2024-01-15, 17:47
Medlem
farlings avatar
Vilken pissig situation Per satte "sin" grupp i nu när Storbonden kommer välja Cornelia till förstakämpe.
Han måste verkligen ha ett riktigt dåligt psyke om han inte ens klarade av att bita ihop och stå ut några dagar till. Det är ju inte ens en hel vecka vi pratar om, utan typ 3-4 dagar.

Produktionen måste någon jävla gång steppa upp och sluta casta mesproppar som vill åka hem typ direkt.
Dr Kings avatar

Moderatormeddelande

Postat av Dr King 2024-01-15, 18:18
Moderator
Spoilertag skall användas av de som ser avsnitten på TV4 Play+ innan avsnittet har lagts upp på TV4 Play. Tänk också på att skriva ovanför spoilertaggen vad spoilern gäller så att man vet om det handlar om något av veckans avsnitt eller om det är slutsegraren som avslöjas eller liknande.

/Moderator
2024-01-15, 18:20
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Angående Torpet

Amuletter från torpet.

2024-01-15, 18:26
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vilken pissig situation Per satte "sin" grupp i nu när Storbonden kommer välja Cornelia till förstakämpe.
Han måste verkligen ha ett riktigt dåligt psyke om han inte ens klarade av att bita ihop och stå ut några dagar till. Det är ju inte ens en hel vecka vi pratar om, utan typ 3-4 dagar.

Produktionen måste någon jävla gång steppa upp och sluta casta mesproppar som vill åka hem typ direkt.

Har sett mån-tors avsnitten

2024-01-15, 18:43
Medlem
Haha, vad är det för luffargäng som sitter på röven hela tiden och gnäller för att folk inte tycker de jobbar tillräckligt.

Skäms dom inte inför vänner och arbetskamrater när de är så satans lata och otrevliga?
2024-01-15, 18:50
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Har sett mån-tors avsnitten

måndag-torsdag
Jag håller på torparna.
2024-01-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det finns onekligen likheter mellan Fredrik och Sebbe gällande tankarna kring "spelet" och paktandet.

Men tycker också att det finns rätt stora skillnader på dem.

Sebbe var betydligt mer självgod och samtidigt betydligt mer av en präktig Bror Duktig. Och han tog tävlingen mer på blodigt allvar än vad jag tror Fredrik gör.

Fredrik är grabbigare till sättet. När Sebbe äter söndagsmiddag med sina föräldrar så ligger Fredrik hemma bakfull efter en lång natts bärsande med polarna. Så tänker jag mig skillnaden mellan de två.

Det sagt så ser jag också likheter mellan dem och deras sätt att se på de andra deltagarna mm.

Tjejerna som äger: Cornelia och Alessia.
Bubblare: Ronja, enbart för klubbmärket på hoddien.
Killar: Yoigge och Tim
Bubblare: Per
2024-01-15, 19:25
Medlem
Amors avatar
Senast redigerad av Amor 2024-01-15 kl. 19:28.
2024-01-15, 19:28
Avslutad
Det är bara att glädjas åt alla dessa liljekullar som skymtar förbi i tid och otid, och när man hade en Cornelia som ögongodis så kommer det in en till Cornelia i Torpet - som också ser väldigt bra ut.

Heja Corneliarna, endast baserat på utseende.
2024-01-15, 19:31
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---Balder---
Snut-flatan Ronja ser ut som alv. Hon vill åka tillbaka till 1800-talet och påminna alla att man ska vara jämlik, det räcker inte med att vara jobbig i sin egen tid, men måste ändra det förflutna också. https://imgur.com/a/qwZrG34
Jag tror hon kommer visa att tjejer är bäst och satsa på att vinna. Vi får se om det räcker hela vägen, men eftersom att hon har fattat att fitta smakar bättre än kuk så kommer hon vara bäst av tjejerna iallafall..

Vad tror ni grabbar, tror ni allt skulle lösa sig om hon fick lite kuk? Är det den bästa medicinen? Eller mycket kuk kanske?
Det är misslyckade, korkade, WT män som dig som skapar rabiatfeminister. Tål du inte att folk svarar imot dig behöver du inte skriva här. Var det jobbigt att du inte hade en siffra rätt i din "analys".
2024-01-15, 19:33
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Suger med deltagare som har tidigare varit med i dokusåpor/bloggat. Vidare så saknar jag äldre, sura gubbar och kärringar. Speciellt arga tanter! TV4 missar målgruppen för programmet.

Håller med!!
Sen hon Cornelia på torpet är med för tredje gång
2024-01-15, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halibolla112
Handlar inte om att skydda henne, handlar om att försöka förstå... hur man kan sitta anonymt och helt hitta på saker kring en individ utan någon som helst vetskap eller tillhörighet till individen.

Jätteintressant hördudu, men du kanske skulle ta det i psykologiforumet istället för här är du väldigt OT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in