Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Det var därför hon bjöd hem honom?
Aha... så det är
raka motsatsen till en sexinvit när man bjuder hem någon mitt i natten, har nattlinne på sig och låter personen sova i sin säng istället för på en madrass? Där ser man.

Han sa att han hade missat bussen. Hon sa att han kunde sova hos henne, i tron att han skulle säga "nej". Hon visste att han hade andra att sova hos och att han brukade göra detta. Men istället sa han "ja". Hon ångrade sig, men kände att hon var tvungen att hålla det hon lovat... Hon hade konversation med en polare om det. Hennes "inbjudan" var således mer av artig gest, som hon egentligen hade önskat inte skulle behöva fullföljas. Lite som om en polare säger att denna skulle behöva 2000 spänn och man säger lite halvhjärtat "du kan få låna av mig", fast man inte vill.
Sexinvit är att hångla upphetsat och ömsesidigt med varandra, ömsesidigt ta på varandra, ömsesidigt klä av varandra, han trycker sin kuk mot hennes ben, hon särar på sina ben och han känner fukten av vått på utsidan av henens trosor. Hennes hud är rosa, läpparna större och rödare, ögonen dimmiga av kåthet, pulsen högre och andhämtningen snabbare, de trycker sig ömsesidigt mot varandra, hon för hans hand till sitt sköte och han hennes hand till sin lem och de ger varandra ömsesidig petting och hon säger "jag vill att din kuk ska komma in i min fitta".
Det är en sexinvit.
Att vara klädd i ett osexigt nattlinne. Vilja att den andre ska ha kläderna på sig och ligga ovanför täcket på andra sidan sängen är
inte en sexinvit.
Så. Förstått?