2024-01-11, 23:49
Medlem
---Balder---s avatar
Rätt sjukt ändå att Cornelia låtsades hitta armbands grejen bara för att ta vara på chansen att visa röven: https://ibb.co/Sfjw0JT
2024-01-12, 09:34
Medlem
Mycket märkliga och incel påhittiga uttalanden i denna grupp, en del användare uppenbart ensama kränkta svenska män.
Jag är själv man och funderar ofta på hur jävla fega många av mina samkönade medmänniskor är. Givetvist vågar dom vara hatiska och tuffa bakom en anonym profil.

Tänkte rätta lite påhit ni gjort här kring Ronja.
1 hon är inte wannabe snut
2 hon är inte lesbisk ( flata )
3 hon lever med sin sambo, han är alltså inte ett ex
4 hon är inte batikhäxa ( vänster ) hon är blå
5 nej Ronja har inte en mustasch, men en pigmentförändring på överläppen.

( jag känner Ronja och där av att jag kan rätta er )

Märkligt dock att man som MAN som sagt sitter och hatar och hittar på bakom en anonym profil. Och dessutom ha mage att skicka en vänförfrågan på Instagram. Där man sedan väljer ut bilder och lägger upp dom här helt utanför sin kontext.

Jag som svensk man i Sverige idag.... skäms över individer som er. Alltså ni som håller på så här. Diskutera farmen i all ära... men snälla lägg ner och hitta på en massa lögner.
Har ni frågor eller funderingar... ställ frågorna till vederbörande istället?! Ni följer ju individerna på Instagram.

Tack
2024-01-12, 10:34
Medlem
---Balder---s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halibolla112
Mycket märkliga och incel påhittiga uttalanden i denna grupp, en del användare uppenbart ensama kränkta svenska män.
Jag är själv man och funderar ofta på hur jävla fega många av mina samkönade medmänniskor är. Givetvist vågar dom vara hatiska och tuffa bakom en anonym profil.

Tänkte rätta lite påhit ni gjort här kring Ronja.
1 hon är inte wannabe snut
2 hon är inte lesbisk ( flata )
3 hon lever med sin sambo, han är alltså inte ett ex
4 hon är inte batikhäxa ( vänster ) hon är blå
5 nej Ronja har inte en mustasch, men en pigmentförändring på överläppen.

( jag känner Ronja och där av att jag kan rätta er )

Märkligt dock att man som MAN som sagt sitter och hatar och hittar på bakom en anonym profil. Och dessutom ha mage att skicka en vänförfrågan på Instagram. Där man sedan väljer ut bilder och lägger upp dom här helt utanför sin kontext.

Jag som svensk man i Sverige idag.... skäms över individer som er. Alltså ni som håller på så här. Diskutera farmen i all ära... men snälla lägg ner och hitta på en massa lögner.
Har ni frågor eller funderingar... ställ frågorna till vederbörande istället?! Ni följer ju individerna på Instagram.

Tack
Ja dessa svenska män är fan vidriga
Inga problem med vad man har hittat på om Per eller sagt om de andra tjejerna?
Att Ronja är radikal-höger-vänster-men-mest-höger-radikal som det passar för stunden visste vi redan
Så han har kommit tillbaka efter att hon ha utforskat andra sidan, eller var han med kanske? Berätta mer.
Varför är det alltid nån som känner nån som ska kika in i tråden och skydda "sin vän"? Förra året var det nån som skulle skydda kiosk-mongot men gjord bara saken värre.
Wannabe va det ingen som trodde att hon var, men nu vet vi det.
2024-01-12, 11:30
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---Balder---
Snut-flatan Ronja ser ut som alv. Hon vill åka tillbaka till 1800-talet och påminna alla att man ska vara jämlik, det räcker inte med att vara jobbig i sin egen tid, men måste ändra det förflutna också. https://imgur.com/a/qwZrG34
Tack för dagens garv!
2024-01-12, 11:35
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---Balder---
10 juli- 19 augusti 2023, ca 41 dagar.
Dom babblar ju om midsommarfirande i början?
2024-01-12, 11:46
Medlem
I detta så tar jag gärna parti för den jag känner, känner ingen annan än just Ronja i årets farmen.
Men om vi ändå ska ta något så tycker jag att det är otroligt fegt.
Uppge vem du är så kan vi diskutera saken irl istället för att sitta framför skärmen och vara tuffa killen.
Otroligt att en MAN gör så här... rent av en tönt, fegis, antagligen morsgris också. Helt uppenbart att du ALDRIG någonsin vågar stå för det du skriver här. Och så ser du dig själv som MAN, helt otroligt.

Har du lust att uppge mer info kring "prövat andra sidan osv" för jag ställer gärna frågan till dom båda kring det och dom svarar med säkerhet på den.
2024-01-12, 12:00
Medlem
---Balder---s avatar
Citat:
I detta så tar jag gärna parti för den jag känner, känner ingen annan än just Ronja i årets farmen.
Men om vi ändå ska ta något så tycker jag att det är otroligt fegt.
Uppge vem du är så kan vi diskutera saken irl istället för att sitta framför skärmen och vara tuffa killen.
Otroligt att en MAN gör så här... rent av en tönt, fegis, antagligen morsgris också. Helt uppenbart att du ALDRIG någonsin vågar stå för det du skriver här. Och så ser du dig själv som MAN, helt otroligt.

Har du lust att uppge mer info kring "prövat andra sidan osv" för jag ställer gärna frågan till dom båda kring det och dom svarar med säkerhet på den.
Ja ja vi fattar, du är kränkt men tuff.
Om du vill att användare ska visa vilka de är så kan du börja först.
Om du inte klarar av att se det som skrivs på Flashback så kanske man bör undvika just Flashback.
Senast redigerad av ---Balder--- 2024-01-12 kl. 12:07.
2024-01-12, 12:20
Medlem
Den stora frågan i detta är, varför sitta och hitta på en massa om en individ man inte känner? Varför sitta och skriva en massa saker man inte vågar stå för i sin egen person och namn. Det är exakt sådan som skapar batikhäxor, mans hat och otroligt dåligt klimat på nätet och vidare ut i verkligheten.
Undrar skarpt vart hatet emot henne grundar sig, och vart just dina påhit grundar sig i.
Svara gärna på det.
Lika så, vad får du ut av att göra detta?? Ljuga om saker och dra en massa hypoteser och lögner......

Och jaa jag är en riktig man, står för vad jag skriver och tycker. Skulle också gråta om mitt armband gick sönder som jag fått av min döende bror. Ända anledningen till att jag inte skulle uppge vem jag är, grundar sig i just detta som du gör just nu... hänger ut individer utan någon som helst grund till det, allt du skrivit om henne är otroligt påhittat och so far har du inte ett ända rätt i något.

Men svara gärna på frågorna jag ställde. Samt utveckla gärna vart allt kommer ifrån.
Lovar att sluta kommentera och skriva, så länge det finns någon sanning i allt som står.
2024-01-12, 12:48
Medlem
---Balder---s avatar
Citat:
Den stora frågan i detta är, varför sitta och hitta på en massa om en individ man inte känner? Varför sitta och skriva en massa saker man inte vågar stå för i sin egen person och namn. Det är exakt sådan som skapar batikhäxor, mans hat och otroligt dåligt klimat på nätet och vidare ut i verkligheten.
Undrar skarpt vart hatet emot henne grundar sig, och vart just dina påhit grundar sig i.
Svara gärna på det.
Lika så, vad får du ut av att göra detta?? Ljuga om saker och dra en massa hypoteser och lögner......

Och jaa jag är en riktig man, står för vad jag skriver och tycker. Skulle också gråta om mitt armband gick sönder som jag fått av min döende bror. Ända anledningen till att jag inte skulle uppge vem jag är, grundar sig i just detta som du gör just nu... hänger ut individer utan någon som helst grund till det, allt du skrivit om henne är otroligt påhittat och so far har du inte ett ända rätt i något.

Men svara gärna på frågorna jag ställde. Samt utveckla gärna vart allt kommer ifrån.
Lovar att sluta kommentera och skriva, så länge det finns någon sanning i allt som står.
Så du menar att du som har ett personligt intresse av att skydda henne ska vara den som bestämmer vad sanningen är, och du ska vara nån sorts gatekeeper för det som får skrivas i tråden (bara just om henne såklart, resten skiter du ju i)..
Om alla fick bestämma sina egna sanningar så skulle vi veta med all säkerhet att 90% av Flashback är högutbildade mångmiljardärer. Det funkar tyvärr inte så..
Jag är ledsen att din vän inte kände till flashback innan hon ställe upp på en dokusåpa.. Men om du väntar ett tag så kommer hon få "fans" som kommer skydda henne in till trådslut (kanske)
Ha det bra.
2024-01-12, 13:07
Medlem
Handlar inte om att skydda henne, handlar om att försöka förstå... hur man kan sitta anonymt och helt hitta på saker kring en individ utan någon som helst vetskap eller tillhörighet till individen.
Om du undrar saker kring henne ( som du uppenbarligen gör )
Fråga henne, du har ju henne på Instagram... sprid gärna sanningar istället för påhit.
Det är helt sjukt! Och otroligt fegt!!
2024-01-12, 13:31
Medlem
---Balder---s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Tack för dagens garv!
Tack själv synd att alla inte verkar uppskatta mina "sanningar" . Tråkigt med negativa människor.. Ushhhh
2024-01-12, 13:41
Avslutad
Är det nån som kommenterar avsnitten och händelser i år, eller är det enbart tjafs om personers utseende och egenskaper? Minus 10 i betyg till tråden så här långt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in