2024-01-14, 04:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Stort grattis till Stora Blåsjön! 😳
Är det någon gädda som förtjänar förtur till nödslakt så är det Robinsongäddan! 🤮
Det sjuka är att hans fastighet inte ens är utsatt på kartan. Så för att hitta måste man fråga sig fram i byn. Dessutom är det förmodligen mindre än 5 km till norska gränsen från hans hus då Blåsjöfjället ligger längre västerut än den lilla byn Stora Blåsjön där han förmodligen hämtar sin post.

Nästa jakt blir därmed att få fram på en karta exakt var huset 900 ligger.
Citera
2024-01-14, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det sjuka är att hans fastighet inte ens är utsatt på kartan. Så för att hitta måste man fråga sig fram i byn. Dessutom är det förmodligen mindre än 5 km till norska gränsen från hans hus då Blåsjöfjället ligger längre västerut än den lilla byn Stora Blåsjön där han förmodligen hämtar sin post.

Nästa jakt blir därmed att få fram på en karta exakt var huset 900 ligger.

Vem ska nu handla åt pedoraptorn som han enligt rykte har haft hjälp med?! Eller tänker han sig att han är anonym i den här hålan så han kan röra sig fritt?! Låter ju ändå som att han håller sig avskilt om fastigheten inte ens finns på kartan! 😂
Citera
2024-01-14, 04:23
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Vem ska nu handla åt pedoraptorn som han enligt rykte har haft hjälp med?! Eller tänker han sig att han är anonym i den här hålan så han kan röra sig fritt?! Låter ju ändå som att han håller sig avskilt om fastigheten inte ens finns på kartan! 😂
Hahaha vad sjukt ändå. Det finns en massa små kojor i skogen som kallas Blåsjöfjället. Jag har hittat några nummer, 183, 185 osv. Men kollar man Ratsit är vår pedofil den enda i hela Sverige som är folkbokförd på en av dessa fjällstugor.

Enligt mingata.se får man fram att

"Husen på Blåsjöfjället i Gäddede har jämna nummer från 110 till 280 och udda nummer från 155 till 255."

Dock inga spår av några nummer över 280.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-14 kl. 04:29.
Citera
2024-01-14, 05:54
Medlem
Negerkyssars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Såja, du behöver inte verifiera att du inte är en robot.

Om det blir ohanterligt. Tänk på hur mycket vi hade stört oss på dig om du gick ut utan munkavel.Lyssnar just nu. Samhället mår så bra av rättvisa.
Gäddan gråter, tycker synd om sig själv men är fullt medveten om sitt handlande. Finns dock ingen ånger kring det!

https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Härligt när den polske gammelgäddan försöker hugga tillbaka
Citera
2024-01-14, 07:20
Medlem
Citat:
Ok, nu skippar vi pajkastningen gubbar. Har det uppmärksammats i tråden att Robinsongäddan flyttade för en vecka sen? Han är nu skriven på en adress i Stora Blåsjön, bara någon mil från norska gränsen.

Har han samma namn eller heter han nåt annat nuförtiden?

Bra att du uppmärksammar.
Citera
2024-01-14, 07:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Ja, jävla märkligt sätt han har att uttrycka sig den där #347.

"As in?"

Ett fullständigt apart meddelande på engelska och inte ens jag som har en engelsktalande förälder kopplade vad han ville säga först. Jag läste det på svenska.

Och när de börjar snacka ålder och han säger att han är 35 men söker en yngre bottom tycker han att det är en bra idé att säga att han har ont överallt vissa dagar. Det är INTE uppkåtande att höra att en 35-åring har fysik som en 70-åring.

"Hell nah" "Yeah boi x)"

"Let's not x)" (Här är han åtminstone vettig och tycker inte att det är en bra idé att han blir avsugen när han kör.)

"Du kanske vill se kuken så du inte blir besviken x)"

Barnet svarar:

"Is that a yes?"

Och så drar han iväg penisbild men det är omöjligt att se penisen ty blicken fastnar på den hängiga och skrynkliga pungen och där fastnar den.

"Och ja, jag visar hellre den än ansiktet just nu x)"

Men sitt häftiga tangentbord vill han gärna visa upp.

Han berättar om sin Ford Mondeo -07 som inte är cool, men den har iaf en V6:a.

"Catch my drift?, fair enough x), I do, no shit, awsome, that's fair, indeed, both, wanna bet, I pass, damn you, reasons osv"

"Om du vill så får du gärna visa kuken för mig nu " (Bra raggningsreplik!)

Han skickar bild på sitt stirriga öga.

"Förra veckan blev jag blockad för att jag kallar mig Satan" (Mmmmkay? )

Han ställer in morgonträffen som skulle skett kl 10 vid kl 08. Sen så följer diskussion om det. Han är rädd för att åka dit för grooming.

-----

Diskussion med den s.k. cigg-tjejen börjar på Kik.

Även här muppar han loss med engelska uttryck.

"So no can do" "You'll find out in time dear" "Oh you little shit" "Well you might get lucky one day" "That's fucking horrifying"

Mot cigg-tjejen sexcreepar han inte, däremot så verkar han tycka att det är roligt att typ kompisprata med henne. Vilket utbyte har vuxna människor av att prata med högstadieelever på det här viset? Om man själv inte är på samma mentala nivå vill säga.

Skickar stirrigt öga även till tjejen, klagar på sitt jobb, berättar att sambon sagt upp sig pga stress, han skickar bild på sina blekfeta ben som han lagt upp på sitt häftiga tangentbord, konstiga diskussioner om Biltema och Citygross osv.

Han säger att han kan köpa ut cigg till henne och att han vill ha betalt för vad det kostar, alltså inget sex i utbyte samt säger att hon ska döda den illaluktande ciggleverantören som vill ha även annan betalning. Även om den kontakten är ytterst märklig så är han faktiskt inte äcklig mot henne. Men man måste ju ha så fruktansvärt jävla tråkigt om man ägnar så mycket tid åt att chatta med en fjortis?

Och de där förbannade engelska uttrycken! Inte ens min engelsktalande förälder håller på så. Där är det aningen eller. Det är så sabla efterblivet när svenskar kastar in engelska uttryck på det där viset. Det bör alla sluta med! Inte bara #347.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-14 kl. 08:44.
Citera
2024-01-14, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, jävla märkligt sätt han har att uttrycka sig den där #347.

"As in?"

Ett fullständigt apart meddelande på engelska och inte ens jag som har en engelsktalande förälder kopplade vad han ville säga först. Jag läste det på svenska.

Och när de börjar snacka ålder och han säger att han är 35 men söker en yngre bottom tycker han att det är en bra idé att säga att han har ont överallt vissa dagar. Det är INTE uppkåtande att höra att en 35-åring har fysik som en 70-åring.

"Hell nah" "Yeah boi x)"

"Let's not x)" (Här är han åtminstone vettig och tycker inte att det är en bra idé att han blir avsugen när han kör.)

"Du kanske vill se kuken så du inte blir besviken x)"

Barnet svarar:

"Is that a yes?"

Och så drar han iväg penisbild men det är omöjligt att se penisen ty blicken fastnar på den hängiga och skrynkliga pungen och där fastnar den.

"Och ja, jag visar hellre den än ansiktet just nu x)"

Men sitt häftiga tangentbord vill han gärna visa upp.

Han berättar om sin Ford Mondeo -07 som inte är cool, men den har iaf en V6:a.

"Catch my drift?, fair enough x), I do, no shit, awsome, that's fair, indeed, both, wanna bet, I pass, damn you, reasons osv"

"Om du vill så får du gärna visa kuken för mig nu " (Bra raggningsreplik!)

Han skickar bild på sitt stirriga öga.

"Förra veckan blev jag blockad för att jag kallar mig Satan" (Mmmmkay? )

Han ställer in morgonträffen som skulle skett kl 10 vid kl 08. Sen så följer diskussion om det. Han är rädd för att åka dit för grooming.

-----

Diskussion med den s.k. cigg-tjejen börjar på Kik.

Även här muppar han loss med engelska uttryck.

"So no can do" "You'll find out in time dear" "Oh you little shit" "Well you might get lucky one day" "That's fucking horrifying"

Mot cigg-tjejen sexcreepar han inte, däremot så verkar han tycka att det är roligt att typ kompisprata med henne. Vilket utbyte har vuxna människor av att prata med högstadieelever på det här viset? Om man själv inte är på samma mentala nivå vill säga.

Skickar stirrigt öga även till tjejen, klagar på sitt jobb, berättar att sambon sagt upp sig pga stress, han skickar bild på sina blekfeta ben som han lagt upp på sitt häftiga tangentbord, konstiga diskussioner om Biltema och Citygross osv.

Han säger att han kan ha köpa ut cigg till henne och att han vill ha betalt för vad det kostar, alltså inget sex i utbyte samt säger att hon ska döda den illaluktande ciggleverantören som vill ha även annan betalning. Även om den kontakten är ytterst märklig så är han faktiskt inte äcklig mot henne. Men man måste ju ha så fruktansvärt jävla tråkigt om man ägnar så mycket tid åt att chatta med en fjortis?

Och de där förbannade engelska uttrycken! Inte ens min engelsktalande förälder håller på så. Där är det aningen eller. Det är så sabla efterblivet när svenskar kastar in engelska uttryck på det där viset. Det bör alla sluta med! Inte bara #347.
Älskar dina sammanfattningar då du prickar in dialogen så otroligt bra. Om du får tid över någon dag så vore PappaStor (Napp 289) och hans dialog med Skurt trevligt om man fick se den nerskriven, åtminstone godbitarna i det långa telefonsamtalet.
https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Citera
2024-01-14, 08:57
Medlem
Citat:
Hahaha vad sjukt ändå. Det finns en massa små kojor i skogen som kallas Blåsjöfjället. Jag har hittat några nummer, 183, 185 osv. Men kollar man Ratsit är vår pedofil den enda i hela Sverige som är folkbokförd på en av dessa fjällstugor.

"Husen på Blåsjöfjället i Gäddede har jämna nummer från 110 till 280 och udda nummer från 155 till 255."

Jag kollar då och då upp någon som suttit i fängelse i nästan 5 år och förmodligen har stora skadestånd på sig.

Har varit folkbokförd på 2 olika adresser men det har inte funnits några hus på fastigheten. Ena var en avstyckad tomt där det inte fanns något hus och det andra var en jordbrukstomt där det inte heller verkade finnas något boningshus - så länge personen inte bodde i en ladugård.

Jag tolkade det som att personen bodde i husvagn/husbil uppställd på fastigheten.
Citera
2024-01-14, 09:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Älskar dina sammanfattningar då du prickar in dialogen så otroligt bra. Om du får tid över någon dag så vore PappaStor (Napp 289) och hans dialog med Skurt trevligt om man fick se den nerskriven, åtminstone godbitarna i det långa telefonsamtalet.
https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/

Jag har skrivit en del om PappaStor #289 eftersom han i mitt tycke är en av de värst fulgroomande gäddorna. Så oerhört obehaglig. Jag är intresserad av hur folk uttrycker sig i skift men jag kan absolut transkribera det där äcklets telefonsamtal. Det har jag nog tid för under dagen faktiskt.

Jag hade helt missat PappaStor när han publicerades men blev uppmärksammad på honom när en kompis berättade att han och kollegor hade gått förbi konfrontationen. Åtminstone precis i början när de plockade honom vid uppgången till pendeln/t-banan. De kände igen Patrik som stod där med telefonen i högsta hugg och fattade vad som var i görningen.
Citera
2024-01-14, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag har skrivit en del om PappaStor #289 eftersom han i mitt tycke är en av de värst fulgroomande gäddorna. Så oerhört obehaglig. Jag är intresserad av hur folk uttrycker sig i skift men jag kan absolut transkribera det där äcklets telefonsamtal. Det har jag nog tid för under dagen faktiskt.

Jag hade helt missat PappaStor när han publicerades men blev uppmärksammad på honom när en kompis berättade att han och kollegor hade gått förbi konfrontationen. Åtminstone precis i början när de plockade honom vid uppgången till pendeln/t-banan. De kände igen Patrik som stod där med telefonen i högsta hugg och fattade vad som var i görningen.
Då tackar jag på förhand och säker många med mig.
Citera
2024-01-14, 09:09
Medlem
Citat:

Men jag orkar inte!!🤣🤣 Hur fan tänkte han här? Hmmm undrar vilken ort jag kan fly till?🤔
Jo Gäddede blir bra!
Citera
2024-01-14, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Tror det är tecken på autism att väva in engelska sådär. Helt anekdotiskt, men dom jag känner som slänger sig med engelska är på spektrat.
Jag tänker att det kommer från gaming, att han spelar online mot andra och där är allt på engelska.

Att vara på autismspektrat och att spela onlinespel överlappar nog rätt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in