2024-01-15, 18:44
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Anjo släpper en ny banger video kl 20

"BORDE JAG VARIT TYST OM CHRIPPA FALLET?"

Herregud..
Citera
2024-01-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är det jag frågar. Vem har tömt kontona?

Kronofogden har spärrat kontona, Därför Linnea även har kontakt med kronofogden för att hämta sina saker så dom inte beslagtas
Citera
2024-01-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtown
Kronofogden har spärrat kontona, Därför Linnea även har kontakt med kronofogden för att hämta sina saker så dom inte beslagtas

Hur vet du det?
Citera
2024-01-15, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Anjo släpper en ny banger video kl 20

"BORDE JAG VARIT TYST OM CHRIPPA FALLET?"
Hahaha, med en anmälan om förtal i bilden...
Ja, när kommer Anjo trycka på den röda knappen och avfyra Anjobomben mot Jockiboi?
Citera
2024-01-15, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vi behöver inte titta, svar: JA

Någon kan väl kolla? Jag har fortfarande trauma från tidigare visningar. Vi kan väl anta att det blir något försök att mildra skadan han orsakat, som att sätta Bamseplåster på ett öppet benbrott
Citera
2024-01-15, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vtown
Det låter helt rimligt faktiskt.

Vad hände med bilen egentligen?
Citera
2024-01-15, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vi behöver inte titta, svar: JA

Han kommer nog säga något i stil med
"Det är många som skriver till mig och undrar hur det går. Jag känner Chrippa och vet att han aldrig skulle göra något sånt här. Jag har sett bevis *konstpaus, tår i ögat* som visar vilket helvete han har gått igenom, och jag står för att sanningen ska ut och därför måste jag publicera videos som informerar er om sanningen. Flashback är inte sanningen, det är arbetslösa luffare som hänger där, jag bryr mig inte ett skit om vad de säger"

Sen visar han nog lite mer prints och reflekterar högt in i kameran.
Citera
2024-01-15, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, med en anmälan om förtal i bilden...
Ja, när kommer Anjo trycka på den röda knappen och avfyra Anjobomben mot Jockiboi?

Jocke trycker först och vi sitter på första parkett
Citera
2024-01-15, 19:02
Medlem
Citat:
"Det är många som skriver till mig och undrar hur det går. Jag känner Chrippa och vet att han aldrig skulle göra något sånt här. Jag har sett bevis *konstpaus, tår i ögat* som visar vilket helvete han har gått igenom, och jag står för att sanningen ska ut och därför måste jag publicera videos som informerar er om sanningen. Flashback är inte sanningen, det är arbetslösa luffare som hänger där, jag bryr mig inte ett skit om vad de säger"

Ja typ något sånt lär det bli, sen kommer han väll lyfta fram hur dåligt chrippa mår just nu och att alla ska gå in och ge han kärlek och inte hålla på och spekulera i hans privat liv.
Citera
2024-01-15, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Någon kan väl kolla? Jag har fortfarande trauma från tidigare visningar. Vi kan väl anta att det blir något försök att mildra skadan han orsakat, som att sätta Bamseplåster på ett öppet benbrott
Anjo länkar till @DALBINs video om förtal...
Intressant, men han kommer inte dra ner DALBIN i sitt förfall.

Chrippa har kanske anmält sin vän Anjo för förtal och en radda med andra integritetskränkande grejjer, eftersom Chloe utsatts för Anjos vidrigheter

Linnea lär ha gjort det, hoppas hon gör det, samt Juristboi...
Citera
2024-01-15, 19:07
Avslutad
Citat:

Glöm inte stråkarna och filmning från flera håll.
Det är nog bäst att spela in skiten, eftersom han garanterat plockar ner den eller korrigerarar pga alla dm:s och av hänsyn till Joakim Lundell
Citera
2024-01-15, 19:13
Medlem
Det här blir spännande, ska se den och komma med en liten analys efteråt! Verkar som han är anmäld för förtal nu och det svider nog in i hjärteroten på honom.

Spännande! Det här kunde ju skötts så mycket snyggare än det gjorts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in