2024-01-13, 21:00
Avslutad
Tror att det är lite supply and demand.

Det är inte så kul att ha en arabisk mördare som pojkvän när alla har det.
Citera
2024-01-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
De flesta kvinnor fantiserar även om att bli våldtagna så att förstå kvinnohjärnan är inte helt lätt.

Har du nån källa på det?
Citera
2024-01-13, 21:36
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodaste-raven
Har du nån källa på det?

The Nature of Women's Rape Fantasies: An Analysis of Prevalence, Frequency, and Contents

This study evaluated the rape fantasies of female undergraduates (N = 355) using a fantasy checklist that reflected the legal definition of rape and a sexual fantasy log that included systematic prompts and self-ratings. Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy, which is somewhat higher than previous estimates.

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00224490802624406
Citera
2024-01-13, 21:39
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Nu när så många män är mördare och kvinnomisshandlare!

Är dessa män i fängelse fortfarande spännande för många kvinnor?
Kvinnor som tycker såna är spännande/attraktiva är själva förstörda objekt. Dessa kvinnor varken har förmåga eller är intresserade av samlevnad med nån i relation.
Citera
2024-01-13, 21:55
Avslutad
Tror knappast Kvick var speciellt attraktiv för kvinnor.. Även att han senare tog tillbaka erkännandena
Citera
2024-01-14, 01:10
Medlem
Det finns en annan tråd om detta, men minns ej helt vilken. Tror det var den om Kim Walls mördare? Det fanns en del svar med länkar och förklaringar om just varför en del personer (främst kvinnor) dras till just mördare. Rätt intressant läsning
Citera
2024-01-14, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
De flesta kvinnor fantiserar även om att bli våldtagna så att förstå kvinnohjärnan är inte helt lätt.

Så länge de får välja gärningsman väl?

Tror inte att kvinnor fantiserar om en svettig Eklund eller att hagamonstret släpar in dem i skogen.

Jag känner samma. Klart att heta Hollywood-skådisar, läckra artister och modeller etc. får göra vad de vill med mig.

Tycker inte att det är konstigt eller att det har att göra med någon speciell 'kvinnohjärna'.

Men det finns väl gränser. De som är helt såld och tar kontakt med Peter Madsen måste ju vara felande. Samma med kvinnan som började umgås med Eklund när hon dessutom har barn i Englas ålder. Är mållös där.
Senast redigerad av Megastrul 2024-01-14 kl. 04:56.
Citera
2024-01-14, 05:57
Medlem
Manginazs avatar
Jag skulle gärna se en mental undersökning av dessa kvinnor, hade som vart friska så hade dom lärt sig att identifiera potentiellt farliga män som sätter familjen högt.
Citera
2024-01-14, 09:42
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Just det där med släppt undrar man om det har betydelse. Det är spännande och ok så länge mannen sitter inlåst och dessa besök är alltid under skydd av kriminalvården.
Hörde någonstans att tjejer gärna blev ihop med killar som blev inkallade under ww1 och ww2, det var så romantiskt att brevväxla med en fästman långt, långt borta som kanske skulle dö snart.
Citera
2024-01-14, 10:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Hörde någonstans att tjejer gärna blev ihop med killar som blev inkallade under ww1 och ww2, det var så romantiskt att brevväxla med en fästman långt, långt borta som kanske skulle dö snart.

Japp litet säkert det fenomenet. Jag menar om alla dessa kvinnor som brevväxlar med en mördare på death row i USA. De skulle nog inte gilla om han dök upp där en dag hos dom. Hej älskling jag överlevde! Nu är det bara du och jag.
Citera
2024-01-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Nu när så många män är mördare och kvinnomisshandlare!

Är dessa män i fängelse fortfarande spännande för många kvinnor?
Förut var dom ändå få nu vimlar det av dom och dom flesta okända.
Får dom fortfarande många beundrare?
Eller är det slut med det nu?

Vadå "många män är mördare och kvinnomisshandlare"? Vissa män är det, någon procent. Saken är att man idag inte är lika bra på att slå ner dessa män, utan istället ska de ges sympati och kärlek. Jag syftar på er, ni egalitära och "kristna".

Samtidigt misstänkliggör man svenska män som är tamare och mer harmlösa än någonsin. Allt är en del av planen.
Citera
2024-01-14, 14:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det är nåt allvarligt fel på många kvinnor. Men de kan inte hjälpa det. Är väl biologiskt...

En gammal kollega brukade ha för vana att berätta att han suttit inne när han pratade med kvinnor på krogen. Var tydligen helt otroligt gensvar på det. Han såg bra ut som ung också men sanningen var att han jobbade med IT och det funkar öht inte. Kvinnor hatar män som jobbar med "döda ting".
IT skulle kunna innebära hög lön. Kåkfarare som har det gott ställt borde kunna smälla högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in