2024-01-16, 16:47
Medlem
Anktalares avatar
Herregud vad det är folk som tror att Chrippa eller Linnea spelar någon form av 4D schack här.

Antagligen stämmer inget av någons spekulationer i tråden.

De är bara två stycken extremt inpulsstyrda individer som lever i ett väldigt destruktivt förhållande. Det enda scenariot jag kan komma på är att de hade världens bråk där båda slogs mot varandra, grannarna ringde och polisen kom.

I affekt av allt som hänt under bråket så anmälde väl Linnea honom och han häktades.

När Chrippa släpptes så hade hans familj och vänner fantiserat ihop något som Chrippa antagligen kände att han var tvungen att leva upp till, och gjorde så några dagar till känslorna för Linnea började komma tillbaka, de tar kontakt och nu ska de leva som Bonnie and Clyde.

Edit : Ridå!
Citera
2024-01-16, 16:48
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Förstår varför han drog med Linnea.

Han lär ju ha varit jäkligt kåt i Häktet, sen när han kommer ut så har hans ”vänner” och släkt utan hans vetskap parat ihop honom med hans ex - som förövrigt ser ut som en mallgroda jämfört med den mycket yngre och fräschare Linnea.

Inte fan vill han flytta tillbaka till sitt ex och bli pappa på heltid igen, iaf inte när han kan få ställa upp L på alla fyra efter några öl och bara dunka på.

Det säger ju sig själv. Han är ju lite skamlös men det visste väl hans ex och alla andra redan så det borde väl inte kommit som en överraskning.

Tror inte han har en psykos eller liknande. Han var väl på en två veckors detox nyligen (Häktet) så hjärnan borde vara mer funktionell än på länge.

This. Rimligaste förklaringen, utöver att allt också är uppgjort.

Sinnes vad man går på sjuka förklaringar om att L skulle manipulerat honom till något och att han har psykos.

Allt detta är för er förälskade WT tittare, ni går igång på inget och tar hörsägen som fakta. Ni tar C i försvar trots att han har 0 kvaliteter. Passar gänget perfekt, massa klick.
Citera
2024-01-16, 16:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Skulle inte förvåna mig om Linnea hotat med att köpa mord på honom eller någon i hans familj om han inte kommer tillbaka. I dagens samhälle kan du köpa mord för småpengar.

Aldrig att han skulle gå tillbaka frivilligt till någon som slagit hans dotter.

Efter anjos senaste video är min teori ganska glasklar. Hon har dragit till med sjuka grejer för att få honom tillbaka.
Eller så har hon aldrig slagit hans dotter, och det är bara yttligare en lögn från förtals gänget.
Citera
2024-01-16, 16:51
Medlem
Tänker att vi alla får avvakta med våra antaganden tills vi vet mer. Hela grejen är alldeles för konstig och Chrippa framstår ju som rena sadisten som går tillbaka till henne om allt han sagt om henne stämmer. Hade det varit en film hade jag stängt av eftersom hela storyn är för löjlig och icke trovärdig.

De teorier jag bedömer vara mest trovärdiga är att han antingen fått en psykos och tappat allt vett och reson eller så är han gisslan hos Linnea som hotar med en massa saker om han inte följer med henne till Barcelona och släpper en video där han beskriver hur allt har varit en lögn och att Linnea är fantastisk osv. Det kan vara hot om fysiskt våld mot familjemedlemmar men det kan också vara hot om att offentliggöra/anmäla en massa skumraskaffärer han har sysslat med som hon vet om eftersom de varit ett par.

Visst kan han vara förblindad av kärlek men varför skulle han då skriva kärleksbrev till Julia, fria till henne och i hennes live öppet säga att de är tillsammans igen samtidigt som han öppet berättar för sina vänner om allt hemskt han varit med om med Linnea? Det här är otroligt fishy.
Citera
2024-01-16, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller så har hon aldrig slagit hans dotter, och det är bara yttligare en lögn från förtals gänget.

Fake it till you make it
Klanen manipulerar till max för att slippa ifrån alla förtalsanklagelser
Citera
2024-01-16, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Herregud vad det är folk som tror att Chrippa eller Linnea spelar någon form av 4D schack här.

Antagligen stämmer inget av någons spekulationer i tråden.

De är bara två stycken extremt inpulsstyrda individer som lever i ett väldigt destruktivt förhållande. Det enda scenariot jag kan komma på är att de hade världens bråk där båda slogs mot varandra, grannarna ringde och polisen kom.

I affekt av allt som hänt under bråket så anmälde väl Linnea honom och han häktades.

När Chrippa släpptes så hade hans familj och vänner fantiserat ihop något som Chrippa antagligen kände att han var tvungen att leva upp till, och gjorde så några dagar till känslorna för Linnea började komma tillbaka, de tar kontakt och nu ska de leva som Bonnie and Clyde.

Edit : Ridå!

men din spekulation stämmer eller?
Citera
2024-01-16, 16:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Exakt det som skapat allt detta, Linnea är snyggare än Julia.
Jag fattar inte hur man kan göra slut med mamman till sitt barn för man vill knulla en ung fjortis
Citera
2024-01-16, 16:55
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
men din spekulation stämmer eller?

Självklart, men jag är expert på att spekulera, till skillnad från andra här i tråden.
Citera
2024-01-16, 16:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Självklart, men jag är expert på att spekulera, till skillnad från andra här i tråden.
Du missade bara informationen att Linnea inte anmält honom
Citera
2024-01-16, 16:58
Medlem
pukkas avatar
Videon ikväll på bröderna berg kommer bestå av att han tar på sig allt.
Citera
2024-01-16, 17:00
Medlem
Anjo har dock en poäng.

Chrippa slog Linnea alt så ljög hon.

Ska bli intressant att se videon av chrippa senare.

Varför fria till Julia?
Citera
2024-01-16, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han har fått tillåtelse av Julia att läsa upp ett av arken. Julia har ingen mandat att ge han sån tillåtelse. Anjo hotar med att han skall lägga upp allt, HOT nu igen?
Det är rigtigt illa.
I bakgrunden lurar Jocke.

Om Jocke nu vill hjälpa sin guddotter och hennes mamma, varför ska dom bo hos Anjo?
Lisen o Julia är inte vänner

Chrippas förklaringsvideo kommer på brödernaberg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in