2023-09-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har Anjo visat sin rätta sida vad det gäller transpersoner. Jag skall erkänna att jag inte lyssnat, vägrar första min vecka frivilligt men en av dem senaste videona skriker något om att transpersoner slipper fängelse och kräver bidrag till operationer
Han höll inte sin transfobiska mask länge. Sen har han och Rask skiljt sig, inget mer samarbete där

Känns lite som han börjar bli lite desperat faktiskt.
Citera
2023-09-15, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Känns lite som han börjar bli lite desperat faktiskt.
Han pumpar ut videor, kräver 3000 likes "annars tar jag semester"...
Han är nog lite rädd för sin överlevnad på youtubehimmlen.
Dom "stora" kreatörerna faller snart, en efter en...Anjo, Rask, Chrippa
Men men, det är väl på tiden att fäderna inser att dom inte är några moviestars och börjar ta hand om vad dom ställt till med.
Citera
2023-09-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Men men, det är väl på tiden att fäderna inser att dom inte är några moviestars och börjar ta hand om vad dom ställt till med.

Hahah helt rätt! Dom är ju inga viktiga personer egentligen. Bara som några skolpojkar som leker film. Blir så komiskt bara för Anjo tar detta så seriöst. Ja som vanligt hotar han sina följare. Han är så jävla självisk och egenkär den grisen. Han tror youtube behöver honom. Inom en månad är han bortglömt om han skulle sluta, och nån annan skulle ersätta honom bara.
Citera
2023-09-17, 12:23
Avslutad
Citat:

Han får ju aldrig 3000 likes. Möjligen views men inte likes
Citera
2023-09-17, 12:24
Avslutad
Citat:
Hahah helt rätt! Dom är ju inga viktiga personer egentligen. Bara som några skolpojkar som leker film. Blir så komiskt bara för Anjo tar detta så seriöst. Ja som vanligt hotar han sina följare. Han är så jävla självisk och egenkär den grisen. Han tror youtube behöver honom. Inom en månad är han bortglömt om han skulle sluta, och nån annan skulle ersätta honom bara.

Han är en sån där intelligent kille som har CSN skulder hos kronofogden. Hur fan kan man ha det? Jag menar SCN är räntefritt, nu får han betala en djävla massa avgifter och räntor. Luffare
Citera
2023-09-19, 03:45
Avslutad
Citat:

Citat:
Han är en sån där intelligent kille som har CSN skulder hos kronofogden. Hur fan kan man ha det? Jag menar SCN är räntefritt, nu får han betala en djävla massa avgifter och räntor. Luffare
https://youtu.be/KtuDmYm_1sk?si=Py-zjH8uJMrknrAq
Rappar-Anjo...så het att klockorna stannar
Citera
2023-09-19, 03:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
https://youtu.be/KtuDmYm_1sk?si=Py-zjH8uJMrknrAq
Rappar-Anjo...så het att klockorna stannar
Fuckat med fel folk, vad ska han göra, äta upp dom?

Nej han övertygar inte som gangstarappare

Hur gick det med skulderna?
Citera
2023-09-19, 09:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur gick det med skulderna?

Han är fortfarande kompis med Kf. Altså skulderna är inte reglerade. Kul att han är snabb på att kommentera andras skulder men det gör han ju när det gäller psykisk ohälsa också. Ingen vet mer om POH än han om han får säga det själv
Citera
2023-09-19, 13:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Han är fortfarande kompis med Kf. Altså skulderna är inte reglerade. Kul att han är snabb på att kommentera andras skulder men det gör han ju när det gäller psykisk ohälsa också. Ingen vet mer om POH än han om han får säga det själv
Om jag inte minns fel hade paret över en miljon I skuld, det tar mååånga år att betala tillbaka, särskilt när man som Anjo är låginkomsttagare och har flera barn.

Lisen jobbar fortfarande inte eller?
Citera
2023-09-19, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Om jag inte minns fel hade paret över en miljon I skuld, det tar mååånga år att betala tillbaka, särskilt när man som Anjo är låginkomsttagare och har flera barn.

Lisen jobbar fortfarande inte eller?

5000 likes och Anjo lovar att vara skuldfri i nästa video
Lisen? Vet inte ens om hon finns kvar i bilden
Citera
2023-09-19, 14:36
Medlem
T2Franks avatar
Citat:

lisen har samma nivå som emelie bumbi. Det är samhall eller arbetslös.

Det finns ingen motivation till annat.

Lisen och rask borde bli ihop
Citera
2023-09-19, 15:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Lisen känns som en kvinnlig Rask som bara ligger på soffan och scrollar telefonen hela dagarna. Ett framgångsrecept på depression..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in