2024-01-15, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Mm jag vet 😁 Samt att varje gång hon kommer tillbaka efter att ha dragit en lina så flyttar hon kameran åt sidan ett tag så hon inte är i bild.

Spana in näsan när hon böjer huvudet lite uppåt den är rejält röd idag.

Ja exakt!!!

Såg det 😳😳😳
2024-01-15, 03:12
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Hade faktiskt tänkt lägga in en stöt på Bumbsan men någon hann visst före, lite svartsjuk blir man ju. 😐

😆😆😆 cashback 04.23, den va bra!!
Det värsta var ju att flera trodde du var allvarlig 😲
2024-01-15, 03:24
Medlem
Devonias avatar
För att ständigt vara online på spelsidan så har hon väldigt lite koll. Hon tycker de är bussiga när de ger ”cashback”. Hon fattar inte att det är för att hålla kvar spelarna, hon tror verkligen de är schyssta.
Hon tror även att cashback är på upp till 30% av det hon förlorat. Efteren snabb googling vet man svaret.
” If you lose from €20 to €200 on a given week - you will receive wager free reward: Free Spins the following week.
If your weekly loss amount exceeds €200, a wager free 10% cashback reward for the amount lost is rewarded.”

Det var lätt att ta reda på, men tydligen för krångligt för Dumbi.

Jag spelar varje dag utbrister Dumbi glatt och blockar den som frågar om hon inte skulle sluta spela.
2024-01-15, 03:40
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
😆😆😆 cashback 04.23, den va bra!!
Det värsta var ju att flera trodde du var allvarlig 😲

Ja det var lite roligt. 😁

Och som du säger det var flera som trodde på det, det går utför med skolan i landet.

Men vart tog hon vägen undrar jag var det internet som tog slut eller? Gick iväg några minuter och sen var liven slut när jag kom tillbaks.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-01-15 kl. 04:18.
2024-01-15, 05:00
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Ja det var lite roligt. 😁

Och som du säger det var flera som trodde på det, det går utför med skolan i landet.

Men vart tog hon vägen undrar jag var det internet som tog slut eller? Gick iväg några minuter och sen var liven slut när jag kom tillbaks.

Hon sa nåt om att lajven bröts och att hon inte kom in igen. Sen såg jag på IG att cashbacken kommit in och hon skulle spela på twitch. Hon blev sur och stängde av där när det inte gick som hon ville. Hon blev störd av kommentarerna och ville spela utan dem.
2024-01-15, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det står inte någonstans att Bumbi har den diagnosen.
Folk tror även har Borderline 🤯

Hon har själv läst upp pappret från FK på vilka grunder hon har sjukersättning. Och där fanns bipolär med. Så det är inget flashback har hittat på faktiskt! H
2024-01-15, 10:05
Medlem
Luzzjes avatar
Ja ni… det bådar inte gott för Emelie idag. Jag har hört through the grapevine att verksamhetschefen på vårdcentralen inte är speciellt glad på Emelie efter dessa uttalanden.
Senast redigerad av Luzzje 2024-01-15 kl. 10:09.
2024-01-15, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon har själv läst upp pappret från FK på vilka grunder hon har sjukersättning. Och där fanns bipolär med. Så det är inget flashback har hittat på faktiskt! H

Jag såg den och måste kolla igen, vi är många som missade att hon läste det 😳
2024-01-15, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhaxan
I liven” nu ska jag äta lite” Går ur bild,kommer tillbaka,låter täppt i näsan,drar fingrarna runt näsan. Hon har helt klart snortat. Så jäkla genomskinligt 😂

”Ni vet jag var kallad för TikTok tiggaren förut” Du är fortfarande största tiggaren och bedragerskan!

Hur fick hon tag på mat???? I hennes live, 20.40 satt hon och sa att hon var SÅ hungrig och att hon GLÖMT köpa mat.
Hon poängterade att ICA stängde 21.00. Så var kom idiotens mat ifrån ????
Hon stängde av liven och jag tittade inte på någon mer live efter det igår
2024-01-15, 12:20
Medlem
Bryr mig inte så mycket om hur mycket pengar tjejen spelar bort mm.
Men anklagelseakterna mot läkaren är så allvarliga så tog reda på hur man gör på rätt sätt

Fört en anmälan till IVO och bristande patientsäkerhet.
Sen får media snoka reda på vad som är sant och inte sant.

Skulle det vara sant att läkaren berättat detta för henne så är det nog många patienter som vill veta om det och byta läkare.
Om det inte är sant så är det minst lika allvarligt och läkaren blir oskyldigt anklagad.
2024-01-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hur fick hon tag på mat???? I hennes live, 20.40 satt hon och sa att hon var SÅ hungrig och att hon GLÖMT köpa mat.
Hon poängterade att ICA stängde 21.00. Så var kom idiotens mat ifrån ????
Hon stängde av liven och jag tittade inte på någon mer live efter det igår

Var väl någon lättlurad j_vel som swishade henne🤮🤮🤮
2024-01-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhaxan
Var väl någon lättlurad j_vel som swishade henne🤮🤮🤮

Och som vanligt så hade hon säkert mat hemma men skulle lura till sig pengar för spel.
Mat åt hon aldrig, hon låtsades bakom kameran. Kom tillbaka efter knappt en halv minut. Då var det uppenbart ( om hon inte äter med näsan) att hon dragit en lina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in