2024-01-16, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Enligt Anjo ska Lisen vara med Julia och barnet varje sekund då de är väldigt oroliga för Julia… Stackars, stackars barn.💔
Anjo jobbar väl i studion...nojjig och snyftrunkar...

Han mordhotar labile Chrippa, har frihetsberövat Julia och Chloe för att kunna styra hennes uttalanden, kontrollera backups, Anjo kommer Krossa Linnea och Chrippa om han står ivägen som envsköld.

Konstigt att chipsis inte gråter, sviken av sin "vän"🤣🤣🤣

Jag har svårt att se hur Anjo och Jockiboi ska klara sig ur detta, det är riktigt sjukt.
Citera
2024-01-16, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det skulle ju vara lite mer spännande nu om den spanska polisen blir informerad om Chrippa och Linnea och att de därifrån skulle kasta ett litet öga på vilka förehavanden de har för sig nu 😏

Om spansk polis skulle bli informerad, så är det utlämning till Sverige som är aktuellt. Vilket borde vara fullt möjligt.
Citera
2024-01-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polispotatis
Hon måste ju ha någon hållhake på honom. Det måste finnas en anledning till att det blev såhär. Ni kan nog inte föreställa er hur långt en sån här person kan gå, hon tänker inte som dom flesta av oss gör.

Hon skulle säkert kunna gå så långt att hon hotar att skada Julia eller hans dotter etc. Han vet vad hon är kapabel till och väljer att dra utomlands med henne där hon bara är ett hot mot honom och ingen annan i hans närhet.

Efter detta misslyckade anklagande och det enorma hatet hon har upplevt så finns det inga gränser. Hon känner att hon inte har något att förlora längre, förutom Chrippa och Chrippa är hennes enda väg till att bygga upp sin image igen. Hennes image är allt och det är anledningen till att hon ens började dejta Chrippa från början.

Det här är för mig den enda logiska anledningen till att ta ett så otroligt impulsivt och "ologiskt" beslut.

Brukar ta lång tid för den som blivit misshandlad att lämna en relation. Kan ta flera år att ta steget att nu är det nog.

Men jag börjar fundera om detta är skådespel för att L ska göra bort sig, Chrippa kanske samlar bevis mot henne samtidigt som han kan försöker rentvå misstankarna mot honom. Kanske lite väl konspirationsteoretiskt, men inget förvånar.
Citera
2024-01-16, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Chrippa ansluter till Abbe Blattelito?
Så kan man kanske se det, eller använder henne som mula. Fake it til you make it...

Chrippas beteende är inget nytt, jag kan förstå att han inte litar på någon när han efter att ha "råkat knuffa?" Linnea, åker in och förbereder världens förlåt mig älskling, det ska aldrig hända igen, under tiden som frihetsberövad med fulla restriktioner, startar Jockiboi ett drama, baserat på Stalkern i Skellefteå.

Jocke har inte sagt nått...han var gjort allt- för att bli av med Chrille som håller på att spåra...
Citera
2024-01-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Han mordhotar labile Chrippa, har frihetsberövat Julia och Chloe för att kunna styra hennes uttalanden, kontrollera backups, Anjo kommer Krossa Linnea och Chrippa om han står ivägen som envsköld.

Jag har svårt att se hur Anjo och Jockiboi ska klara sig ur detta, det är riktigt sjukt.

Låt oss nu lugna ner oss lite. Anjo har självklart inte frihetsberövat J och C. J har nyss blivit sviken av Chrippa, och har kanske lite svårt att ta hand om ett barn.

Och vad är det som Anjo och Jocke ska klara sig ur??
Citera
2024-01-16, 15:57
Medlem
Har Jonna anmält "Skabbes" bil stulen...?
Citera
2024-01-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Hade Anjo alla handskrivna sidor av det Chrippa skrivit i häktet? Ser Anjo framför mig ta kort på varenda A4 sida som " backup".

Nu ska han krossa L och C om han står ivägen. Han har beef med många den mannen.
Citera
2024-01-16, 16:01
Medlem
LimeTimes avatar
Har börjat kolla Anjos video och det kliar redan i hela hjärnan, han är så otroligt korkad. Han börjar med att försöka glida undan ansvar för förtal eftersom han behöver varna allmänheten för en farlig offentlig person. Han fortsätter med att återigen prata om hur utsatta män är av kvinnor som falskanmäler, kvinnoföraktet osar ur honom. Chrippa har behandlats så illa av polisen och har fått sitta gråtandes i en cell och bara haft skidskytte att titta på, han hade inte Netflix.
Jag har tagit mig igenom några minuter men vet ärligt talat inte om jag klarar av mer. Det är så idiotiskt.
Citera
2024-01-16, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Hade Anjo alla handskrivna sidor av det Chrippa skrivit i häktet? Ser Anjo framför mig ta kort på varenda A4 sida som " backup".

Nu ska han krossa L och C om han står ivägen. Han har beef med många den mannen.

Han har fått tillåtelse av Julia att läsa upp ett av arken. Julia har ingen mandat att ge han sån tillåtelse. Anjo hotar med att han skall lägga upp allt, HOT nu igen?
Citera
2024-01-16, 16:05
Medlem
Citat:
Har börjat kolla Anjos video och det kliar redan i hela hjärnan, han är så otroligt korkad. Han börjar med att försöka glida undan ansvar för förtal eftersom han behöver varna allmänheten för en farlig offentlig person. Han fortsätter med att återigen prata om hur utsatta män är av kvinnor som falskanmäler, kvinnoföraktet osar ur honom. Chrippa har behandlats så illa av polisen och har fått sitta gråtandes i en cell och bara haft skidskytte att titta på, han hade inte Netflix.
Jag har tagit mig igenom några minuter men vet ärligt talat inte om jag klarar av mer. Det är så idiotiskt.

Fast just det där med att vissa kvinnor utnyttjar samhällets normer har han ju rätt i. En kvinna är mer trovärdig än en man och så ska det givetvis inte vara. Sen är det enkelt att dra kvinnohat kortet så fort någon pratar om ämnet. Lite som man skriker rasist åt någon som tycker integrationen varit dålig....
Citera
2024-01-16, 16:06
Avslutad
Citat:

Ännu en förtalsvideo som säkert inbringar sköna slantar till Anjo, men som också kommer kosta en hel del
Citera
2024-01-16, 16:08
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Jag gissar på att deras "förhållande" håller max en vecka. Antagligen mycket kortare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in