2024-01-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Snacka om att Anjo lackar nu hemma, alla videos han gjort för Chrippa och verkligen genuint engagerat sig för honom och talat gott om honom och nu detta.

Skulle inte förvåna mig om Anjo och Alexander Rask blir anmälda för förtal.

Min bild har förändrats helt ang Chrippa, jag hade faktiskt lite sympatier för honom när han skulle gå tillbaka till Julia och bygga upp sin "familj" igen och göra det som är bäst för Chloe.
’Genuint’ är väl synd att påstå?

Han har haft (har ett litet tag till) ett content som har genererat en hel del visningar, likes och inte minst PENGAR!

Alla är lika goda kålsupare, på olika sätt, i den här farsen.
Citera
2024-01-16, 12:23
Medlem
Carrocks avatar
Såg bara några minuter av Anjos video igår. Det var bland det mest patetiska jag sett, blev faktiskt förvånad över att se den förvuxna mansbebisen sitta och försöka komma med sina barnsliga argument (han har också gjort 5 video, jag vänta faktiskt läänge med att gör videos om Chrippa och det var så många som skrev och fråga mig varför jag inte uttala mig om Chrippa) herreguuud... Allt för att försöka rättfärdiga sitt klandervärda beteende.

På det sättet Anjo har använt ett barn i förskoleålder är helt sinnessjukt, att han inte begriper hur olämpligt det är säger ganska mycket om hans intelligens och empati. Tom 99% av alla så kallade "idioter" enligt honom, på Flashback har vett att förstå det olämpliga i det.
Citera
2024-01-16, 12:24
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
’Genuint’ är väl synd att påstå?

Han har haft (har ett litet tag till) ett content som har genererat en hel del visningar, likes och inte minst PENGAR!

Alla är lika goda kålsupare, på olika sätt, i den här farsen.

Jag har uppfattat det som genuint då verkligen alltid velat påtala om hur "oskyldig" han tror Chrippa är och velat förmedla en annan sida av Chrippa.

Men givetvis har han ju haft vinstsyfte med detta då det genererar bra med pengar.

Men skulle inte förvåna mig om de blir anmälda för förtal, och då lär de inte bli roligt för Anjo och Rask.
Rask t.ex lever på sin fru och har inte ens råd med hyra och el själv ens.

Anjo lär dock tjäna bättre än Rask och tror han har de bättre ställt så det kanske inte blir lika knapert för honom så att säga.
Citera
2024-01-16, 12:25
Avslutad
Citat:
Jag har uppfattat det som genuint då verkligen alltid velat påtala om hur "oskyldig" han tror Chrippa är och velat förmedla en annan sida av Chrippa.

Men givetvis har han ju haft vinstsyfte med detta då det genererar bra med pengar.

Men skulle inte förvåna mig om de blir anmälda för förtal, och då lär de inte bli roligt för Anjo och Rask.

Anjo lär dock tjäna bättre än Rask och tror han har de bättre ställt så det kanske inte blir lika knapert för honom så att säga.

Linnea har ju tagit upp drevet med sin målsägare
Citera
2024-01-16, 12:41
Medlem
Chrippa la ut en story för någon timme sedan, där folk gjort pengar på honom utan hans vetskap.
Läs Anjo.

Hoppas Anjo lär sig något, men troligen inte.
Citera
2024-01-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alismamma
Chrippa la ut en story för någon timme sedan, där folk gjort pengar på honom utan hans vetskap.
Läs Anjo.

Förlåt om jag är korkad, men var hittar man den?
Citera
2024-01-16, 13:01
Medlem
T2Franks avatar
Citat:

Arbetslösa tjänar mer än Rask.
Citera
2024-01-16, 13:06
Medlem
abvs avatar
Hahaha åh nej har chrippa gjort slut med anjo efter tredje dejten?
Citera
2024-01-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alismamma
Läs Anjo.

Ja, var hittar man det? Kollade på Instagram, men det fanns inget där.
Citera
2024-01-16, 13:54
Medlem
du har skämt ut ditt liv anjo, lägg ner hela din kanal.

hahahha medan anjo släppte videon igår va chrippa på väg bort med sitt "psycho x"
nu undrar man hur psycho linnnea e ifall chrippa väljer gå tillbaka. e hon så hemsk? (ps ja tkr inte det där men använder samma argument som anjo. Linnea är en djävla idiot o det e chrippa oxå).

buhu anjo, din barndomsvän chrippa har svikit dig. du "lärde känna" snubben efter 2 dagar i sälen o påstår han va din vän, redo offra din kanal. hahhahhaha vilket spratt du spelat dig sj anjo. du la krokben för dig själv.
Citera
2024-01-16, 14:15
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har ju tagit upp drevet med sin målsägare
Bevis eller så har det inte hänt

Tror knappast Chrippa vill umgås med Anjo något mer.

Han sa I videon jag snackar m Chrippa varje dag mm in your Dreams simp 🤣
Citera
2024-01-16, 14:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Bevis eller så har det inte hänt

Tror knappast Chrippa vill umgås med Anjo något mer.

Han sa I videon jag snackar m Chrippa varje dag mm in your Dreams simp 🤣
https://imgur.com/a/DODE02T
I mitten av stycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in