Anjoponken missar ingenting, inga detaljer...
Så jävla tragiskt att kidz idag och även vuxna tror på vad Anjo sitter och häver ur sig, med knäppta händer och försök till allvar, deg blir bara så motsägelsefullt när han skrattar och säger emot sig själv, han kör med stereotypiska grottfolkkommentaren, alla kvinnor ljuger och ska inte tas på allvar.
Han kritiserar polisen för att dom lyssnat på L, nu nämner han inte namnet längre (rädd) och att polisen gått på hennes ord och att dom skrivit att hon är hans flickvän, det är hon inte...🤣🤣🤣
Alltså, WHAT?!
Polisen åkte på ett uppdrag, hur anropet löd, vilken prio det var, vet jag inte.
Anjo tror att orosanmälan har upprättats nu, pga Linnea.
Han snackar skit om polisen och tycker att dom borde sköta sitt jobb att dom kunde ha tittat på hans videor om Chrippafallet och inte lyssna på L.
Polisen gör ett dåligt jobb. Dom hade inte behövt göraven anmälan nu, eftersom Anjos bevisvideor redan har utrett fallet och dömt Linnea som skyldig.
Pomisen har inte varit objektiv och dom har skrivit att flickvännen är orolig eftersom båda föräldrarna använder droger och är inblandad i annan kriminalitet.
Anjo är laserarg...Han har samma bevis som polisen har och dom lyssnar på henne!
Det var inte så smart att Gustav gick ut med socanmäkan, men nu är den ute och då kan han tala om det...🙄
Alltså, jag finner inga ord.
Han dissar och hänger ut följare som stöttar Linnea, hänger ut och förlöjligar tjejen som lagt ut en tiktok och Förtalar henne, efter att han fått dm om henne, att hon är galen och har bott i fosterhem och på sis-hem.
DETTA SITTER BARN UNGA OCH VUXNA OCH TAR SOM SANNING, från en clown med storhetsvansinne.
Anjo vet inte ens hur rättssystemet är uppbyggt eller hur maskineriet inom myndigheter fungerar.
Anjo- Wishpolisen du önskar du aldrig beställt hem
Som cliffhanger, imorgon ska Anjo berätta om hur dumma poliserna var mot Chrippa när dom kom och i häktet...
Sen klipper han in Joz och gör en djupanalys av varför Linnea återuppladdar texter från nätet...hur hon tänker och varför hon gör det.
Wow, ANJO, det är otroligt vad du gör bort dig.
Chrippa han har ett färdigt månus istort sett, tänk vilken skrivartalang, trodde jag aldrig, nästan så att det rimmar ganska väl med att hela 2023 är en komplott, ett uppgjort drama.
Med människor som insats.
Usch