2024-01-14, 23:22
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Den här nys ”tjejen” som Bumbi har Är det någon som har koll på henne eller? Hon måste ju vara ”undercover”? Snälla säg att ingen är så dum så den vill vara lovey-dovey med Emelie…

Hade faktiskt tänkt lägga in en stöt på Bumbsan men någon hann visst före, lite svartsjuk blir man ju. 😐
2024-01-15, 00:34
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Trevligt party som pågår inatt, det här med att inte störa grannar är verkligen inte hennes prio i livet, i hennes liv finns bara hon. Sorgligt, att dessa grannar inte klagat mer än dom gör är spännande tycker jag Nu när jag satt och skrev detta så bytte hon från radio till telefon med musik, skiter i vilket, lika illa känner jag så här en måndag natt 00.33

För att vara tydlig Bumbi, jag har aldrig ringt någon störningsjour på dig eller andra samtal för den delen, jag diskuterar enbart på detta forum för det är så urbota puckat att spela hög musik hela nätterna, diska, dammsuga, duscha föna håret och gapa och skrika. Fascinerad att du lyckats hålla kvar din bostad helt enkelt då gemene man mest troligt hade varit ute ur lägenheten redan men inte du…?
2024-01-15, 00:42
Medlem
Och nu i liven” jag vill inte visa mig för jag är blek, har inte solat typ i sommar ”

😂😂😂😂filtret ”strulade”
2024-01-15, 00:49
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhaxan
Och nu i liven” jag vill inte visa mig för jag är blek, har inte solat typ i sommar ”

😂😂😂😂filtret ”strulade”

Hahaha hon har inte solat de åren jag tittat på det åbäket och hon säger varje år att hon ska sola massor men det sker naturligtvis inte!
2024-01-15, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Hahaha hon har inte solat de åren jag tittat på det åbäket och hon säger varje år att hon ska sola massor men det sker naturligtvis inte!

😂😂😂eller hur! Bara skit som kommer ur hennes mun.
2024-01-15, 01:08
Medlem
Hon sa även idag att hon och Chrippa.joakims bror att dom var så bra vänner att han aldrig skulle blocka Emilie B!!!
2024-01-15, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grassfedjoint
Fan tragiskt. Finns inget hopp om förbättring heller pga åldern. Tigger pengar på live för att spela, asså tänk er. Vilken jävla misär. Tänk att leva så.

Lås in fanskapet! Helst igår
2024-01-15, 01:15
Medlem
Önskar jag orkade kolla på liven. Hon väntar på caschback vid 03. Bara det att hon inte förstått att det inte är våran tid 03 från utländska spelsidan
2024-01-15, 01:16
Medlem
I liven” nu ska jag äta lite” Går ur bild,kommer tillbaka,låter täppt i näsan,drar fingrarna runt näsan. Hon har helt klart snortat. Så jäkla genomskinligt 😂

”Ni vet jag var kallad för TikTok tiggaren förut” Du är fortfarande största tiggaren och bedragerskan!
2024-01-15, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Hon sa även idag att hon och Chrippa.joakims bror att dom var så bra vänner att han aldrig skulle blocka Emilie B!!!

Hon är så full av skit! Alla ser henne som en pajas, som dom skrattar åt.
Hon har inga vänner
2024-01-15, 01:19
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Önskar jag orkade kolla på liven. Hon väntar på caschback vid 03. Bara det att hon inte förstått att det inte är våran tid 03 från utländska spelsidan

Eller hur, dessutom skrev de kl. 03-06 👍

Själv jobbar jag så jag tänker bevittna besvikelsen från första parkett.
2024-01-15, 01:41
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhaxan
I liven” nu ska jag äta lite” Går ur bild,kommer tillbaka,låter täppt i näsan,drar fingrarna runt näsan. Hon har helt klart snortat. Så jäkla genomskinligt 😂

Mm jag vet 😁 Samt att varje gång hon kommer tillbaka efter att ha dragit en lina så flyttar hon kameran åt sidan ett tag så hon inte är i bild.

Spana in näsan när hon böjer huvudet lite uppåt den är rejält röd idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in