningen.
Anjo tar del av breven och tror att Chrippa skrev det tidigare.
Chrippa efter att ha kollat igenom alla videos som finns på nätet samt läst på inser vad jockiboi och anjo gör mot Linnea och han har även fortfarande känslor för henne. Han kan även känna att Julia betett sig dåligt genom att hänga ut dotter och påstå massa skit.
De drar utomlands för att Linnea är sveriges mest hatade just nu och de vill bara komma bort från allt det.

Vill även tillägga att vi inte vet NÅGOT förutom att Chrippa varit häktad samt att han är med Linnea igen. All annan skit som flashback påstår eller även detta inlägg är inget vi vet utan bara spekulationer. Så sluta hata på folk osv. Det är farligt och inte kul att vara i mitten av ett drev.
Citera
2024-01-16, 17:45
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag tycker faktiskt lite synd om Anjo som har gjort allt för sin vän, som är vaken typ 24/7 för att rädda Chrippa från Linnea medelst välproducerade youtube-videos. Och så sticker han(Chrippa) bara i väg till Linnea direkt efter att han kommer ut från häktet??

Svårt att förstå Chrippas agerande faktiskt, men han kanske blev hotad av Linnea, typ: "Om du inte kommer tillbaka till mig så ska jag göra kaos med dina nära och kära"? Och så valde Chrippa att offra sig själv istället, genom att följa Linneas krav och gå tillbaka?

Kan det vara så? Annars fattar jag ingenting..

Eller så har förtalsgänget haft fel/ljugit hela tiden. Jockibois krokodiltårar tyder på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in