2024-01-15, 12:29
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Förstår att Chrippa mår dåligt, misshandlad av sitt ex både mentalt och psykiskt, sen som råga på allt så är hans inkomstkälla klippt.

Julia likaså, levt ihop med en galning som tack och lov sitter bakom galler i ett par år.

Haha asså du är så självsäker på din sak. Du vet ingenting, men ändå vet du att L är den som ska klandras för allt.
Varför har du så stora problem med kvinnor att du hellre tar C i försvar? Vars track record fö inte är direkt tilltalande.
Citera
2024-01-15, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Terapi är totalt meningslöst svammel där någon som läst psykologi för att förstå sig själv ska försöka förstå mer än just hur och varför personen i fråga skulle må som den gör. Lösningen blir alltid att slänga i folk piller som endast bedövar men inte löser något.

Yes och sen är psykvården överbelastad, kan ta flera månader innan man får tid till läkare och det är ofta så att det byts läkare så att man faller mellan stolarna.

Träffa en psykolog kan vara bra om man har turen att träffa en bra, men ofta är det som du säger. Quickfix är att slänga i knickedickerna ett gäng tabletter så är problemet löst.

Hade psykvården fungerat hade L blivit infångad i ett tidigt stadium.
Citera
2024-01-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Haha asså du är så självsäker på din sak. Du vet ingenting, men ändå vet du att L är den som ska klandras för allt.
Varför har du så stora problem med kvinnor att du hellre tar C i försvar? Vars track record fö inte är direkt tilltalande.

Varför tror du på L? Är det för att hon är kvinna och kvinnan alltid är offret? Håll hennes rygg, det kallas girlpower
Citera
2024-01-15, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Terapi är totalt meningslöst svammel där någon som läst psykologi för att förstå sig själv ska försöka förstå mer än just hur och varför personen i fråga skulle må som den gör. Lösningen blir alltid att slänga i folk piller som endast bedövar men inte löser något.

Vet inte vilken erfarenhet du har, men det där är inget jag känner igen.

C borde ta hjälp med att rannsaka sig själv, han lever och har en attityd som en 14 årig pubertal pojke. Det lirar inte med att han är småbarnsförälder och 35 bast och gör puckade val i livet och inte lär sig från det första snedsteget.
Han behöver guidning i det mesta, och vem ska lära han det? Storebrorsan? Eller Julia?
Citera
2024-01-15, 12:33
Medlem
Linnea har rensat hela sin instagram på crippa.
Citera
2024-01-15, 12:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Så jockeboi och chrille offrar anjo banjo chipstutte?

Som en lamm till offerbordet på påsken. Ett fel bara, även Chrippa offras, Jockiboi vill vara ensam
Citera
2024-01-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Lilla Chloe lär vara riktigt förvirrad.
Ena dagen är de familj, en annan dag är det en ny pappa ger sin uppmärksamhet till, sen försvinner pappa jättelänge (för att han är hos polisen) sen kommer pappa plötsligt hem och ALLT ska bli så bra och familjen är komplett.
Halleluja!
Och nu?

Skulle de inte resa utomlands också, Chrippa och Julia (och lämna lilla Chloe med tankar om ’vad händer och vad kommer hända nu’?

Om de ändå kunde sköta det här lite snyggare för lilltjejen.

Eller, kan vändningen vara så att soc inte ska få nys om att de är ett par, nu när det lyftes här i tråden igår?

Det går inte att lita på något av vad de säger, det är nåt fuffens hela tiden.

Jag är av samma åsikt som dig vad det gäller lilla Chloe, hon är verkligen inte i en bra och trygg miljö.

Tog inte lång tid innan ännu ett puckat val gjordes utan eftertanke
Citera
2024-01-15, 12:37
Avslutad
Chrippa skriver på sin insta att han och Julia inte är ett par.

Jag sätter en 20:a på att Linnea försöker manipulera tillbaka honom
Citera
2024-01-15, 12:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hans insta är aktivt, men det kan ju skötas av vem som helst..
Jag hann inte se uthängningen och glädjeyran, men jag märkte att någonting hände med "benet"
Så sjukt

Jag har själv försökt hitta videon där Chrille flexar med sin första av många vinster mot flashbackare.
Ville analysera den och se varför den var så olämplig att Chrilles ansikte blev bannat.
Kanske dyker den upp på rumble snart när Chrille startar sin rumblekarriär.

Fanns det nån FUP gällande den vandaliserade bilen?

Jag trodde ju att 400ben var nån som Chrille kände, och att dom skulle låtsas doxa en främling fast allt var redan uppgjort från början.. eftersom Chrille och Jockiboi hade just prankat tittarna till att tro att Jockiboi är fattig, genom att jockiboi frågade efter pengar från Chrille hela tiden i en video.. så jag tänkte att 400ben är definitivt nån som samtyckt till doxingskådespel.

Fast sen kändes det på riktigt när Chrille var arg i videon som avslutade hans youtubekarriär.

Även om det var skådespel så kan ju inte youtube veta det om ingen disclaimer gavs innan doxingskådespelet publicerades.
Citera
2024-01-15, 12:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vet inte vilken erfarenhet du har, men det där är inget jag känner igen.

C borde ta hjälp med att rannsaka sig själv, han lever och har en attityd som en 14 årig pubertal pojke. Det lirar inte med att han är småbarnsförälder och 35 bast och gör puckade val i livet och inte lär sig från det första snedsteget.
Han behöver guidning i det mesta, och vem ska lära han det? Storebrorsan? Eller Julia?

Talar om hur det fungerar generellt, inte om personlig erfarenhet. Deras sätt att jobba på löser inget och olika läkemedel skrivs ut väldigt lätt. Nu blir jag kanske lite O.T så slutar skriva om detta.
Citera
2024-01-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Ja och han är väl fortfarande kär så han blir ett lätt byte, det kan förklara varför hon tagit bort honom på insta. Hon har honom kring fingret och visar makt genom att ta bort honom!
Citera
2024-01-15, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Eller så smörar Chrippa järnet för att Linnea ska se till att förhudsundersökningen läggs ner...
Han ska inte göra illas mer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in