Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Så... du har testat en olja från en leverantör och sen dömer du ut en hel industri, alla dess produkter och de som kommer?
Tänker man kanske ska ha lite mer på benen innan man häver ur sig en massa strunt?
Har inte gjort det och va? Har inte nämnt några andra butiker, i synnerhet inte i Sverige då alla andra har skött sig exemplariskt genom tiderna, har varit mycket bra kundtjänst på dom flesta, bara en annan butik var det lite udda beteende som andra också upplevt här på flashback. Man förväntar sig att en laglig butik ska bete sig som en laglig butik och inte som en kriminell verksamhet.
Har sagt att jag varit nöjd med deras andra produkter. Men jag kände mig blåst då produkten gav helt andra effekter än deras andra produkter i exakt samma styrka så tillslut började man fatta att något inte stämmer. Många andra har upplevt liknande - dock i andra länder menar jag nu, och detta handlar mer om sådana superstarka ämnen som thcp.
Om folk säger att man behöver 45mg av ett ämne där 2mg egentligen ska ge mycket starka effekter så tycker jag något är lurt.
Jag kontaktade dom och förklarade att jag inte är nöjd för det gav annorlunda effekt. Jag försökte verkligen få dom att hjälpa mig så jag skulle slippa skriva negativa recensioner så jag kunde få pengarna tillbaka, typ skicka tbx produkten så jag kunde köpa andra thcp produkter istället, nu är detta försent i och med klassning och jag är kvar med en produkt som jag inte är nöjd med.
Hade dom istället hjälp en kund som kände sig missnöjd, en tidigare kund som betalar så skulle dom inte fått en dålig recension.
Om du känner dig lurad, kommer du inte försöka få andra människor att inte gå igenom samma?
Hade dom låtit mig reklamera produkten så skulle vi inte varit här. Det spelar ingen roll egentligen hur produkten är (vem vet kanske dom är lurade av leverantören och får thcp fast delta8 varianten eller så skadar thcp din hjärna så mycket att inget funkar efteråt).
Är du affilierad med butiken? För då kan du ju inte veta om hur produkten är och således inte kunna dömma mig såhär.
T.ex. så har cannabislight & upgradenatural varit utmärkta.
Kunden har alltid rätt i Sverige, om man vill bli framgångsrik får man faktiskt försöka göra något åt missnöjda kunder.
Ska vi ha detta som en legal bransch förväntar jag mig att man beter sig som det också liksom, det är därför jag inte köper något illegalt.
Jag vill inte smutskasta butiken som sagt, dom hade andra bra produkter men jag kände mig blåst och bemött på ett verkligen underligt sätt, alltså att man inte ens försökte åtgärda problemet.