2024-01-15, 12:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har jobbat och pluggat, så snacka inte skit.
Det hon utsatts för av sina killar är vidrigt och jag tror hon insett det, eller börjar förstå.
Läs kommentaren jag svarade på innan du börjar skrika.
Personen undrade ifall hon inte kunde jobba, och jag sa jo hon kan jobba men hon vill inte.
Hon jobbade inte när hon var tillsammans med chrippa, trots att skulderna växte, när den gjorde slut jobbade hon inte förens hennes ex fixade ett jobb åt henne.
Hon hade inte jobbar på många år INNAN hon blev misshandlad.

Du tror hon börjar förstå när hon postar ett inlägg "vi tar det långsamt"
Det låter som att hon fortfarande hoppas hon och Chrippa ska bli tillsammans.
Citera
2024-01-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tror ingen av de mår bra då de levt i destruktiva relationer. Lägg därtill skulder och annat!

Klart de inte mår bra, men de ska kanske också ta och rannsaka sig själva hur det kommer sig att de ofta hamnar i trassel.
Citera
2024-01-15, 12:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Är det bekräftat att det inte var Linnea som raderade han kanal?
Inte bekräftat
Citera
2024-01-15, 12:13
Medlem
Finns det några uppdateringar kring fallet nu?
Citera
2024-01-15, 12:18
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Eller hur...det rimmar illa.
Instagram och youtube, tiktok osv går väl hand i hand?

Jag hänger bara på youtube, och trodde att brotten begås på facebook, instagram och snapchat.
Blir förvånad om han får tbx instagram där han tydligen gjorde doxen.
Youtube kan han glömma eftersom dom är inte såhär långsamma med att återställa en kanal.
Dom kan inte återställa när det fanns videos som den om en vandaliserad bil efter framgångsrik doxning.

Näthat är ju allvarliga grejer.
Citera
2024-01-15, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Förstår att Chrippa mår dåligt, misshandlad av sitt ex både mentalt och psykiskt, sen som råga på allt så är hans inkomstkälla klippt.

Julia likaså, levt ihop med en galning som tack och lov sitter bakom galler i ett par år.
Du ser inte elefanten i rummet?

Förmodligen inte eftersom den röda tråden för #freechrippa är att er kvinnosyn är noll

Titta på chipstuttens kanal, mobboffrets revenge, honom lite klicks innan A-N-J-0 försvinner...
Citera
2024-01-15, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Läs kommentaren jag svarade på innan du börjar skrika.
Personen undrade ifall hon inte kunde jobba, och jag sa jo hon kan jobba men hon vill inte.
Hon jobbade inte när hon var tillsammans med chrippa, trots att skulderna växte, när den gjorde slut jobbade hon inte förens hennes ex fixade ett jobb åt henne.
Hon hade inte jobbar på många år INNAN hon blev misshandlad.

Du tror hon börjar förstå när hon postar ett inlägg "vi tar det långsamt"
Det låter som att hon fortfarande hoppas hon och Chrippa ska bli tillsammans.

Jag tror han drar en till nitlott med att gå tillbaka till ett gammalt destruktivt förhållande där ena har noll mål eller ambitioner i livet. Han vill väl blicka framåt, inte gå tillbaka till gammalt skit.
Jag säger det igen, terapi ett bra tag och sen finns en partner som verkligen vill vara med han med rätt intentioner och som inte tolererar drama och pajas-livet.
Skulle nog göra han gott.
Citera
2024-01-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det kommer inte ske. Han är instruerad av storebror att hålla käft så han inte åker dit på förtal. Den biten får Anjo och springpojkarna stå för. Hur kommer Anjo känna sig när han står där med mössan i hand och ber om ursäkt, med vetskapen om att den riktiga boven, Jockeponken, slipper undan?

Så jockeboi och chrille offrar anjo banjo chipstutte?
Citera
2024-01-15, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag hänger bara på youtube, och trodde att brotten begås på facebook, instagram och snapchat.
Blir förvånad om han får tbx instagram där han tydligen gjorde doxen.
Youtube kan han glömma eftersom dom är inte såhär långsamma med att återställa en kanal.
Dom kan inte återställa när det fanns videos som den om en vandaliserad bil efter framgångsrik doxning.

Näthat är ju allvarliga grejer.
Hans insta är aktivt, men det kan ju skötas av vem som helst..
Jag hann inte se uthängningen och glädjeyran, men jag märkte att någonting hände med "benet"
Så sjukt
Citera
2024-01-15, 12:26
Medlem
Citat:
Det är Julia och Chloe som behöver lyftas bort från allt skit som Chrippa och hans bröder sysslar med.

När kommer Anjos avsnitt om the breakup??

Tänk att Gurra ska satsa på en youtubekarriär nu, hur sjukt?!

Alla som har en youtubekanal är vinnare💰✌️🫣
Lilla Chloe lär vara riktigt förvirrad.
Ena dagen är de familj, en annan dag är det en ny pappa ger sin uppmärksamhet till, sen försvinner pappa jättelänge (för att han är hos polisen) sen kommer pappa plötsligt hem och ALLT ska bli så bra och familjen är komplett.
Halleluja!
Och nu?

Skulle de inte resa utomlands också, Chrippa och Julia (och lämna lilla Chloe med tankar om ’vad händer och vad kommer hända nu’?

Om de ändå kunde sköta det här lite snyggare för lilltjejen.

Eller, kan vändningen vara så att soc inte ska få nys om att de är ett par, nu när det lyftes här i tråden igår?

Det går inte att lita på något av vad de säger, det är nåt fuffens hela tiden.

Jag är av samma åsikt som dig vad det gäller lilla Chloe, hon är verkligen inte i en bra och trygg miljö.
Citera
2024-01-15, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag tror han drar en till nitlott med att gå tillbaka till ett gammalt destruktivt förhållande där ena har noll mål eller ambitioner i livet. Han vill väl blicka framåt, inte gå tillbaka till gammalt skit.
Jag säger det igen, terapi ett bra tag och sen finns en partner som verkligen vill vara med han med rätt intentioner och som inte tolererar drama och pajas-livet.
Skulle nog göra han gott.

Terapi är totalt meningslöst svammel där någon som läst psykologi för att förstå sig själv ska försöka förstå mer än just hur och varför personen i fråga skulle må som den gör. Lösningen blir alltid att slänga i folk piller som endast bedövar men inte löser något.
Citera
2024-01-15, 12:27
Medlem
Crippa och Julia är inte längre tillsammans. Han kämpar med besvikelse över att det inte fungerade med Linnea tror jag, trots att han trodde att de två var förälskade. Nu inser han att han behöver tid för sig själv och har svårt att veta vad han vill i livet. Trots att han kanske fortfarande känner för Linnea, inser han att att återvända är inte möjligt och försökte istället med Julia. Tyvärr insåg han att han kanske inte har känslor längre och känner sig nu fast i en svår situation. Tufft läge: för alla inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in