2024-01-12, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Suck, ännu ett försök till att skapa en trådsanning?

Har din så kallade fågel så bra insyn i deras liv?

Fick dm därför jag skriver att jag inte vet om det stämmer. Jag bryr mig inte egentligen, men jag skulle absolut förstå Chrippa om det var så
Citera
2024-01-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Du behöver inte ligga sömnlös nu i helgen det har varit förhör med Lilla C

Eftersom du verkar ha kontakt med L så önska henne lycka till
Hoppas verkligen att hon har bytt M -biträde
Fatta hur många som vill verkligen slå ut tänderna på henne
Om de inte blir att C blir dömd.

Hur vet du att barnet har varit på förhör?
Citera
2024-01-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja du har väl 5-6 stycken som hatar och som fabricerar ihop historier. Dessa härjar även i andra trådar! Men vi vet vilka de är och det går inte att ta seriöst.

DU är ju den största av dom.

Säger du har sett video som magiskt försvunnit osv.
Citera
2024-01-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det visar youtube i videon om deras regler.. att vissa regelbrott ger inga varningar alls.
Dom visar det genom att inte ens nämna nått om nån strike, när dom talade om doxing och sånt allvarligt som inte är tillåtet men på en nivå som i princip ger tre strikes på en gång och att det blir tyst.

Man kan inte göra videos med barn ena dagen, och försöka mörda nån genom doxing nästa dag.
Youtube tillåter aldrig det Chrille gjorde.

Extra petiga är dom med doxingförbud för kanaler där barn syns.

Chrille får svetsa istället efter fängelsetiden. Tyvär. Han hör inte hemma på youtube.

Som sagt, jag pratar inte om någon varning. Jag pratar om att YT meddelar när de genomfört en åtgärd. Så har kanalen stängts ner av YT pga regelbrott, så har Crippa fått ett mail om det, vilket gör att han är helt på det klara med att YT som företag stängt ner kanalen pga regelbrott.
Citera
2024-01-12, 16:51
Avslutad
Citat:
Du behöver inte ligga sömnlös nu i helgen det har varit förhör med Lilla C

Eftersom du verkar ha kontakt med L så önska henne lycka till
Hoppas verkligen att hon har bytt M -biträde
Fatta hur många som vill verkligen slå ut tänderna på henne
Om de inte blir att C blir dömd.
Om Chrippa blir dömd, då får L leva ifred, men om han frias då ska hon förgöras?

Det är just nu inte någonting som ser ut att vara till Christofers fördel, snarare tvärtom, även han har utsatts för förtal och Lillen har kränkts och utsatts för övergrepp för egen vinning utförda av Anjo och Jocke
Citera
2024-01-12, 17:07
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Som sagt, jag pratar inte om någon varning. Jag pratar om att YT meddelar när de genomfört en åtgärd. Så har kanalen stängts ner av YT pga regelbrott, så har Crippa fått ett mail om det, vilket gör att han är helt på det klara med att YT som företag stängt ner kanalen pga regelbrott.

Såna varningar eller regelförklaringar ges inte till kreatörer i Amerika, dom får inte heller svar från youtube efter att dom bröt mot en allvarlig regel.

Att doxa är superförbjudet.

Chrille borde starta en namninsamling för att göra Youtube mer inriktat mot svenskar som aldrig lärde sig engelska, och därför behöver youtube anställa typ barnvakter som förklarar att dom inte får försöka mörda folk genom doxing och förtal.
Citera
2024-01-12, 17:11
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Om Chrippa blir dömd, då får L leva ifred, men om han frias då ska hon förgöras?

Det är just nu inte någonting som ser ut att vara till Christofers fördel, snarare tvärtom, även han har utsatts för förtal och Lillen har kränkts och utsatts för övergrepp för egen vinning utförda av Anjo och Jocke

Först o främst du har inte suttit. Om du inte förstår vad jag skriver
Byter man M-Biträde när de är mindre än 72 Tim innan förhandling
så ligger man inte så djävla bra till.
Och Ang förtal det är inte olagligt att delge det är spridningen
som räknas ock källan i detta är flaschback bara börja lösa vem som först delgav.
Ocj jocke som nära ANHÖRIG OCH STOR MEDIA Profil har inte delat
något som kan räknas som förtal ;Gör om och rätt
Vi får se på måndag Trevlig Helg
Citera
2024-01-12, 17:14
Medlem
Merrybums avatar
Jag förstår inte, varför är Clueenews så tydligt partiska, är han är han Mikael Jockes slav?

Av clueenews 10 senare nyheter på Instagram handlar 6 om Chrippa. Samtlig av dom med ett tydligt ställningstagande för Chrippas oskuld.

De borde inte längre få kalla sig nyheter. De är inte bättre än någon vinklad, höger eller vänster, extrem blaska. De pumpar ut ”nyheter”, med en tydlig agenda att rentvå Chrippa.

Källa till svenska You tubes nyheter, my ace. Snarare källa för, Lundellska och Bergska intressen.
Citera
2024-01-12, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag förstår inte, varför är Clueenews så tydligt partiska, är han är han Mikael Jockes slav?

Av clueenews 10 senare nyheter på Instagram handlar 6 om Chrippa. Samtlig av dom med ett tydligt ställningstagande för Chrippas oskuld.

De borde inte längre få kalla sig nyheter. De är inte bättre än någon vinklad, höger eller vänster, extrem blaska. De pumpar ut ”nyheter”, med en tydlig agenda att rentvå Chrippa.

Källa till svenska You tubes nyheter, my ace. Snarare källa för, Lundellska och Bergska intressen.

Att Cluee tillhör svansen är gammalt. Lite slitigt eftersom han och Anjo inte tål varandra
Citera
2024-01-12, 17:24
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Att Cluee tillhör svansen är gammalt. Lite slitigt eftersom han och Anjo inte tål varandra
Sektaktigt beteende, vem är det som sitter som gud och bestämmer i församlingen tror du?
Citera
2024-01-12, 17:25
Medlem
Dopys avatar
Någon som vet vad det är för förhandlingar dem ska ha på måndag?
Normalt är ju nästa steg åtal, inte förhandling?
Citera
2024-01-12, 17:25
Avslutad
Citat:
Först o främst du har inte suttit. Om du inte förstår vad jag skriver
Byter man M-Biträde när de är mindre än 72 Tim innan förhandling
så ligger man inte så djävla bra till.
som räknas ock källan i detta är flaschback bara börja lösa vem som först delgav.
något som kan räknas som förtal ;Gör om och rätt
Vi får se på måndag Trevlig Helg
Lille Gubben, jag har prints som säger någonting helt annat..

Du ska inte lyssna så mycket på Jockiboi, han är patetisk.

Exakt hur tänkte du med denna formulering citat:
slut citat

Det måste handla om en nedsättande uppgift. Vad som anses vara nedsättande bedömds utifrån den utpekades synvinkel och inte utifrån allmänt rådande värderingar. Att uppgiften ska vara ägnad att utsätta den som uppgiften avser för andras missaktning innebär vidare att uppgiften ska ha spridits till annan än den som uppgiften avser. Dock krävs inte någon större spridning utan brottet är fullbordat så snart uppgiften kommit till åtminstone en tredje mans (utomstående) kännedom. Omfattningen av spridningen har dock betydelse när det gäller brottets svårhetsgrad.

Om förtalet bedömds som grovt ska gärningsmanen döms för grovt förtal till böter eller fängelse i högst två år. Vid avgörande av huruvida det är ett grovt brott ska en helhetsbedömning av samtliga omständigheter i det enskilda fallet göras. Förutom uppgiftens innehåll och omfattningen av spridningen ska även sättet för spridningen särskilt tillmätas betydelse

Källan är inte flashback, utan Chrippas egna bror, Jocakim Lundell, mer känd som bajsjockiboi

Jockes lilla kupp, slutade den som väntat?
Gick allt enligt plan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in