2024-01-16, 16:37
Medlem
pukkas avatar
Skulle inte förvåna mig om Linnea hotat med att köpa mord på honom eller någon i hans familj om han inte kommer tillbaka. I dagens samhälle kan du köpa mord för småpengar.

Aldrig att han skulle gå tillbaka frivilligt till någon som slagit hans dotter.

Efter anjos senaste video är min teori ganska glasklar. Hon har dragit till med sjuka grejer för att få honom tillbaka.
Citera
2024-01-16, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Linnea låter som en psykopatisk slyna, hon borde sitta inne på psyk i många år.

Och vad är du som går på allt BS?
Citera
2024-01-16, 16:39
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Citera
2024-01-16, 16:39
Medlem
Vilka sjuka saker chrippa lägger upp på sin instagram story med tanke på allt som framkommit.

Han skiter i allt och satsar 100% på Linnea.

Hoppas den dagen han kryper till korset så skiter bröderna i han!
Citera
2024-01-16, 16:42
Medlem
Skabbe försöker få L att snacka i Spanien. Tattarklanen försöker få L att tro att Skabbe vill nåt annat än att misshandla henne än en gång.

Dödar Skabbe L därnere kommer Skabbe att säga: "jag gör allt för min familj!" - och Anjo kommer att få ståkuk.

Hoppas att det är L som trycker på rec-knappen när Skabbe går igenom vad som hänt: hålla käften klarar Skabbe ju inte.
Citera
2024-01-16, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om spansk polis skulle bli informerad, så är det utlämning till Sverige som är aktuellt. Vilket borde vara fullt möjligt.

Ja det med men tänkte att någon kunde ta en titt på vilka "business" de sköter där nu och avslöja detta med - så slipper han flänga fram och tillbaka till Spanien så ofta 😅
Skulle även gissa att Julia inte är helt ovetandes så om hon vill sätta dit Chrippa nu efter detta så skulle hon ju kunna tipsa om det.
Citera
2024-01-16, 16:44
Medlem
Falcon-52s avatar
Varför måste en sanning komma ut? Att man inte skäms som medelålders gubbe att hålla på sådär.[/quote]

Hahaha Dom är runt 35-40års åldern norrköpingsligan, det är svårt att ta in!
Citera
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Skulle inte förvåna mig om Linnea hotat med att köpa mord på honom eller någon i hans familj om han inte kommer tillbaka. I dagens samhälle kan du köpa mord för småpengar.

Aldrig att han skulle gå tillbaka frivilligt till någon som slagit hans dotter.

Efter anjos senaste video är min teori ganska glasklar. Hon har dragit till med sjuka grejer för att få honom tillbaka.
Förmodligen har hon dragit till med att hon ska fixa snubbar som ska misshandla han, eller nån i hans familj. Vissa brudar kan gå hur långt som helst då dom vet att rättsväsende står på deras sida. Kvinna är alltid offer
Citera
Medlem
Det anjo snackar om att runka i duschen så har jag upplevt samma med en knäpp brud och hon fick för sig att jag knulla granne för jag var trevlig emot henne. Hon kontrollera mig som fan och det gick ut över mina vänner, drama hela jävla tiden.

Som tur är tog jag mig ifrån henne så jag fick möjlighet att träffa min nuvarande fru sen 18 år tillbaka.
Citera
2024-01-16, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Förstår varför han drog med Linnea.

Han lär ju ha varit jäkligt kåt i Häktet, sen när han kommer ut så har hans ”vänner” och släkt utan hans vetskap parat ihop honom med hans ex - som förövrigt ser ut som en mallgroda jämfört med den mycket yngre och fräschare Linnea.

Inte fan vill han flytta tillbaka till sitt ex och bli pappa på heltid igen, iaf inte när han kan få ställa upp L på alla fyra efter några öl och bara dunka på.

Det säger ju sig själv. Han är ju lite skamlös men det visste väl hans ex och alla andra redan så det borde väl inte kommit som en överraskning.

Tror inte han har en psykos eller liknande. Han var väl på en två veckors detox nyligen (Häktet) så hjärnan borde vara mer funktionell än på länge.

Sådär pratar bara en oskuld. Testa knulla 5 ggr om dagen få se hur jävla skönt det är i längden.
Citera
2024-01-16, 16:47
Medlem
paperfaces avatar
Har uppdaterat mig fullt nu efter jobbet…. Eller ja, kollade 6/7 Instagram inlägg.

vad fan händer? Haha, det här är förjävla sjukt.
Det verkar ha brunnit ordentligt i varenda kotte som varit inblandad i denna sörja.

Helt sanslöst alltså. Vi snackar ändå om vuxna människor. Anser inte mig själv som ngn exemplarisk människa men de som härjar runt på youtube/insta/tiktok, vilka idioter.

Vi gick från att Jocke och Chrippa skulle göra ngn Trolljägarna grej på folk i tråden. Till att Chrippa sitter häktad misstänkt för misshandel. Till hela jävla Yt maffians drev mot Linnea och sedan till att Chrippa blir frisläppt och sedan drar med Linnea utomlands…

You cant make this shit up.

Fy fan alltså när deras ungar får se det här i framtiden.
Citera
2024-01-16, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Förstår varför han drog med Linnea.

Han lär ju ha varit jäkligt kåt i Häktet, sen när han kommer ut så har hans ”vänner” och släkt utan hans vetskap parat ihop honom med hans ex - som förövrigt ser ut som en mallgroda jämfört med den mycket yngre och fräschare Linnea.

Inte fan vill han flytta tillbaka till sitt ex och bli pappa på heltid igen, iaf inte när han kan få ställa upp L på alla fyra efter några öl och bara dunka på.

Det säger ju sig själv. Han är ju lite skamlös men det visste väl hans ex och alla andra redan så det borde väl inte kommit som en överraskning.

Tror inte han har en psykos eller liknande. Han var väl på en två veckors detox nyligen (Häktet) så hjärnan borde vara mer funktionell än på länge.
Exakt det som skapat allt detta, Linnea är snyggare än Julia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in