2024-01-12, 23:47
Medlem
wicks avatar
Han har fått tillbaka sin Instagram igen och är redan tillbaka på YouTube?!
Citera
2024-01-12, 23:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är inte svårt att förstå vem han pratar om..
Fortfarande är det inte någonting som varken Chrippa eller Linnea har berättat.

Jag börjar ruttna på fläsksvålen nu.

Jocke lägger upp familjeskoj, han har satt bollen i rullning, nu låter han tjockisen ranta loss, så är han snart borta.

Jag måste vilja påstå att Chrippas dryga vecka i häktet gjort honom till en analyserande omvänd människa som skrivit en självbiografi om sin svåra tid, alltså jag har aldrig hört om någonting liknande.
Haha ja alltså har kollar lite på senaste videon nu och har bara en sak att säga, Anjo med sina prints vilken jävla tönt det är.

Han lever sitt liv med prints, har han prints på alla? Redo att göra en video om någon stället sig på fel sida, det är ju inte så att fläskberget kan försvara sig i en fight alla fighter ska ske över yt och hans slagkombinationer är olika prints Har förmodligen en egen 1tb ssd disk bara för sina prints

Vill bara slita av dom där fläskpattarna från bröstet och slänga i hans ansikte, nu är det nog.
Citera
2024-01-12, 23:57
Medlem
Chrippa har redan bokat en utomlandsresa. Han har en tendens att fly. Fly vardagen, fly skulder, fly ansvar och nu dåligt mående. Ända sen han blev släppt har han pratat om hur dåligt han mår. Att tro en resa ska lösa det är inte rätt tillvägagångssätt. Han behöver jobba inifrån för att må bra. Inte ta till yttre faktorer. Ganska synd att se.
Citera
2024-01-13, 00:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Chrippa har redan bokat en utomlandsresa. Han har en tendens att fly. Fly vardagen, fly skulder, fly ansvar och nu dåligt mående. Ända sen han blev släppt har han pratat om hur dåligt han mår. Att tro en resa ska lösa det är inte rätt tillvägagångssätt. Han behöver jobba inifrån för att må bra. Inte ta till yttre faktorer. Ganska synd att se.
Han kan inte resa utomlands förens han är frikänd eller dömd och avtjänat sitt straff.
Citera
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Hon har valt att vara en offentlig person och då får man uppmana folk att höra av sig om dom har något smaskigt skvaller.

Offentlig eller inte så har du inte rätt att sprida detta skvaller till allmänheten och anklaga en människa för diverse brott! Även om allt som Anjo & co påstår skulle visa sig vara sant så är det ändå förtal. De har spridit väldigt negativa saker om L för att folk ska tycka illa om henne, vilket är grunden för förtal. Anjo har till och med sagt det själv i sina videos, att L är hatad pga det som spridits om henne på social medier samt har han lagt ut på Instagram att hon aldrig kommer kunna få ett jobb eller en pojkvän i Sverige efter det här. Det är väldigt tydligt vilket uppsåt förtalsgänget har!
Senast redigerad av LimeTime 2024-01-13 kl. 00:16.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Vad snackar du ens för goja? Läs på vad förtal innebär/ detta är ju extremt tydligt fall.
” Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andra missaktning, dömes för förtal till böter (5 kap. 1 § första stycket brottsbalken).”
Återigen, Det är civilrättsligt.

Citat:
Åklagare väcker dock inte så ofta åtal för förtal. Det beror på att regelverket för förtal är annorlunda konstruerat än för brott som misshandel, skadegörelse eller utpressning.

Vid förtal är huvudregeln att åklagaren inte ska åtala. I stället är det vanligtvis upp till den som känner sig förtalad att själv driva sin talan.

Länk
Citera
2024-01-13, 00:09
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Klart att han måste dra till Spanien! Där är det ju lagligt med testo. Stackarn har ju inte tränat på två veckor (förutom fingrarna på ena handen då, som har skrivit en hel bok).
Citera
2024-01-13, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han kan inte resa utomlands förens han är frikänd eller dömd och avtjänat sitt straff.
Well, det är en resa bokad iallafall.
Citera
2024-01-13, 00:11
Medlem
Merrybums avatar
Hörde ni att Anjo tror att poliserna har en dold agenda med att gripa Chrippa.

Jag tänker att man antingen är paranoid eller har ett jävla tunt försvar. Om man skyller ett gripande på att polisen ogillar en.
Citera
2024-01-13, 00:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Hörde ni att Anjo tror att poliserna har en dold agenda med att gripa Chrippa.

Jag tänker att man antingen är paranoid eller har ett jävla tunt försvar. Om man skyller ett gripande på att polisen ogillar en.
Jo, men dem har väl insett att han kommer bli dömd, och nu börjar dem bygga sitt försvar på att han kommer bli dömd trots att han är "oskyldig"
Citera
2024-01-13, 00:15
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är inte svårt att förstå vem han pratar om..
Fortfarande är det inte någonting som varken Chrippa eller Linnea har berättat.

Jag börjar ruttna på fläsksvålen nu.

Jocke lägger upp familjeskoj, han har satt bollen i rullning, nu låter han tjockisen ranta loss, så är han snart borta.

Jag måste vilja påstå att Chrippas dryga vecka i häktet gjort honom till en analyserande omvänd människa som skrivit en självbiografi om sin svåra tid, alltså jag har aldrig hört om någonting liknande.

Det är nästan skrattretande alltihopa (om det inte vore så allvarligt) och hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att det var någon form av konstprojekt eller dåligt spelad teater. Jockes fasad utåt med alla trådarna i handen och Anjo som dansar likt en marionett. Och sen boken på det! Chrippas bok som ska hjälpa andra som hamnar i samma svåra situation. Tänk vilken hjälte va! Snipp snapp snut så var sagan slut.
Citera
2024-01-13, 00:17
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men dem har väl insett att han kommer bli dömd, och nu börjar dem bygga sitt försvar på att han kommer bli dömd trots att han är "oskyldig"
Säkert! Men isåfall jävligt obehagligt att de försvarar en kvinnomisshandlare.

För som sagt, Linnea må ha varit dum, vad vet jag. Men det ursäktar faktiskt inte att en vuxen vältränad man klipper till en liten brud, på grund av att hon skickat taskiga mess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in