2024-01-13, 22:09
Medlem
Bumbi förstår inte att de uppgifter hon sprider är grovt förtal oavsett om det är sant eller inte.

Visst att Bumbi normalt sett brukar vara otroligt jävla vidrig, men detta toppar nog fan allt hon har gjort.

Jag hoppas verkligen att hon kommer få ta sitt straff för detta.
2024-01-13, 22:31
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Bumbi förstår inte att de uppgifter hon sprider är grovt förtal oavsett om det är sant eller inte.

Visst att Bumbi normalt sett brukar vara otroligt jävla vidrig, men detta toppar nog fan allt hon har gjort.

Jag hoppas verkligen att hon kommer få ta sitt straff för detta.

Jag håller med dig till 100%. Allt för uppmärksamhet? Eller? Psykos? Sjukt är det hursomhelst.
2024-01-13, 23:32
Medlem
Devonias avatar
Nu kan varken syrrorna eller förvaltaren rädda henne.
2024-01-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Frågan är fall det ligger någon sanning i att hon ska få röntgas heller. Varför skulle hon få en röntegentid om doktorn konstaterade att det var en inflammation i ryggen?

Men ja, dårhuset bör hon befinna sig på.
Tror kanske att läkaren gett henne en remiss till röntgen, för att få tyst på henne å konstatera att det bara är en inflammation. Blir hon själv i slutändan som förlorar på det....
2024-01-14, 00:08
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Idioten väljer även att lägga ut babbel om JL på sin TT (Bumbiana). Publicerat för ca 10-20 min sedan.
Hon lär få fler folk att anmäla. Trots att hennes förtal redan är vidarebefordrat till JL och vårdcentral, väljer idioten B att fortsätta med sitt skit!
Hoppas verkligen att B nu skitit i det blå skåpet.
Senast redigerad av NyfikenGul1900 2024-01-14 kl. 00:21.
2024-01-14, 00:37
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Idioten väljer även att lägga ut babbel om JL på sin TT (Bumbiana). Publicerat för ca 10-20 min sedan.
Hon lär få fler folk att anmäla. Trots att hennes förtal redan är vidarebefordrat till JL och vårdcentral, väljer idioten B att fortsätta med sitt skit!

Hon måste få konsekvenser av detta. Hon kan bara inte få fortsätta sprida sin dynga om andra människor, till andra människor. Hon behöver hjälp med rösterna i sitt huvud, helt klart.
2024-01-14, 00:41
Medlem
Hahahaa
Lyssna på slutet i hennes senaste video ”jag är värsta journalisten”

Jag avlider.
2024-01-14, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900

I hennes senaste TT video säger hon ”han ville inte kommentera det men jag förstod ju väldigt mycket”.

Jag trodde han sagt att han undersökt deras vaginor och sett där hur de blivit våldtagna av Jocke - enligt Bumbi då. Hur ska hon ha det, har läkaren sagt det eller är det bara hennes fantasier?
2024-01-14, 00:48
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hahahaa
Lyssna på slutet i hennes senaste video ”jag är värsta journalisten”

Jag avlider.

Åh gud hon är så pinsam.

Jag förstår om inte Jocke drar detta till förtal, hon har ju absolut inga tillgångar. Eller ja, hon sa ju att hon hade 100.000kr sparat - dom kan han ju få isf.
2024-01-14, 01:05
Medlem
Devonias avatar
Det har ju helt slagit slint, hon yrar ju och kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk. Kolla ögonen och sluddrandet, hon har verkligen 💊💊💊.
2024-01-14, 01:06
Medlem
Haalands avatar
Sveriges ensammaste kvinna sitter i sitt lilla råttbo och leker att hon är kändis samtidigt som hennes hår trillar av.

Jag förstår om Jocke inte orkar bry sig.
Ingen tar ändå Bumbi på allvar som sagt.

Men man kan ju hoppas att han strikar ner hennes älskade Instagram konto iallafall.

Annat är det med läkaren, det kommer såklart bli en utredning om huruvida han sagt dessa saker eller inte. Han lär bli allt annat än glad på henne.
Senast redigerad av Haaland 2024-01-14 kl. 01:14.
2024-01-14, 01:10
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
I hennes senaste TT video säger hon ”han ville inte kommentera det men jag förstod ju väldigt mycket”.

Jag trodde han sagt att han undersökt deras vaginor och sett där hur de blivit våldtagna av Jocke - enligt Bumbi då. Hur ska hon ha det, har läkaren sagt det eller är det bara hennes fantasier?

Tror inte någon läkare sagt det till B (får man hoppas). Det jag sett i någon tidigare inspelning av Bumbi, påstod hon att läkaren sagt sådana saker om våldtäkt.
Bumbi lever i sin egen värld fylld av fantasier, vanföreställningar och piller.

Varför skulle en gynekolog nu träffa B för att utreda hennes ryggproblem? Låter lite märkligt tycker jag!
Det är alltså B som själv sagt att läkaren hon träffade ang sina ryggproblem tidigare jobbat som gynekolog.

Helt klart är att B inte är vid sina sinnes fulla bruk. Tyvärr är hon för sjuk för att inse det själv.
Senast redigerad av NyfikenGul1900 2024-01-14 kl. 01:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in