2024-01-12, 20:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det var inte han som insåg det, Hans guru sa till direkt "ta bort det" och han gjorde som han blev tillsagd
Vem är hans Guru?
Jocke?
Joakim kanske direkt insåg att detta inte gagnar Chrippas sak och sa ifrån.

I så fall - heder åt Joakim.
Citera
2024-01-12, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det var väl anhöriga till J som inte var helt okej att videon var uppe, J har ju varit delaktig i att spela in och skicka vidare för publicering.
Om det är en fråga till mig så är mitt svar -- jag vet inget om det.
Citera
2024-01-12, 21:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det undrar jag med. Jag undrar över hur han känner över att ha blivit till Anjos guldgås?
Hade inte ens bror och vänner hållit tyst?
Anjo är nu på samma nivå som Rask.

Han har visat hela youtube att han är en GOLARE

Har han tryckt upp #freechrippa tröjor än?
Hans tårar och om han inte gjort det här... vaddå Anjo, vad? Du har påstått att Chrippa är misstänkt för våldtäkt och misshandel, men drigernaxvågar du intecnämba eller ifrågasätta... vilken kompis, 🤮

Sko sig på någons olycka, flashback har du koll på, du har sett reaktionerna MOT ditt agerande.

Vad ska du skylla ifrån dig på?

Vi är många som sett Jockes prints som du delat.

Var det eggande att gå igenom Chrippas privata meddelanden, tillsammans med Lisen? Är Lisen ens medveten?

Jocke fick tillochmed Jacke att vlogga, med Anjos hjälp, sånt märks.

Är det inte dax att lägga ner skiten med influencer-youtuber-wannabee hittepå och skyller på psykisk ohälsa.

Barn och ubga drabbas av psykisk ohälsa pga sånna som Anjo, Rask, vaggas in i tron att Jocke o Jonna är spökiga och roliga... men bakom kulissen ligger Jockiboi och styr vem som ska offras eller hyllas...

Vart är moralen?

Så jävla stört,
Det här skiljer sig väl inte från annat Anjo gjort?
Det är ju hans signum att vara ovetande men föda sig på att leka besserwisser och veta bäst om andra..
Det här är ju i linje med allt Anjo gjort ... nöff nöff grisen tar in pengar på att grisa runt som det svin han är.

Varför är någon ens förvånad -- det är ju så han hela tiden gjort sina pengar.

Det som gjorde mig förvånad var är Jocke tog in nöff nöff i värmen igen .. Jocke borde vara smartare än så.
Citera
2024-01-12, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem är hans Guru?
Jocke?
Joakim kanske direkt insåg att detta inte gagnar Chrippas sak och sa ifrån.

I så fall - heder åt Joakim.
Nej, det ÄR Jocke som startat drevet mot L och han och Anjo har gjort detta med Jockes tillstånd.
Anjo gör ALLT för Jocke och han skulle inte våga gå emot honom eller agera efter eget huvud.

Jocke och Jonna är ohotade på tuben, iallafall försvinner Anjo och Chrippa är borta, efter att Jocke fick med honom på iden att efterlysa flashbackare, vilket slutade med en offentlig uthängning och flashbackaren drabbades av hat med sönderslagen bil... en flashbacktrolljakt.
Citera
2024-01-12, 21:14
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
https://www.tiktok.com/@r.a.n.d.o.m._v.i.d.e.os/video/7321005235604835616

Så gör man inte när man "intervjuar" ett barn. Ett big no no
Men alltså va?! Fy fan vad dom utnyttjar ungen för content vad tänker dom med? Blanda in henne i en komplott mot pappas förra flickvän, det här är beyond sjukt.
Citera
2024-01-12, 21:24
Avslutad
Citat:
Det här skiljer sig väl inte från annat Anjo gjort?
Det är ju hans signum att vara ovetande men föda sig på att leka besserwisser och veta bäst om andra..
Det här är ju i linje med allt Anjo gjort ... nöff nöff grisen tar in pengar på att grisa runt som det svin han är.

Varför är någon ens förvånad -- det är ju så han hela tiden gjort sina pengar.

Det som gjorde mig förvånad var är Jocke tog in nöff nöff i värmen igen .. Jocke borde vara smartare än så.
Anjo och Lisen fick plötsligt gå på röda mattan, blev bjudna på Jockes maskeradkalas och fick följa med på skidsemester med alla barn... påvägen upp stannade familjerna och Anjo och Jocle köpte legobyggen, det var nog första gången Anjo fick leka själv med Jocke...

Barnen och stugan gnällde och suckade Anjo över. Det var Jonna och Lisen som skötte ungarna, mestadels...

Att Anjo plötsligt var så nära Jocke och Chrippa chockade hela yoytubeSverige...

Någonting luktade skunk och frågan är om det är iscensatt för att sänka Chrippa och Anjo?
Citera
2024-01-12, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Men alltså va?! Fy fan vad dom utnyttjar ungen för content vad tänker dom med? Blanda in henne i en komplott mot pappas förra flickvän, det här är beyond sjukt.
Anjo som suttit och klippt ihop och lagt på snyftmusik, text och bett om specifika frågor, han förklarar i nästkommande avsnitt om "Chrippafallet" att det INTE ALLS var ledande frågor, att tittarna inte verkar veta vad en ledande fråga är...

Någon kanske kan ta och ladda ner skiten och lägga upp någon annanstans, så grisen inte tjänar pengar på sitt övergrepp.

Åklagare kan väcka åtal om det föreligger särskilda skäl gällande förtal och Anjos dokumentärserie är ett enda stort grovt förtal mot Chrippa, Linnea, Julia och Chloe.
Han är inte ensam, bakom allt står Jocke, Chrippas egen bror.
Citera
2024-01-12, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Nej
Jag tittade och såg det med egna ögon.

Men Anjo och hans fru raderar negativa kommentarer...
När jag skulle se om stönarens sinnessjuka video, var klippen borta och senare fästes en "förklaring" att det var av hänsyn jadajadajada...

Han och Lisen tänkte aldrig ett steg längre? Hur dom skulle känna om deras barn råkade ut för samma sak?
Citera
2024-01-12, 22:14
Medlem
Hugin86s avatar
Tänkte på anjo måste ju gilla killar som varit/är misstänkta för kvinnomisshandel. Han tog väl massa info i från Marias ex kille, efter han hade utnjutat henne plus hon var 14-15 år när hon blev tillsammans. Hur kommer de sig anjo hamnar runt allt sånt.
Citera
2024-01-12, 22:17
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo som suttit och klippt ihop och lagt på snyftmusik, text och bett om specifika frågor, han förklarar i nästkommande avsnitt om "Chrippafallet" att det INTE ALLS var ledande frågor, att tittarna inte verkar veta vad en ledande fråga är...

Någon kanske kan ta och ladda ner skiten och lägga upp någon annanstans, så grisen inte tjänar pengar på sitt övergrepp.

Åklagare kan väcka åtal om det föreligger särskilda skäl gällande förtal och Anjos dokumentärserie är ett enda stort grovt förtal mot Chrippa, Linnea, Julia och Chloe.
Han är inte ensam, bakom allt står Jocke, Chrippas egen bror.

Jag hoppas verkligen att Linnea anmäler honom och att han döms för det här! Serien ”Chrippa-fallet” måste vara det lägsta Anjo har publicerat. Han kommer med grova anklagelser och spekulationer, utnyttjar ett litet barn för att förtala och tjäna pengar samt uttrycker själv hur hatad Linnea är efter allt som kommit fram om henne på social medier (aka i Anjos domstol på Youtube). Det är helt bisarrt hur han bara fortsätter att gräva sin grop djupare och djupare för varje video.
Citera
2024-01-12, 22:21
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
I "samråd med" Julia betyder att endera kontaktade hon honom och sa att det skulle bort - eller också tvärtom.
Frågan är dock varför han skulle fråga henne om han vill ta bort en video från sin kanal... Det är ju inte sannolikt.

Skitsamma - det borde aldrig ha genomförts och aldrig lagts ut så det är ju bra om det är borttaget nu i alla fall.

I videon som Anjo lägger ut efter videon där barnet förhörs är Julia med. I den videon säger Anjo att klippen med barnet tagits bort av hänsyn till anhöriga på Julias sida och inte pga Julias önskemål. Julia får frågan om detta och hon bekräftar att det INTE är hon som velat att klippen med barnet ska tas bort.
Citera
2024-01-12, 22:29
Medlem
Såg precis Anjos senaste video.

Jävlar vilken vidrig människa jag tycker Anjo är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in