2024-01-15, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hans soldater kan inte stava så det är inte så mycket att bry sig om.

Dem har många år kvar i grundskolan så dem hinner lära sig. Jag är heller inte så bra på att stava, värst är när jag skall skriva de dem eller dom. Det får jag mycket skit för, men bryr mig föga
Citera
2024-01-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Precis dem skriver som kråkor 😂

Och snittåldern är 12, så inte så mycket att hänga i granen.
Citera
2024-01-15, 22:03
Avslutad
Citat:
Precis men Anjo tog åt sig och hans soldater krigar nu till 1000 % låt dem hållas. Har aldrig haft såhär mycket trafik innan 😂

Jag hade nog haft svårt att hålla tyst i din situation, det finns väldigt mycket grejer i Anjos video som är värda att kommentera. Men du lär ha svårt att komma vinnande ur det här när han är en så pass mycket större kreatör. Det hade varit kul om du svarade, men respekterar om du inte väljer att göra det.
Citera
2024-01-15, 22:05
Medlem
Citat:
Jag skiter i vilket, läs mitt kommentarsfält det är överröst av hat 😂 det är bara chilla bort dem. För många av dem kan inte ens stava 😂
Så anjos följare har börjat smutsa ned hos dig?
Det är så dem jobbar och det va väl syftet också.

Jag pallade inte många minuter in i videon Anjo la upp idag, jag tål inte hans översitteri och självgodhet.
Jag ville helt enkelt inte paja min kväll med att känna av irritationen som han skapar.
Det är bättre och mer givande att läsa här 🙂

Jag brukar ta mig igenom det mesta, men det är väl lite som att droppen har runnit över…och det va nu när han gav sig på dig.

Förutom det, det få minuter jag ägnade åt videon hann han rättfärdiga sig själv till 95%

Som offentlig person får man tåla att folk har åsikter och pratar om honom, nåt sånt sa han, men Dalbin och Flashback ska hålla sig borta.

Det gör ont när folk pratar ur verkligheten.

De som förhåller sig till verkligheten och talar/skriver utifrån vad det är - de ska bort.

Och att påstå att han inte läser tråden, så töntigt att han inte vågar stå för det.
Citera
2024-01-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dem har många år kvar i grundskolan så dem hinner lära sig. Jag är heller inte så bra på att stava, värst är när jag skall skriva de dem eller dom. Det får jag mycket skit för, men bryr mig föga

Det är inte bara stavning, man ser även hur de skriver och kan då snabbt räkna ut att det sitter en 12 åring och gnabbar bakom inlägget.
Citera
2024-01-15, 22:06
Medlem
Citat:
Jag kommer aldrig ta åt mig av den ligan. Vi lever i en rättsstat med lagar. Men Anjo förstår inte det. Han kanske kan ge sig på bumbi eller joz men i detta fallet så vet han inte steg nummer 2 😊

Haha det var det jag tänkte men bara med tanke på hur vissa andra inte stått emot så tänkte jag bara att en varning kunde vara på sin plats 😁 👊
Citera
2024-01-15, 22:10
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Haha det var det jag tänkte men bara med tanke på hur vissa andra inte stått emot så tänkte jag bara att en varning kunde vara på sin plats 😁 👊

Jag har mött värre motgångar än detta. Mitt barn dog för två år sedan och fått genomgå massor av skit. Så denna sak är bara en droppe i rymden 😊
Citera
2024-01-15, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag hade nog haft svårt att hålla tyst i din situation, det finns väldigt mycket grejer i Anjos video som är värda att kommentera. Men du lär ha svårt att komma vinnande ur det här när han är en så pass mycket större kreatör. Det hade varit kul om du svarade, men respekterar om du inte väljer att göra det.

Vaddå svårt att komma vinnande ur det här, Dalbin äger ju ut Anjo asmycket, och Anjo vet det. Allt är inte följare, det är mycket mer värdefult att det man säger stämmer med verkligheten.
Anjo har skjutit sig själv i foten ikväll
Citera
2024-01-15, 22:11
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Så anjos följare har börjat smutsa ned hos dig?
Det är så dem jobbar och det va väl syftet också.

Jag pallade inte många minuter in i videon Anjo la upp idag, jag tål inte hans översitteri och självgodhet.
Jag ville helt enkelt inte paja min kväll med att känna av irritationen som han skapar.
Det är bättre och mer givande att läsa här 🙂

Jag brukar ta mig igenom det mesta, men det är väl lite som att droppen har runnit över…och det va nu när han gav sig på dig.

Förutom det, det få minuter jag ägnade åt videon hann han rättfärdiga sig själv till 95%

Som offentlig person får man tåla att folk har åsikter och pratar om honom, nåt sånt sa han, men Dalbin och Flashback ska hålla sig borta.

Det gör ont när folk pratar ur verkligheten.

De som förhåller sig till verkligheten och talar/skriver utifrån vad det är - de ska bort.

Och att påstå att han inte läser tråden, så töntigt att han inte vågar stå för det.

Ja har nog fått 300 kommentarer om inte mer. Har inte kollat allt ännu 😂
Citera
2024-01-15, 22:12
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig

Har inte lyssnat på hela hans video ännu. Men skall göra det när jag inte jobbar 😊
Citera
Avslutad
Citat:
Jag har mött värre motgångar än detta. Mitt barn dog för två år sedan och fått genomgå massor av skit. Så denna sak är bara en droppe i rymden 😊

Beklagar ❤️
Citera
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Dem är gammal svenska som mig och dig.
Det är korrekt enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in