2024-01-12, 16:12
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag håller med. Vad är det för jävla små asgamar som tycker att det är roligt att trakassera anhöriga på det här sättet? Obegripligt faktiskt. Jag använder inte sociala medier och såg det inte som en möjlighet att kika in #346:s liv. Det är jag inte intresserad av. Däremot tycker jag att det är jävligt fittigt att attackera anhöriga på det här sättet. Jävla högafflar som kommer rusande. Inte ok.

Det är gäddjäveln som ska stå till svars. Ingen annan. Och dessutom så tycker jag att man ska vara ganska så försiktig med att börja anklaga partners åt höger och vänster för att de inte kickat ut gäddan osv. (Jag säger inte att du har gjort det, en allmän tanke bara.) Att man är skrivna på samma adress betyder inte att man har accepterat sin partners agerande. Ibland skäms man över hur folk här resonerar. Jag säger inte att jag själv alltid är snäll och trevlig. Håna gäddorna, för tusan! Det är det den här tråden är till för. Vi ska BARA diskutera GÄDDORNA. Ämnet är tydligt. Men det här med att man tycker att det är skönt när nån attackerar en gäddpartner i sociala medier och skriver om flagghissande i peddokuk osv är fan oskönt. Nä, låt anhöriga vara. Och det är så jävla ledsamt att nån som uppenbarligen mår jävligt dåligt ska behöva stänga ner sociala medier. Visst fattar jag att man vill göra det ändå eftersom man skäms över hur gäddan har betett sig. Men jag tycker faktiskt inte att anhöriga ska behöva ta en massa skit.

Jag håller helt med dig, det är jävligt pissigt gjort

Kan tänka mig att dom ger sig på anhöriga för att dom int får tag på gäddan och tänker att deras partner ska vidarebefordra skiten till han

Men dom anhöriga lider säkert tillräckligt som det är och bör givetvis lämnas ifred
Citera
2024-01-12, 16:28
Avslutad
Blir extra provocerad av gäddor som 345,346 som till synes har ett välordnat liv med bra jobb, trevlig fru/sambo, barn/barnbarn, hus/fint hem, att det inte räcker, de måste förgripa sig på barn med.

Reflexvästarna skyddar jag ej, men många av dem lever redan i misär och verkar totalt gett upp tillvaron.

345,346 vill jag slå på käften, och jag är ingen våldsam person. Njuter till och med av att se dem förnedras (vet att man inte borde).
Det är något med deras så fina, välputsade och välkonstruerade yta som de vill visa upp, hyckleriet och översitteriet när de i själva verket är svin.

Grattis era jävla gäddhoror - nu ser alla er
Citera
2024-01-12, 16:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wabas
HAHA! Han hade jag fasen missat!! Tack för att du länkade till denna!
"Han är vit!"
Fasen va jag garvade!!!

En klassiker. Killen må tro han är vit men han drar som Usain Bolt
Citera
2024-01-12, 16:38
Avslutad
346 om du läser här: din lilla gäddbaguett ser helt sjuk ut - du borde uppsöka läkare alternativt amputera den.

Kan inte vara så roligt att hela Sverige ser dig - pun intended - tagen med byxorna nere
Citera
2024-01-12, 16:45
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
TiktokJanne har utökat sin vagnpark med en gammal toyota nu, stor familjebil.. mäktigt! Hans bögiga Peugeotcab står väl hos morsan å rostar troligtvis.

Kul att om man söker på hans gamla namn, Jan Wulff, kommer hans nya namn och adress upp till MrKoll.
Så Jan Wulff är en bra rebus för denna legendar till uträknande pedofil.
Han verkar nu bo tillsammans med ett team som inte är på TikTok. Tänk att även den här dåren tog ett son-namn. Son till Robert!
Citera
2024-01-12, 16:51
Medlem
DenFetaFlickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Vad är det för 47-årig man som står skriven på samma adress som gäddan och hans fru?

Står att han flyttade dit 1997 och gäddan flyttade dit 2013.
Är det att de hyr av honom i andrahand eller hur ser såna där upplägg ut? Jag är för korkad för att tänka ordentligt just nu, bara så jävla nöjd över att Flashbacks mästerdetektiver lyckades få fram honom så snabbt!

han är skriven där men bor i utlandet sen några år tillbaka, troligen ett bra tips för skatteverket så åker han dit för folkbokföringsbrott
Citera
2024-01-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Blir extra provocerad av gäddor som 345,346 som till synes har ett välordnat liv med bra jobb, trevlig fru/sambo, barn/barnbarn, hus/fint hem, att det inte räcker, de måste förgripa sig på barn med.

Reflexvästarna skyddar jag ej, men många av dem lever redan i misär och verkar totalt gett upp tillvaron.

345,346 vill jag slå på käften, och jag är ingen våldsam person. Njuter till och med av att se dem förnedras (vet att man inte borde).
Det är något med deras så fina, välputsade och välkonstruerade yta som de vill visa upp, hyckleriet och översitteriet när de i själva verket är svin.

Grattis era jävla gäddhoror - nu ser alla er

Reflexgäddorna är ofta sorgliga figurer som tänder på allt mellan 13 och 98 som någon skrev. De tar vad de får. Uteblir alla lagliga individer, ja, då chattar dem med barn, utan närmare eftertanke.

Men här har vi #346, som är "svag för väldigt unga" (fin omskrivning för att vara pedofil) och han pressar barnet på yngre kompisar och bilder av sig själv som tioåring. Trots att han har en snygg fru. Det är det närmaste Dumpen kommer klassisk grooming. Gäddan har uppgett att han är 20-30 år yngre än sin verkliga ålder för att säkerställa att barnet inte äcklas och slutar höra av sig. Fy fan. Tänk om detta "varit på riktigt" och en fjortis möter en skrynklig 60-plussare istället för någon runt 30-40, inte säkert att hon vågat dra sig ur i så fall, därför är detta så vidrigt tycker jag. Manipulativ psykopat enligt mig och ingen tafatt reflexvästgädda utan koll.
Citera
2024-01-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Finns en med samma namn som är flygledare, kan vara han. Men han har en staty istället för sitt ansikte som profilbild så kan vara fel person.

Enligt chatten så ska han arbeta i Torslanda, men det kan ju vara en oriktig uppgift.
Citera
2024-01-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Han ser inte ut att vara i form.
Ser ut vara alkis
Citera
2024-01-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51

Ja, flera av dem har redan nått botten för länge sedan och är mest bara tragiska.

De med hög fallhöjd däremot väljer att bli gäddor trots att de egentligen har rätt lyckade liv.

Det fick mig att fästa mig så mycket som jag gjort vid Gädda 257.

Riksspelman som dirigerat Radiokören, Eric Ericsons Kammarkör, Mariakören i Västerås, Lunds vokalensemble Maria Magdalena Kammarkör i Stockholm. mm.

Hade ledande position i församlingen där han var verksam och en lokal kommunpolitiker var hans pojkvän....får lite Federleyvibbar av honom...hade varit spännande om Dumpen kommit med en uppdatering om vad han gör nu för tiden...
Citera
2024-01-12, 18:42
Medlem
geek12s avatar
Någon här som vet hur det gick för #296 i rättegången? Tror den skulle varit i Tisdags.
Citera
2024-01-12, 18:52
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Någon här som vet hur det gick för #296 i rättegången? Tror den skulle varit i Tisdags.

Vadå rättegång? Vad torska han för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in