2024-01-12, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke vill ha igång Chrippa så han inte hänger honom i röven som han gjorde förra gången. Han får väl starta en ny kanal och namnge den Chrippa, Jocke Lundells bror
Varför har han inte startat upp en ny kanal än, vad händer?
L har bytt målsägandebiträde, det blir intressant att se vad som sker härnäst.
Hon är alltså brottsoffret, Chrippa är misstänkt, inte tvärtom, än så länge...
Citera
2024-01-12, 15:09
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Yt back in the days. Familjen betyder allt?
https://www.youtube.com/watch?v=w3zpAncgTa0&list=WL&index=9&t=332s

Vilka sjuka människor. Tänk att leva hela sitt liv via sociala medier. Tragiskt.
Citera
2024-01-12, 15:19
Avslutad
En fågel viskade i mitt öra att Chrippa inte är glad för Anjos barnförhör. Om det är så vet jag inte men jag har full förståelse för Chrippa i så fall
Citera
2024-01-12, 15:27
Medlem
Anjos jävla kommentar ''Det är nu det riktiga kriget i sverige börjar'' var nog bland det töntigaste jag läst i mitt liv, vem tror anjo att han är? han tror att han är allsmäktig och kan sänka vem som helst på nätet, han är så jävla cool att han don't give a fuck, han är inte som andra ''influencers'' hans hybris är riktigt pinsam.

Hade jag varit chrippa hade jag inte velat ha anjo i min ringhörna i alla fall, nästan som man hellre har rask som kanonmat istället.

Efter allt som kommit ut och det man har sett från L så är jag nog mer på chrippas sida, jag ser hellre att han är med sin dotter än att sitta i finkan. kanske blir detta en tankeställare för chrippa och lugnar ner sig och kommer tillbaka till den roliga killen och de trevliga familje vloggarna med julia och utlandsresor. och skippa tugget om hur mycket man tjänar och måste köpa de dyraste, ingen bryr sig.
Citera
2024-01-12, 15:32
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
L har bytt målsägandebiträde, det blir intressant att se vad som sker härnäst.
Hon är alltså brottsoffret, Chrippa är misstänkt, inte tvärtom, än så länge...

Källa på det....Hoppas Hoppas Hoppas

Och för er som inte fattar och har gjort en volta så ser de
i så fall inte så bra ut för L
Senast redigerad av kungpungstaden 2024-01-12 kl. 15:42.
Citera
2024-01-12, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Anjos jävla kommentar ''Det är nu det riktiga kriget i sverige börjar'' var nog bland det töntigaste jag läst i mitt liv, vem tror anjo att han är? han tror att han är allsmäktig och kan sänka vem som helst på nätet, han är så jävla cool att han don't give a fuck, han är inte som andra ''influencers'' hans hybris är riktigt pinsam.

Hade jag varit chrippa hade jag inte velat ha anjo i min ringhörna i alla fall, nästan som man hellre har rask som kanonmat istället.

Efter allt som kommit ut och det man har sett från L så är jag nog mer på chrippas sida, jag ser hellre att han är med sin dotter än att sitta i finkan. kanske blir detta en tankeställare för chrippa och lugnar ner sig och kommer tillbaka till den roliga killen och de trevliga familje vloggarna med julia och utlandsresor. och skippa tugget om hur mycket man tjänar och måste köpa de dyraste, ingen bryr sig.

Känns mer som om han närmar sig ett psykbryt
Citera
2024-01-12, 15:44
Avslutad
Citat:
En fågel viskade i mitt öra att Chrippa inte är glad för Anjos barnförhör. Om det är så vet jag inte men jag har full förståelse för Chrippa i så fall
Det kan jag förstå.
Chrippa har en själ och moral.
Att vara bror till Jockiboi kan inte vara lätt
Citera
2024-01-12, 15:44
Medlem
Citat:

Suck, ännu ett försök till att skapa en trådsanning?

Har din så kallade fågel så bra insyn i deras liv?
Citera
2024-01-12, 15:46
Avslutad
Citat:

Danjal lovar att ställa upp i krig om han behövs🙄
Citera
2024-01-12, 15:47
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:

Du behöver inte ligga sömnlös nu i helgen det har varit förhör med Lilla C

Eftersom du verkar ha kontakt med L så önska henne lycka till
Hoppas verkligen att hon har bytt M -biträde
Fatta hur många som vill verkligen slå ut tänderna på henne
Om de inte blir att C blir dömd.
Citera
2024-01-12, 15:51
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Han doxade en flashbackare, skröt om det på youtube, blev bannad, beskyllde Linnea för bannlysningen som avslutade hans karriär, misshandlade henne, förtalade.. och kommer ut och fortsätter drevet mot Linnea istället för att erkänna sin tabbe.

Doxar han i ett land där alla är doxade av staten så blir det ingen trygghet för ungen då vem som helst kan göra precis sama doxxing med hans folkbokföringsadress.

Ska man försöka tysta folk på flashback genom efterlysning, förtal och doxxing så gör han sig själv orolig eftersom det okända är alltid läskigt, som på flashback där det kan vara vem som helst som skriver.

Chrille får aldrig mer göra youtube pga doxxing som han skröt om och var arg som fan.

Om man är så fejk att man blir galen på folk som bakom anonymitet påpekar fejkandet.. så är det bättre om man är äkta som svetsare istället för att försöka jaga folk som har fel åsikter.
Citera
2024-01-12, 16:09
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den som startat drevet är Joakim Lundell tror du han klarar sig än en gång? Skulle inte tro det.
Fatta vilken dröm att få sätta P för en så rutten människa som bedriver hatdrev i skymundan och hänger fast vis utvalda delar från 6000 sidor ur soc-journalerna.
Det är just det, Jocke väljer vad som kan läcka utan att slå tillbaka.

En överlevare, ödmjuk driftig kille, eller den farligaste som alla fruktar eftersom går man emot honom, då är man körd.

Jocke klarar sig nog, det är inte första drevet han har varit med och satt igång, och säkerligen inte det sista. Han har fallenhet för sånt här, han vet hur det fungerar.

Så många människor han har lyckats krossa på det här sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in