2024-01-14, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tänkte också på det, men det såg ganska utplockat ut, kalt och tomt.
De va väldigt lite prylar…men så bygger de och ändrar ju om hela tiden.

Huset har de ju för filminspelningar om jag minns det hela rätt, så isf kan de ju hävda det.

Citat:
Ursprungligen postat av abv
De pratar även om #doppelduschen som de duschar tillsammans i varje kväll men de kanske spelar in tomtevideos och duschar på jobbet innan de åker "hem". De lämnar säkert barnen på jobbet över natten också, skönt att slippa ha dem springandes hemma.
Det fina ordspråket vid 22:00 "sålänge man inte skadar andra då får man va precis som man vill"

Jättetillgjort, "kom nu barnen"

Där sitter lilla Jockiboi med ett stort glas oboy, uppkurad i stolen med keps och solglasögon... ältandes sin barndom

Jockes sätt att tala, långsamt, som Ozzy...men han glömmer av sig ibland och pratar normalt.

Det är ett enda stort skådespel, Jocke o Jonna,
Chrippa är inte "barnvänlig" men accepterades när Linnea skulle bli "familj". Jacke tog avstånd för snart ett år sen, han är tydligen familj igen? Hur länge då?
Citera
2024-01-14, 23:48
Medlem
Dopys avatar
Jag fattar inte varför dem inte kan vara registrerade där dem bor, varför dem försöker låtsas som att dem bor i lägenheten. Det är ju bara att hyra ut huset från deras företag till dem själva, visst det är någon skatte skit som gör att dem måste betala lite mer, men dem tjatar ju hela tiden om hur mycket dem tjänar, så det borde ju inte vara några problem?
Citera
2024-01-15, 06:59
Avslutad
https://youtu.be/NXfzKhsyytg?si=DyPXapyaQL18Yuy9

Hur konstigt är inte detta, varför leder alla dramans spår till Jocke och Jonna?

Vem jobbar för vem?
Citera
2024-01-15, 08:42
Medlem
KungPungPats avatar
det sjukaste var ju när Vlad Reiser hade betygsatt ungars sexualitet på tiktok, och gjorde att Dickmen flippade ur av ilska.

Jockiboi tyckte Dickman hade rätt först, men sen ändrade Jockiboi sitt beslut eftersom Dickmen använda fula ord vilket gör att det man säger slutar betyda något, och Jockiboi ansåg att man ska skriva milda ord privat till pedofiler och be dom sluta, för då får det man säger effekt.

Filip Dickmen sa ju som Olof, att folk ska kontakta sponsorer och ifrågasätta varför sponsorerna samarbetar med pedofiler som försöker normalisera pedofili.

Jockiboi tycker att det är del väg att gå. Skriv privat istället så att pedofiler inte blir av med sina sponsorer.
Citera
2024-01-15, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
det sjukaste var ju när Vlad Reiser hade betygsatt ungars sexualitet på tiktok, och gjorde att Dickmen flippade ur av ilska.

Jockiboi tyckte Dickman hade rätt först, men sen ändrade Jockiboi sitt beslut eftersom Dickmen använda fula ord vilket gör att det man säger slutar betyda något, och Jockiboi ansåg att man ska skriva milda ord privat till pedofiler och be dom sluta, för då får det man säger effekt.

Filip Dickmen sa ju som Olof, att folk ska kontakta sponsorer och ifrågasätta varför sponsorerna samarbetar med pedofiler som försöker normalisera pedofili.

Jockiboi tycker att det är del väg att gå. Skriv privat istället så att pedofiler inte blir av med sina sponsorer.

Helt sjukt att Jockiboi anser att man skall skydda pedofiler, men blir jag förvånad? Inte ett skit. Jocke har riktigt mörka sidor som inga ungar skall behöva få uppleva
Citera
2024-01-15, 09:30
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Helt sjukt att Jockiboi anser att man skall skydda pedofiler, men blir jag förvånad? Inte ett skit. Jocke har riktigt mörka sidor som inga ungar skall behöva få uppleva

Jockiboi och Vlad Reiser tog samma väg i livet.
Båda hade önskat privata DM, istället för mail till sponsorer.
Jockiboi groomar nog bättre än Vlad dock, till och med tittarna blir ju groomade av Jockiboi, tills han ser framgångsrik ut.
Citera
2024-01-15, 09:31
Avslutad
Citat:
Peddoryktena kanske innehåller ett frö av sanning?
Det är otroligt konstigt att Jockiboi inte stämde rivalerna och den mystiska tjejen som Rask och Anjo spårade upp, som dom duktiga hundar dom är...

Ingen som ser det märkligt tillrättalagda i allt som sker?
Citera
2024-01-15, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Peddoryktena kanske innehåller ett frö av sanning?
Det är otroligt konstigt att Jockiboi inte stämde rivalerna och den mystiska tjejen som Rask och Anjo spårade upp, som dom duktiga hundar dom är...

Ingen som ser det märkligt tillrättalagda i allt som sker?

Jocke kunde inte anmäla om det extremt grova förtal som pekade ut hans barns pappa som pedofil. Hade han gjort det så måste någon påvisa att han inte har intresse av flickor och pojkar som är underåriga. Han väljer därför att lämna över ärendet till Anjo som "fixar biffen"
Är Jocke pedofil? Inte vet jag men absolut finns det något för att hellre fälla än fria i den tanken
Citera
2024-01-15, 10:02
Avslutad
Citat:
Jocke kunde inte anmäla om det extremt grova förtal som pekade ut hans barns pappa som pedofil. Hade han gjort det så måste någon påvisa att han inte har intresse av flickor och pojkar som är underåriga. Han väljer därför att lämna över ärendet till Anjo som "fixar biffen"
Är Jocke pedofil? Inte vet jag men absolut finns det något för att hellre fälla än fria i den tanken
Häxjakterna som startas av Jocke, spär på hans story om sin "svåra utsatthet, som följt honom genom livet, aldrog får han vara ifred, alla vill åt honom och göra hans liv så svårt... för att inte tala om hans barns utsatthet.

Är det någon annan än Jockiboi och Micheal Jackson som hyrt hela nöjesparker för sig själv?
Chipstutten fick väl hänga med på nöjestur till Göteborg med familjen? Npgonting som Chrille inte fått göra, rätta mig om jag har fel. Men luktar det inte lite "Peter Pan"?

Pojken som inte ville bli stor, Michaels stora förebild...

Lundellhuset är ett mini-Neverland...
Citera
2024-01-15, 10:04
Avslutad
Citat:
https://youtu.be/TExRz-Wp0fY?si=fMLi9e-l6vIQ2VVm

Hmmm, titta så Jockiboi trycker ner sin Jonna...
Känns igen från Chipstutten
Citera
2024-01-15, 11:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Man får enbart förstöra någons karriär och liv om Jocke sagt det, annars ska man ta allt privat i PM och inte offentligt.
Kom ihåg, Jocke bestämmer, han är bättre än polis och domare. Han dömde att Vlad var oskyldig. Och då ska alla lyssna och lyda.
Citera
2024-01-15, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det fina ordspråket vid 22:00 "sålänge man inte skadar andra då får man va precis som man vill"

Jättetillgjort, "kom nu barnen"

Där sitter lilla Jockiboi med ett stort glas oboy, uppkurad i stolen med keps och solglasögon... ältandes sin barndom

Jockes sätt att tala, långsamt, som Ozzy...men han glömmer av sig ibland och pratar normalt.

Det är ett enda stort skådespel, Jocke o Jonna,
Chrippa är inte "barnvänlig" men accepterades när Linnea skulle bli "familj". Jacke tog avstånd för snart ett år sen, han är tydligen familj igen? Hur länge då?

Jockes sätt att tala, det har stört mig länge.

Han vill låta viktig och eftertänksam, men han låter som det offret han är.
Han låter ynklig och försöker fiska sympatier.

Om han förstod hur mycket manligare det är att prata normalt, med en starkare röst, så hade man åtminstone ’misstänkt att det fanns lite ’man’ i honom.

Men nu är han mest ett ältande pipigt offer, likt en ledsen liten flicka på 8 år.

Och så vill han jämföra sig med David Beckham 😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in