Citat:
Just det, "enligt hennes version", men det skrev du inte, istället framställde du hennes version som fakta.
Kvinnor kan ha alla möjliga olika skäl för att ljuga, även om att ha blivit våldtagna. Se bara på kvinnan som falskeligen anmälde Lambertz, och han var inte den första hon falskeligen anmälde för våldtäkt.
Den rättsmedicinska undersökningen styrker varken den ena eller den andra versionen i större utsträckning. Återigen försöker du framställa saker på ett lögnaktigt vis. Man kan undra vad du har för skäl att ljuga!
Kvinnor kan ha alla möjliga olika skäl för att ljuga, även om att ha blivit våldtagna. Se bara på kvinnan som falskeligen anmälde Lambertz, och han var inte den första hon falskeligen anmälde för våldtäkt.
Den rättsmedicinska undersökningen styrker varken den ena eller den andra versionen i större utsträckning. Återigen försöker du framställa saker på ett lögnaktigt vis. Man kan undra vad du har för skäl att ljuga!
Du köper Vi*kings version rakt av. Tar du ens någon som helst hänsyn till målsägandes version? Som i en mycket viktig punkt styrks av Rättsmedicinalverket och som hon håller fast när hon pratar om händelsen med hela 4 vittnen (där hon också mår dåligt när hon berättar) och genom polisförhör och rättegång.
Ja, det är intressant. Du vet om en kvinna som ljög om våldtäkt. Och då tror du genast att detta är något slags magiskt bevis för att alla kvinnor ljuger om våldtäkt. Visst. Det finns vissa empatistörda människor som ljuger om våldtäkt. Men inte fan är vartenda våldtäktsoffer en empatistörd lögnhals. Börja fatta det. Och det finns inget som tyder på att målsägande i detta fallet är en empatistörd lögnhals. Och vad menar du att hon skulle tjäna på att ljuga våldtäkt?
Det är du som inte tycks förstå vad det är jag skriver. Jag försöker skriva det så tydligt jag bara kan igen:
1. Målsägande berättar att hon fått blåmärken genom at Vi*king hållit ett hårt grepp om hennes höfter vid ett bord.
2. Vi*king förnekar detta. Han har hållit i hennes höfter, men inte vid något bord.
3. Rättsmedicinalverket styrker målsägandes version om att hennes blåmärken kommit till vid det tillfälle hon anger och styrker att blåmärkena kommer från grepp från händer vid ett bord.
Dvs. Vi*king ljuger om en viktig del i händelseförloppet. Bevisligen ljuger. Vad mer ljuger han då om? Hela händelseförloppet månntro?
Jösses vad patetisk du är. Det var du som tog tjejens version rakt av, och då kontrade jag med killens. Men att någon annan agerar precis likadant som du själv, det klarar du visst inte av