2024-01-13, 23:36
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Hehe, typ

Tänk dessa kukkarusell donnor i försvaret, fruktansvärda säkerhetsrisker till att börja med. Om Linnea 18 ser en Love Island Muhammed (med micropenis) så kommer Linnea sälja ut vårt land för en avslickning alla dagar i veckan.

Sen så är ju 75 procent av alla urbana/unga pojkar light-homosexuella..

Om det skulle komma flat out krig till Sverige så skulle jag söka mig mot extremt ödsliga ställen i Lappland och be till gud.

Finns ingen som kommer slåss för ett av världens mest depraverade länder som Sverige.

Edit: Sverige är så klart mest depraverat av alla länder i världen.

Haha. Korrekt analys. Jag hade tagit kulsprutan att dragit ut i skogen. Skjuter på vem som helst som står i vägen.

Nej. Jag kämpar inte för Sverige. Jag lider ju av psykisk ohälsa.
Citera
2024-01-13, 23:39
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Trodde det tuffaste var fjälljägare. Så var det i alla fall på 70talet.
Min morfar var fjälljägare. Hade också kraftig bipolär sjukdom.
Citera
2024-01-14, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Min morfar var fjälljägare. Hade också kraftig bipolär sjukdom.

Självklart så uppskattas din oräddhet. Du kommer skickas in i första ledet, såkallad kanonfoder. Folk med kognitiv sinnesro kommer planera ditt öde på slagfältet.
Citera
2024-01-14, 00:18
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargtickare
Självklart så uppskattas din oräddhet. Du kommer skickas in i första ledet, såkallad kanonfoder. Folk med kognitiv sinnesro kommer planera ditt öde på slagfältet.
Min morfar är död.
Citera
2024-01-14, 00:20
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Men det är riktigt. Jag kör eeeeeh Rambo style tills de pepprar mig. Va är det för mening med krig. Inget liv.
Citera
2024-01-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Men det är riktigt. Jag kör eeeeeh Rambo style tills de pepprar mig. Va är det för mening med krig. Inget liv.

Är väldigt meningslöst med krig. Men kan tyvärr finnas andra som vill bestämma över dig, med våld om så ska vara. Eller du har inga principer? Principer låter väl lite hårt. Men du hade inte slagits för att få ha någorlunda frihet?
Senast redigerad av Vargtickare 2024-01-14 kl. 00:38.
Citera
2024-01-14, 00:37
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vad förväntar ni er utav lättkränkta nollnolltalister som växt upp med mobilen framför plytet och en Lightningsladd i stjärten, vilken mamma torkar så fort hennes lilla prinsessa bajsat ner sig?

När jag slutat skrattat så inser jag att du har mer än rätt.
Citera
2024-01-14, 02:54
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Citat:
Är väldigt meningslöst med krig. Men kan tyvärr finnas andra som vill bestämma över dig, med våld om så ska vara. Eller du har inga principer? Principer låter väl lite hårt. Men du hade inte slagits för att få ha någorlunda frihet?
Principen att kriga för de som vill använda en som kanonfoder. Står du för trådens underhållning?
Citat:
Ursprungligen postat av FederalAgent
Eller är det männens uppgift att försvara landet?
Man kan bemöta ditt inlägg på många olika sätt. Men inte ens dina förfäder var så dumma att de skickade döttrarna för att försvara stammen.
Citera
2024-01-14, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Principen att kriga för de som vill använda en som kanonfoder. Står du för trådens underhållning?Man kan bemöta ditt inlägg på många olika sätt. Men inte ens dina förfäder var så dumma att de skickade döttrarna för att försvara stammen.

Jag står för kognitiv resonans och en smula humor. 🫡😎
Citera
2024-01-14, 04:01
Medlem
Full-Retards avatar
Det är alltså utifrån mönstringsunderlaget statistiken kommer. Det är några sidor med frågor som man fyller i innan man ens kan tänkas kallas till testerna.

Om du tar nån slags medicin är du diskvalificerad.
Att merparten av dagens unga kvinnor har nått fel i huvudet är ingen överaskning direkt.

Sen finns det absolut en stor procent av kvinnor som lärt sig att komma undan med saker de upplever som obekväma genom att skylla på att de ”mår dåligt”.

Som vanligt blir det främst männen som får göra grovjobbet.

Kvinnor kan \/
Citera
2024-01-14, 07:45
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Handen på hjärtat varför ska vi ha kvinnor i armen??????????

Det är inte hållbart
Citera
2024-01-14, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vad förväntar ni er utav lättkränkta nollnolltalister som växt upp med mobilen framför plytet och en Lightningsladd i stjärten, vilken mamma torkar så fort hennes lilla prinsessa bajsat ner sig?
Så sant så. Vilka jävla fjollor detta landet var nu för tiden. Inför obligatorisk värnplikt så att alla gör den oavsett om man så mår dåligt över att inte kunna lägga upp inlägg på instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in