2024-01-12, 22:55
Medlem
Dopys avatar
Nu är förtals gänget oroliga.
Det känns som att dem vill försöka manipulera den där killen att inte släppa Linneas video.
Vad är dem så rädda för ska komma ut? Vad vet Linnea som gör dem så rädda?

Och hur vet Anjo vad som finns i utredningen? Den är ju sekretessbelagda, men ändå vet han vilka skador som finns med i utredningen?

Så trött på dessa människor lögner, förtal, och försök att manipulera.

Jag hoppas Linnea fortsätter vara tyst under utredningen till åtal och dom. Men efter det är tycker jag det är fritt fram för henne att berätta sin sida av historien, hon kanske också ska skriva en bok om det, så att det förtals gänget är så rädda för ska komma ut får maximalt med spridning
Citera
2024-01-12, 22:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nu är förtals gänget oroliga.
Det känns som att dem vill försöka manipulera den där killen att inte släppa Linneas video.
Vad är dem så rädda för ska komma ut? Vad vet Linnea som gör dem så rädda?

Och hur vet Anjo vad som finns i utredningen? Den är ju sekretessbelagda, men ändå vet han vilka skador som finns med i utredningen?

Så trött på dessa människor lögner, förtal, och försök att manipulera.

Jag hoppas Linnea fortsätter vara tyst under utredningen till åtal och dom. Men efter det är tycker jag det är fritt fram för henne att berätta sin sida av historien, hon kanske också ska skriva en bok om det, så att det förtals gänget är så rädda för ska komma ut får maximalt med spridning
Vad har jag missat? Vilken kille? Vilken video?
Citera
2024-01-12, 23:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad har jag missat? Vilken kille? Vilken video?
I Anjos senaste video

12.44 in i videon pratar han om en kille som tydligen ska vara villig att dela Linneas sida av det som hänt
https://youtu.be/_ErxR9emW-E?si=ajtBFqlwg5IRIL66
Citera
2024-01-12, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag hoppas verkligen att Linnea anmäler honom och att han döms för det här! Serien ”Chrippa-fallet” måste vara det lägsta Anjo har publicerat. Han kommer med grova anklagelser och spekulationer, utnyttjar ett litet barn för att förtala och tjäna pengar samt uttrycker själv hur hatad Linnea är efter allt som kommit fram om henne på social medier (aka i Anjos domstol på Youtube). Det är helt bisarrt hur han bara fortsätter att gräva sin grop djupare och djupare för varje video.
Anjoponken missar ingenting, inga detaljer...
Så jävla tragiskt att kidz idag och även vuxna tror på vad Anjo sitter och häver ur sig, med knäppta händer och försök till allvar, deg blir bara så motsägelsefullt när han skrattar och säger emot sig själv, han kör med stereotypiska grottfolkkommentaren, alla kvinnor ljuger och ska inte tas på allvar.

Han kritiserar polisen för att dom lyssnat på L, nu nämner han inte namnet längre (rädd) och att polisen gått på hennes ord och att dom skrivit att hon är hans flickvän, det är hon inte...🤣🤣🤣
Alltså, WHAT?!

Polisen åkte på ett uppdrag, hur anropet löd, vilken prio det var, vet jag inte.

Anjo tror att orosanmälan har upprättats nu, pga Linnea.
Han snackar skit om polisen och tycker att dom borde sköta sitt jobb att dom kunde ha tittat på hans videor om Chrippafallet och inte lyssna på L.
Polisen gör ett dåligt jobb. Dom hade inte behövt göraven anmälan nu, eftersom Anjos bevisvideor redan har utrett fallet och dömt Linnea som skyldig.
Pomisen har inte varit objektiv och dom har skrivit att flickvännen är orolig eftersom båda föräldrarna använder droger och är inblandad i annan kriminalitet.

Anjo är laserarg...Han har samma bevis som polisen har och dom lyssnar på henne!
Det var inte så smart att Gustav gick ut med socanmäkan, men nu är den ute och då kan han tala om det...🙄

Alltså, jag finner inga ord.

Han dissar och hänger ut följare som stöttar Linnea, hänger ut och förlöjligar tjejen som lagt ut en tiktok och Förtalar henne, efter att han fått dm om henne, att hon är galen och har bott i fosterhem och på sis-hem.

DETTA SITTER BARN UNGA OCH VUXNA OCH TAR SOM SANNING, från en clown med storhetsvansinne.

Anjo vet inte ens hur rättssystemet är uppbyggt eller hur maskineriet inom myndigheter fungerar.

Anjo- Wishpolisen du önskar du aldrig beställt hem

Som cliffhanger, imorgon ska Anjo berätta om hur dumma poliserna var mot Chrippa när dom kom och i häktet...

Sen klipper han in Joz och gör en djupanalys av varför Linnea återuppladdar texter från nätet...hur hon tänker och varför hon gör det.

Wow, ANJO, det är otroligt vad du gör bort dig.

Chrippa han har ett färdigt månus istort sett, tänk vilken skrivartalang, trodde jag aldrig, nästan så att det rimmar ganska väl med att hela 2023 är en komplott, ett uppgjort drama.
Med människor som insats.

Usch
Citera
2024-01-12, 23:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så jävla tragiskt att kidz idag och även vuxna tror på vad Anjo sitter och häver ur sig, med knäppta händer och försök till allvar, deg blir bara så motsägelsefullt när han skrattar och säger emot sig själv, han kör med stereotypiska grottfolkkommentaren, alla kvinnor ljuger och ska inte tas på allvar.

Han kritiserar polisen för att dom lyssnat på L, nu nämner han inte namnet längre (rädd) och att polisen gått på hennes ord och att dom skrivit att hon är hans flickvän, det är hon inte...🤣🤣🤣
Alltså, WHAT?!

Polisen åkte på ett uppdrag, hur anropet löd, vilken prio det var, vet jag inte.

Han snackar skit om polisen och tycker att dom borde sköta sitt jobb att dom kunde ha tittat på hans videor om Chrippafallet och inte lyssna på L.
Polisen gör ett dåligt jobb. Dom hade inte behövt göraven anmälan nu, eftersom Anjos bevisvideor redan har utrett fallet och dömt Linnea som skyldig.
Pomisen har inte varit objektiv och dom har skrivit att flickvännen är orolig eftersom båda föräldrarna använder droger och är inblandad i annan kriminalitet.

Anjo är laserarg...Han har samma bevis som polisen har och dom lyssnar på henne!
Det var inte så smart att Gustav gick ut med socanmäkan, men nu är den ute och då kan han tala om det...🙄

Han dissar och hänger ut följare som stöttar Linnea, hänger ut och förlöjligar tjejen som lagt ut en tiktok och Förtalar henne, efter att han fått dm om henne, att hon är galen och har bott i fosterhem och på sis-hem.

DETTA SITTER BARN UNGA OCH VUXNA OCH TAR SOM SANNING, från en clown med storhetsvansinne.

Anjo vet inte ens hur rättssystemet är uppbyggt eller hur maskineriet inom myndigheter fungerar.

Som cliffhanger, imorgon ska Anjo berätta om hur dumma poliserna var mot Chrippa när dom kom och i häktet...

Sen klipper han in Joz och gör en djupanalys av varför Linnea återuppladdar texter från nätet...hur hon tänker och varför hon gör det.

Chrippa han har ett färdigt månus istort sett, tänk vilken skrivartalang, trodde jag aldrig, nästan så att det rimmar ganska väl med att hela 2023 är en komplott, ett uppgjort drama.

Usch
Hoppas Chrippa använder Anjos manus, så kan han snabbt bli dömd och vi slipper slösa på domstolens tid
Citera
2024-01-12, 23:21
Avslutad
Citat:
Jag hoppas verkligen att Linnea anmäler honom och att han döms för det här! Serien ”Chrippa-fallet” måste vara det lägsta Anjo har publicerat. Han kommer med grova anklagelser och spekulationer, utnyttjar ett litet barn för att förtala och tjäna pengar samt uttrycker själv hur hatad Linnea är efter allt som kommit fram om henne på social medier (aka i Anjos domstol på Youtube). Det är helt bisarrt hur han bara fortsätter att gräva sin grop djupare och djupare för varje video.
Jag finner inga ord. Droganvändande skrattas bort, det stämmer inte. Enligt supersnuten Anjo.
Om detta inte är ett iscensatt prank, är jag allvarligt bekymrad.

Chrippas boksläpp... Gustav som la upp en print på boken "Gömda" och att han sträckläst den🙄

Det är en bluff, det är orimligt.
Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon är allt som vanligt och detta konstprojekt har inte hänt.

#räddachloe
Citera
2024-01-12, 23:57
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:

Alltså, WHAT?!

Usch

Ja, det är helt otroligt! Sakerna han säger om tjejen från TikTok som står upp för L är helt vidriga. Han hånar hennes sätt att prata och berättar hela hennes bakgrund (som han fått av okänd snubbe i ett dm). Hennes bakgrund liknar hans gud Jockes men trots det är hon totalt utdömd. Att han sen ifrågasätter hennes intentioner och att hon bara söker clout visar återigen den totala bristen på självinsikt!
Tänk vad han önskar att han inte bara fick agera domstol utan att han också fick vara åklagare och polisväsende. Då skulle allt vara klart som korvspad eftersom polisen är så dum och han är den enda som sitter på sanningen.
Imorgon kommer vi få höra om hur illa Chrippa har behandlats av polisen och snyftmusiken kommer spelas högre än någonsin. Tur ändå att Chrippa hann skriva en bok så att han kan hjälpa andra i framtiden (Chrippas egna ord från Snapchat).
Citera
2024-01-13, 00:06
Avslutad
Citat:
Ja, det är helt otroligt! Sakerna han säger om tjejen från TikTok som står upp för L är helt vidriga. Han hånar hennes sätt att prata och berättar hela hennes bakgrund (som han fått av okänd snubbe i ett dm). Hennes bakgrund liknar hans gud Jockes men trots det är hon totalt utdömd. Att han sen ifrågasätter hennes intentioner och att hon bara söker clout visar återigen den totala bristen på självinsikt!
Tänk vad han önskar att han inte bara fick agera domstol utan att han också fick vara åklagare och polisväsende. Då skulle allt vara klart som korvspad eftersom polisen är så dum och han är den enda som sitter på sanningen.
Imorgon kommer vi få höra om hur illa Chrippa har behandlats av polisen och snyftmusiken kommer spelas högre än någonsin. Tur ändå att Chrippa hann skriva en bok så att han kan hjälpa andra i framtiden (Chrippas egna ord från Snapchat).
Chrippa har bokat resa till Marbs..

Får Anjo följa med?
Citera
2024-01-13, 00:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Tänkte på anjo måste ju gilla killar som varit/är misstänkta för kvinnomisshandel. Han tog väl massa info i från Marias ex kille, efter han hade utnjutat henne plus hon var 14-15 år när hon blev tillsammans. Hur kommer de sig anjo hamnar runt allt sånt.

Han är en incell som har fångat en fru genom att skaffa barn.. men på insidan är han incell ännu och dras därför till kvinnomisshandlarna som visar sanningen om kvinnor.. enligt hans världsuppfattning.

Linnea var en skurk det visste dessa incells direkt när Chrille började använda kvinnans vagina.

Sen gick det som det gick när Chrille var klar med youtube och vaginan som den klandervärda kvinnan bar på.

Incell-mästare kallar jag alla dom som attraherar incells, vilket Anjo gör effektivt.
Citera
2024-01-13, 01:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, det ÄR Jocke som startat drevet mot L och han och Anjo har gjort detta med Jockes tillstånd.
Anjo gör ALLT för Jocke och han skulle inte våga gå emot honom eller agera efter eget huvud.

Jocke och Jonna är ohotade på tuben, iallafall försvinner Anjo och Chrippa är borta, efter att Jocke fick med honom på iden att efterlysa flashbackare, vilket slutade med en offentlig uthängning och flashbackaren drabbades av hat med sönderslagen bil... en flashbacktrolljakt.
På vilket sätt motsäger det att Jocke sen insåg allvaret och sa stopp?
Citera
2024-01-13, 01:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Anjo och Lisen fick plötsligt gå på röda mattan, blev bjudna på Jockes maskeradkalas och fick följa med på skidsemester med alla barn... påvägen upp stannade familjerna och Anjo och Jocle köpte legobyggen, det var nog första gången Anjo fick leka själv med Jocke...

Barnen och stugan gnällde och suckade Anjo över. Det var Jonna och Lisen som skötte ungarna, mestadels...

Att Anjo plötsligt var så nära Jocke och Chrippa chockade hela yoytubeSverige...

Någonting luktade skunk och frågan är om det är iscensatt för att sänka Chrippa och Anjo?
Varför skulle Jocke vilja sänka Chrippa och varför samarbetade i så fall Linnea med Jocke?
Citera
2024-01-13, 01:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
I videon som Anjo lägger ut efter videon där barnet förhörs är Julia med. I den videon säger Anjo att klippen med barnet tagits bort av hänsyn till anhöriga på Julias sida och inte pga Julias önskemål. Julia får frågan om detta och hon bekräftar att det INTE är hon som velat att klippen med barnet ska tas bort.
Med andra ord tog han bort den p g a kritiken som tittare gav - för Anjo skiter både i Julia, barnet och andra -- han gör saker som gagnar honom *punkt*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in