Ja, jävla märkligt sätt han har att uttrycka sig den där #347.
"As in?"
Ett fullständigt apart meddelande på engelska och inte ens jag som har en engelsktalande förälder kopplade vad han ville säga först. Jag läste det på svenska.
Och när de börjar snacka ålder och han säger att han är 35 men söker en yngre bottom tycker han att det är en bra idé att säga att han har ont överallt vissa dagar. Det är INTE uppkåtande att höra att en 35-åring har fysik som en 70-åring.
"Hell nah" "Yeah boi x)"
"Let's not x)" (Här är han åtminstone vettig och tycker inte att det är en bra idé att han blir avsugen när han kör.)
"Du kanske vill se kuken så du inte blir besviken x)"
Barnet svarar:
"Is that a yes?"
Och så drar han iväg penisbild men det är omöjligt att se penisen ty blicken fastnar på den hängiga och skrynkliga pungen och där fastnar den.
"Och ja, jag visar hellre den än ansiktet just nu x)"
Men sitt häftiga tangentbord vill han gärna visa upp.
Han berättar om sin Ford Mondeo -07 som inte är cool, men den har iaf en V6:a.
"Catch my drift?, fair enough x), I do, no shit, awsome, that's fair, indeed, both, wanna bet, I pass, damn you, reasons osv"
"Om du vill så får du gärna visa kuken för mig nu

" (Bra raggningsreplik!)
Han skickar bild på sitt stirriga öga.
"Förra veckan blev jag blockad för att jag kallar mig Satan" (Mmmmkay?

)
Han ställer in morgonträffen som skulle skett kl 10 vid kl 08. Sen så följer diskussion om det. Han är rädd för att åka dit för grooming.
-----
Diskussion med den s.k. cigg-tjejen börjar på Kik.
Även här muppar han loss med engelska uttryck.
"So no can do" "You'll find out in time dear" "Oh you little shit" "Well you might get lucky one day" "That's fucking horrifying"
Mot cigg-tjejen sexcreepar han inte, däremot så verkar han tycka att det är roligt att typ kompisprata med henne. Vilket utbyte har vuxna människor av att prata med högstadieelever på det här viset? Om man själv inte är på samma mentala nivå vill säga.
Skickar stirrigt öga även till tjejen, klagar på sitt jobb, berättar att sambon sagt upp sig pga stress, han skickar bild på sina blekfeta ben som han lagt upp på sitt häftiga tangentbord, konstiga diskussioner om Biltema och Citygross osv.
Han säger att han kan köpa ut cigg till henne och att han vill ha betalt för vad det kostar, alltså inget sex i utbyte samt säger att hon ska döda den illaluktande ciggleverantören som vill ha även annan betalning. Även om den kontakten är ytterst märklig så är han faktiskt inte äcklig mot henne. Men man måste ju ha så fruktansvärt jävla tråkigt om man ägnar så mycket tid åt att chatta med en fjortis?
Och de där förbannade engelska uttrycken! Inte ens min engelsktalande förälder håller på så. Där är det aningen eller. Det är så sabla efterblivet när svenskar kastar in engelska uttryck på det där viset. Det bör alla sluta med! Inte bara #347.