2024-01-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lesan
Ja Mirka är ju lika illa, och lika gränslös, hennes konto på only fans säger väl det mesta.
Stackars barn, men sen verkar ju barnen ha sin dos av problem de också, om man läser lite mellan raderna.

Jag får inte alls samma vibbar av Mirka. Visst jag tycker only fanns-grejen är katastrof när hon dessutom har dotter med ätstörning, men jag tror hon är en bra mamma också.
Citera
2024-01-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Jag får inte alls samma vibbar av Mirka. Visst jag tycker only fanns-grejen är katastrof när hon dessutom har dotter med ätstörning, men jag tror hon är en bra mamma också.

På vilket vis en bra mamma? Jag är äkta nyfiken på vad jag missat, så ge mig gärna detaljer .
Citera
2024-01-14, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
På vilket vis en bra mamma? Jag är äkta nyfiken på vad jag missat, så ge mig gärna detaljer .

Vi ser en väldigt liten del av deras liv och dygnet har 24 timmar. Så det är bara min känsla när jag får upp bild på Mirka i mitt huvud. Jag har alltid när hon uppdaterade förr (inte följt henne på ett par år) tyckt hon är en närvarande förälder osv.
Citera
2024-01-14, 08:57
Medlem
Jag tror också Mirka är en bra mamma på många sätt. Att säga att Peter och Mirka är lika illa tycker jag är jättekonstigt när den ena själv har tagit hand om 13 barn och den andra helt verkar skita i sina barn. Det faktum att de stora barnen fortfarande har kontakt och ungås med Mirka men inte med Peter tycker jag också säger mycket.
Citera
2024-01-14, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullkan
Jag tror också Mirka är en bra mamma på många sätt. Att säga att Peter och Mirka är lika illa tycker jag är jättekonstigt när den ena själv har tagit hand om 13 barn och den andra helt verkar skita i sina barn. Det faktum att de stora barnen fortfarande har kontakt och ungås med Mirka men inte med Peter tycker jag också säger mycket.

Utryckte mig nog fel, ja Peter är ju mycket värre när det kommer till barnen. Helt klart . Med Mirka är det andra saker , som hennes OF konto, hennes ovilja att arbeta för att istället verka ha som mål att leva på bidrag. När de pengarna inte räcker så ville hon studera - vilket hon snabbt la ner när hon inte skulle få CSN. Istället för att arbeta så ber hon då sina följare om pengar.
Ja jag förstår att hon inte mår bra , men detta är inget nytt utan samma mönster genom alla år.
Skaffa många barn för att kunna vara hemma och leva på barnbidrag och flerbarnstillägg.. Sen skilja sig och få ännu mer pengar i form av underhållsstöd. Inte en tanke på att även hon förväntas bidra till sina barns försörjning.
Citera
2024-01-14, 10:46
Medlem
Vad jag reagerar på är att de har idealiserat 13 barns familje tillvaron. Titta här, vi är minsann inte sämre, vi åker på semester, vi har två bilar, vi bor i villa, är ute på olika event t ex New York resa samt har egentid med våra barn. Allt i syfte att tjäna pengar. Man säljer sina barn:
Citera
2024-01-14, 13:14
Medlem
Felpost. Sorry!
Senast redigerad av Vildesvinn 2024-01-14 kl. 13:21.
Citera
2024-01-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lesan
Utryckte mig nog fel, ja Peter är ju mycket värre när det kommer till barnen. Helt klart . Med Mirka är det andra saker , som hennes OF konto, hennes ovilja att arbeta för att istället verka ha som mål att leva på bidrag. När de pengarna inte räcker så ville hon studera - vilket hon snabbt la ner när hon inte skulle få CSN. Istället för att arbeta så ber hon då sina följare om pengar.
Ja jag förstår att hon inte mår bra , men detta är inget nytt utan samma mönster genom alla år.
Skaffa många barn för att kunna vara hemma och leva på barnbidrag och flerbarnstillägg.. Sen skilja sig och få ännu mer pengar i form av underhållsstöd. Inte en tanke på att även hon förväntas bidra till sina barns försörjning.

Jag tycker det är märkligt att Mirka åker ut med sina kompisar när barnen är omhändertagna/jourhem (eller vad det nu är). Känns patetiskt!
Citera
2024-01-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smillan6
Jag tycker det är märkligt att Mirka åker ut med sina kompisar när barnen är omhändertagna/jourhem (eller vad det nu är). Känns patetiskt!

Är man utmattad/utbränd och deprimerad så ska man göra roliga saker om man fixar det. Hon behöver hitta tillbaka till glädjen på alla sätt hon kan.
Citera
2024-01-14, 22:38
Medlem
Många här tycks vara personligt bekanta med Mirka.
Citera
2024-01-15, 12:13
Medlem
Det är ju också väldigt konstigt hur Nettan fjäskar/slickar r*v hos Lisa Ajax (som jag förstått är dotterns bästis), kan nästan tro det är nettan som vill vara bästis med henne. Himla konstigt beteende av en vuxen att lägga upp Ajax instagram material på sin egna och hålla på. Jag hade skämts om det var min mamma.
Citera
2024-01-15, 20:05
Medlem
Honeybuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Det är ju också väldigt konstigt hur Nettan fjäskar/slickar r*v hos Lisa Ajax (som jag förstått är dotterns bästis), kan nästan tro det är nettan som vill vara bästis med henne. Himla konstigt beteende av en vuxen att lägga upp Ajax instagram material på sin egna och hålla på. Jag hade skämts om det var min mamma.

Håller med ! Och skämmigt för Lisa Ajax att bli förknippad med den där familjen. Dålig PR för henne som artist kan man tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in