2024-01-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det låter helt rimligt faktiskt.

Vad hände med bilen egentligen?

Bilen han leasad har inte betalas in på flera månader. Så den har dom tagit tbx
Citera
2024-01-15, 19:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Det här blir spännande, ska se den och komma med en liten analys efteråt! Verkar som han är anmäld för förtal nu och det svider nog in i hjärteroten på honom.

Spännande! Det här kunde ju skötts så mycket snyggare än det gjorts.
Hur verkar det som det? Är han anmäld eller inte?

Inga gissningar men hoppas du har rätt
Citera
2024-01-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur verkar det som det? Är han anmäld eller inte?

Inga gissningar men hoppas du har rätt

Jag bara gissar men han har ju med ett brev och ett papper där det står "anmäld för förtal" men vi lär få svar på det vid 20-tiden. Det har varit tyst om den video som skulle kommit igår, så det mesta talar för att det kan vara så.

Bara att poppa popcorn, vänta och se!
Citera
2024-01-15, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Det här blir spännande, ska se den och komma med en liten analys efteråt! Verkar som han är anmäld för förtal nu och det svider nog in i hjärteroten på honom.

Spännande! Det här kunde ju skötts så mycket snyggare än det gjorts.

Är han anmäld så kommer en tårbrytande beskrivning om hur han fick klä av sig hos polisen och alla tester gjordes, daktning och förödmjukelser som ingen kommer att förstå. Han ville ju bara hjälpa sin vän JOAKIM LUNDELLs bror Chrippa.
Han är helt oskyldig och allt förtal kommer från tadadadaaa Flashback
Prenumerera likea och dela
Citera
2024-01-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han kommer nog säga något i stil med
"Det är många som skriver till mig och undrar hur det går. Jag känner Chrippa och vet att han aldrig skulle göra något sånt här. Jag har sett bevis *konstpaus, tår i ögat* som visar vilket helvete han har gått igenom, och jag står för att sanningen ska ut och därför måste jag publicera videos som informerar er om sanningen. Flashback är inte sanningen, det är arbetslösa luffare som hänger där, jag bryr mig inte ett skit om vad de säger"

Sen visar han nog lite mer prints och reflekterar högt in i kameran.

EXAKT så kommer det låta.
Citera
2024-01-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtown
Bilen han leasad har inte betalas in på flera månader. Så den har dom tagit tbx
han hämta den ju innan jul, vadå flera månader.
Citera
2024-01-15, 19:40
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo länkar till @DALBINs video om förtal...
Intressant, men han kommer inte dra ner DALBIN i sitt förfall.

Chrippa har kanske anmält sin vän Anjo för förtal och en radda med andra integritetskränkande grejjer, eftersom Chloe utsatts för Anjos vidrigheter

Linnea lär ha gjort det, hoppas hon gör det, samt Juristboi...

Såg också det, trodde inte han skulle göra det faktiskt. För han tjänar inget på det 😂
Citera
2024-01-15, 19:41
Medlem
Merrybums avatar
Anjo frågar om han borde varit tyst om Chrippa fallet.

Jag tänker att för sin egen skull hade det nog varit smartast att vara tyst. Och för Chrippas skull skulle det självklart ha varit smartast att vara tyst.

Men för våran underhållnings skull vad det ju bra att han delade alla videos. Och hans belöning var ju att han fick många visningar.

För jag är övertygad om att han gjorde det för visningar. Även om Anjo själv med stor säkerhet skulle ange någon noblare anledning om någon frågade honom.

Förövrigt är det ganska kul att Chrippa nu tydligt gott ut med att han och Julia inte är ett par. Varför sa du då att ni var det i Julias live för bara någon dag sedan?

Är han 35 år och inte vet vad han känner dagförbindelse dag? Stackars osäkra Chrippa. Och stackars Julia som sken som en sil när hon trodde att hon och Chrippa var ett par. Och stackars lilla barnet. Framför allt det, flickan är den enda som är bara oskyldig i detta.
Citera
2024-01-15, 19:45
Avslutad
Kan Chrippas kanal komma upp igen så man kan binge-watcha Linnea videos nu när man vet hur dåligt de eg hade det
Citera
2024-01-15, 19:50
Medlem
Akacia2050s avatar
Om han skulle varit tyst? Förtal är olagligt. Så om man inte vill ha problem med rättsväsendet kanske man inte ska förtala. Han kunde ju försökt säga något utan att förtala, men det blir svårt för chipstutten.
Citera
2024-01-15, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Såg också det, trodde inte han skulle göra det faktiskt. För han tjänar inget på det 😂
Han gör det för att starta kriget.
Just nu är Joakim Lundell på plats på Cirkus i Stockholm, där guldbaggegalan sänds live, precis när Anjo trycker på den röda knappen...💣👋
Citera
2024-01-15, 20:05
Medlem
vem e chrippas advokat, massi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här