Citat:
Ursprungligen postat av
Halibolla112
Mycket märkliga och incel påhittiga uttalanden i denna grupp, en del användare uppenbart ensama kränkta svenska män.
Jag är själv man och funderar ofta på hur jävla fega många av mina samkönade medmänniskor är. Givetvist vågar dom vara hatiska och tuffa bakom en anonym profil.
Tänkte rätta lite påhit ni gjort här kring Ronja.
1 hon är inte wannabe snut
2 hon är inte lesbisk ( flata )
3 hon lever med sin sambo, han är alltså inte ett ex
4 hon är inte batikhäxa ( vänster ) hon är blå
5 nej Ronja har inte en mustasch, men en pigmentförändring på överläppen.
( jag känner Ronja och där av att jag kan rätta er )
Märkligt dock att man som MAN som sagt sitter och hatar och hittar på bakom en anonym profil. Och dessutom ha mage att skicka en vänförfrågan på Instagram. Där man sedan väljer ut bilder och lägger upp dom här helt utanför sin kontext.
Jag som svensk man i Sverige idag.... skäms över individer som er. Alltså ni som håller på så här. Diskutera farmen i all ära... men snälla lägg ner och hitta på en massa lögner.
Har ni frågor eller funderingar... ställ frågorna till vederbörande istället?! Ni följer ju individerna på Instagram.
Tack
Ja dessa svenska män är fan vidriga
Inga problem med vad man har hittat på om Per eller sagt om de andra tjejerna?
Att Ronja är radikal-höger-vänster-men-mest-höger-radikal som det passar för stunden visste vi redan
Så han har kommit tillbaka efter att hon ha utforskat andra sidan, eller var han med kanske? Berätta mer.
Varför är det alltid nån som känner nån som ska kika in i tråden och skydda "sin vän"? Förra året var det nån som skulle skydda kiosk-mongot men gjord bara saken värre.
Wannabe va det ingen som trodde att hon var, men nu vet vi det.