2024-01-16, 10:54
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Jag har sparat Chipstuttens pinsamma live..

Känns som karma kommit o bitit klanen i röven trots allt

Ladda upp! Gycklarnas cirkus fortsätter! Jag vill bli underhållen!
Citera
2024-01-16, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ladda upp! Gycklarnas cirkus fortsätter! Jag vill bli underhållen!

Var kan jag ladda upp?
Citera
2024-01-16, 11:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Var kan jag ladda upp?

Exempelvis:
https://streamable.com/
Citera
2024-01-16, 11:06
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Chloe står helt utan skuld.
Alla vuxna blundade för det, det är bara "flashbackare, vita feta wt pissluffare" som försökt lyfta fram att Chloe glöms bort och att ingen vet vad som skett.

Exakt! Det blir snöbollseffekt nu. Det var lite det jag misstänkte. Stackars lilla barn 😕
Citera
2024-01-16, 11:19
Avslutad
Citat:
Jag har sparat Chipstuttens pinsamma live..

Känns som karma kommit o bitit klanen i röven trots allt
Guld!
Anjo påstod att han skulle spara den, för detta måste komma ut...

Lisen är påväg för att hämta Julia och Chloe, som ska bo hos familjen Björlund...

Han läser upp hur Chrippa friat till Julia i ett "fängelsebrev"

Han läser upp meddelande från Jonna om att hon inte tänkte bo i samma lägenhetshus som Linnea, hon skulle säga upp lägenheten hon ordnat till Chrippa och bilen vill hon ha tillbaka.

Anjo sa även att han fått bekräftat IGÅR, via Chrippa att han inte slagit henne, för Linnea bekräftade det på telefon, att det var hennes kompis Anna som hittat på och startat hela cirkusen. Och Anjo tänker inte sitta och låta folk kalla honom för clown, utan sanningen måste fram!

Chrippa är nu medberoende och manipulerad av hans Psychostörda Ex!

Det var även direkta hot från Anjo.

Hur brukar det gå till när misshandlade kvinnor väljer att stanna kvar hos sin förövare?
Anjo som fortfarande inte kan öppna sina ögon, ser Chrippa som ett offer för Linnea.

Det kan inte i Anhos värld vara som så att:
Chrippa som vet vad han gjort sig skyldig till och tror att han förlorat Linnea, skriver kärleksbrev och friar till Jullan, som han hoppas ska ta honom tillbaks trots misshandel, det går att hävda att han slog henne för att han ville lämna henne för Julia.
Väl ute, förstår han att Linnea vill fortsätta och går att manipulera att bli ett par, så att förundersökningen läggs ner, han vill inte skaka galler, han behöver sina droger och sin frihet.
Linnea förlåter honom eftersom han lovar att han inte ska göra illa henne igen, det var ett misstag osv... osv

Anjo hade väldigt små pupiller
Citera
2024-01-16, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Exakt! Det blir snöbollseffekt nu. Det var lite det jag misstänkte. Stackars lilla barn 😕
Nu ska Anjo ta hand om Chloe och Julia.
Nu kan han hålla "spontana förhör" 24/7...
Citera
2024-01-16, 11:41
Medlem
KentWasHeres avatar
Enligt Anjo har Chrippa nu sagt att det är krig

Anjo berättar vidare att Linnea har använt flashback som källa för att dra igång skit med Chrippa hahah. Vilken jävla tisdag ❤️
Citera
2024-01-16, 11:51
Avslutad
https://imgur.com/a/3GTizJz

Ganska grovt av Anjo?
Citera
2024-01-16, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Väl ute, förstår han att Linnea vill fortsätta och går att manipulera att bli ett par, så att förundersökningen läggs ner, han vill inte skaka galler, han behöver sina droger och sin frihet.

Vilken överraskning för Chrippa när någon informerar han om att Linnea inte kan göra ett skit åt misshandelsanmälan. Utredningen pågår och Linnea skall akta sig för att ljuga vid en eventuell rättegång
Citera
2024-01-16, 12:00
Medlem
Miys avatar
Hoppas Anjo åker dit ordentligt för förtal nu så Chrippa och Linnea får lite pengar att påbörja sitt nya liv med 🙂
Citera
2024-01-16, 12:01
Medlem
karlalf1s avatar
Snacka om att Anjo lackar nu hemma, alla videos han gjort för Chrippa och verkligen genuint engagerat sig för honom och talat gott om honom och nu detta.

Skulle inte förvåna mig om Anjo och Alexander Rask blir anmälda för förtal.

Min bild har förändrats helt ang Chrippa, jag hade faktiskt lite sympatier för honom när han skulle gå tillbaka till Julia och bygga upp sin "familj" igen och göra det som är bäst för Chloe.
Citera
2024-01-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Enligt Anjo har Chrippa nu sagt att det är krig

Anjo berättar vidare att Linnea har använt flashback som källa för att dra igång skit med Chrippa hahah. Vilken jävla tisdag ❤️
Det har nog varit ett tyst krig från Chrippa hela tiden, men nu har de satt det hela i rullning och det blir officiellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in